Missä olis kiinosttunut 40 - 55 vuotias....

Seksiä liian vähän

Hankalahan se on olla aina oman miehen kans hommien hoiddossa.
Pyydänkin oikein kauniisti jota kuta tulemaan vastaan junasemalle Jyväskylään?
13.14.2014 La olis erillaista viettää se ilta jonkun toisen kanssa.

Ei haitaa vaikka kiinnostuisi vähän muustakin.

7

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örinäää

      Minkä niminen on kuukausi nro: 14 ??

      • Seksiä liian vähän

        Anteeksi kirjausvirhe sen piti olla 12 eli joulukuu. Kuukautta 14 ei ole olemassakaan. Sen piti olla joulukuun 14 päivä. Kirjotusvirhe paholainen.

        Hankalahan se on olla aina oman miehen kanssa hommien hoidossa.
        Pyydänkinoikein kauniisti jota kuta tulemaan vastaan junaasemalle Jyväskylään?
        13.12.2014 La olis erillaista viettää se ilta ja yö jonkun toisen kanssa.

        Ei haittaa vaikka kiinnostuisi vähän muutustakin.


    • kunnon mies

      No olisko millainen mieli? :))
      Minä voisin tulla ja tehtäis sitä ja kivaa ;))
      kirjoita minulle salainen E-mail osoite, ni aletaan suunnittelemaan ;))))

      haliterkuin

      • Tää pitää nyt

        Ihana märkä olo ja pillu oli eilen aika kostee. Hankala oli kaivaa. Kiimanen oli sama se kuka minut tyydyttää. Vaikka lähti lauantaina käymään Jyväskylässä enkä kerro muille. Aseman automaatista ostan lipun ja lähen käymään lauantaina JYväskylässä.

        Käyhän se kun väliin käy ihan tuskasesksi. Katso missä kohdataan tän viikon lauantaina.

        [email protected]

        Nyt alkoi kiihottumaan. Kyllä mulle vieraskin kelpaa saat vaikka kaivaa sieltä kun näät minut en vastustele millään tavoin.

        Sitten jonnekkin Jyväskylässä huoneeseen missä oltaisiin iltaan. Voi mikä onnen potku onkaan kun tulenkin sinne Jyväskylään.


      • Salasuhdehaluansinut
        Tää pitää nyt kirjoitti:

        Ihana märkä olo ja pillu oli eilen aika kostee. Hankala oli kaivaa. Kiimanen oli sama se kuka minut tyydyttää. Vaikka lähti lauantaina käymään Jyväskylässä enkä kerro muille. Aseman automaatista ostan lipun ja lähen käymään lauantaina JYväskylässä.

        Käyhän se kun väliin käy ihan tuskasesksi. Katso missä kohdataan tän viikon lauantaina.

        [email protected]

        Nyt alkoi kiihottumaan. Kyllä mulle vieraskin kelpaa saat vaikka kaivaa sieltä kun näät minut en vastustele millään tavoin.

        Sitten jonnekkin Jyväskylässä huoneeseen missä oltaisiin iltaan. Voi mikä onnen potku onkaan kun tulenkin sinne Jyväskylään.

        Tulenkin jo aamujunalla 8.09 ssinne Jyväskylään. ole vastassa silloin keksi joku paikka missä voimma naida. Saat minulta pillua sen minkä kerkiät. aamusessio se lyhyt pikapano.

        Toiselaa kerralla 8.11.2014 ollaan jossain hotellissa ilta ja yösessio.
        Silloin tulen samalla junalla paikalle.


      • Fantasiaseksiäkaikkille

        En tule sinne tämä on fantasiaa. Kiihkoni on lentänyt taivaisiin!
        Mä levitän sulle jalkani. Painut mun onkaloon. Huudan AAAH!


    • Savolainenvääräleuka

      Mitteepä tuota huostamaan. Hyvää se miel ongii.

      Mielkuvituskii taitaa pelittää mut ei sekkää kaukoo ou tehtynnä. Sillä se ongii vähän jo ongelmallinengii homma ettei ou lähetymis kelpooneen.

      No mitteepä tuosta sen enempöö huostamaan. Empä oikee kehtais. Muuten mennöön ja pahast lankaan enpä suosittle.

      Ellet sitte harmissa aja ylnoppeutta peltpolliisin kans.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe