Venäjän duuma laillistaa SOSIALISOINNIN!

Back in the U.S.S.R

Venäjän duuma julkisti eilen keskiviikkona lakiesityksen, joka sallisi Venäjän takavarikoivan ulkomaalaisten omaisuutta Venäjällä, kertoo Moscow Times.
http://www.talouselama.fi/uutiset/uusi vastapakote lakiehdotus sallisi venajalle ulkomaalaisten varojen takavarikoinnit/a2267954

Kohta ollaan taas Neuvostoliiton naapurina, ja länsimaisilla sukkahousuilla saa ostaa pimppiä Tatjanalta ja Nadjalta! Aah, Back In The U.S.S.R!

http://www.youtube.com/watch?v=3pvXRl21lB8

27

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama laki

      Tämä lakiehdotus on vastaava kuin on voimassa liki kaikissa länsimaissa. Venäjällä tällaista lakia ei ole koska eivät ole historiansa aikana takavarikoineet ulkomaalaisten omaisuutta. Tästä uutisesta ei voi paljon keuhkota.

    • Rauha Ei natolle VAS

      Onko tämä sitä omavaraisuuteen ja luomutuotantoon pyrkimistä. Venäjä on käytännöllinen, mitä ei anneta, otetaan. Jenkkipiruilta pitääkin ottaa. Ihan oikein.

    • Niin,

      omaisuuden takavarikointia kutsuttiin ennen vanhaan kommunistimaissa sosialisoimiseksi! Nyt on keksitty uusi hieno, neutraalimpi termi, "takavarikointi". Että ei paljastettaisi, että vanahasta kunnon SOSIALISOINNISTAHAN tässä on kyse!

    • Silmien välliin.

      Ei mulla muuta.

    • Pöyristyttävää.

      Pöyristyttävähkömmänpuoleisehkoa.

    • Putinin linja

      on aina ollut se, että Neuvostoliitto pitäisi palauttaa. Kyllähän ne siellä Venäjällä voivat sosialisoida vaikka suomalaisia firmoja kuten Nokian Renkaat tai Keskon tai mitä niillä siellä on, mutta loppupeleissä Putin tulee kuitenkin aina olemaan se 21:n vuosisadan uusi Hitler, joka, haastettuaan länsimaat, tulee kuolemaan Kremlin bunkkerissaan, kun länsimaat valtaavat Moskovan.

      • Klops ja kops

        Monesti on yritetty ei vaan kertaakaan onnistuttu lännen suunnalta. Ainoastaan umpi luupäät klopsuvat Karjalan mäntyihin niin että kajahtelee. Venäläiset itse ovat ainoat jotka pystyvät Putinin kaatamaan, toki länsi on omat korttins sössinyt niin hyvin että nyt tuo skenario on varsin epä todennäköinen.


      • Eikö teille_ryssille
        Klops ja kops kirjoitti:

        Monesti on yritetty ei vaan kertaakaan onnistuttu lännen suunnalta. Ainoastaan umpi luupäät klopsuvat Karjalan mäntyihin niin että kajahtelee. Venäläiset itse ovat ainoat jotka pystyvät Putinin kaatamaan, toki länsi on omat korttins sössinyt niin hyvin että nyt tuo skenario on varsin epä todennäköinen.

        ole omia forumeita jossa voisitte keskustella vai onko aiheet rajoitettu kuten Neuvostoliiton aikana?


      • Karjalan mäntyyn nii
        Klops ja kops kirjoitti:

        Monesti on yritetty ei vaan kertaakaan onnistuttu lännen suunnalta. Ainoastaan umpi luupäät klopsuvat Karjalan mäntyihin niin että kajahtelee. Venäläiset itse ovat ainoat jotka pystyvät Putinin kaatamaan, toki länsi on omat korttins sössinyt niin hyvin että nyt tuo skenario on varsin epä todennäköinen.

        Minusta teidän kommunistein pää on kolahtanut siihen Karjalan mäntyy ja aika pahasti! Yhä vielläkään, ette näe, mikä kamala, paha ja muutamien umpifanaatikkojen mielivaltaan NL perustui! Missä teidän notmaali jatuksenjuoksunne ja logiikkanne on?


    • !!!

      Tulis sota Venäjän ja NATOn välille, ni päästäis eroon mielisairaasta ja umpihullusta Venäjästäki!

      • tulisi todellakin

        ja suurimmasta osasta Natoa siinä sivussa WIN-WIN.


      • sewadawd

        faswasw


    • Pihon tuttu

      No ainakin Jouko Piho on eri mieltä. Hän arvostaa Putinia.

    • Lähes kaikki

      länsimaiset tuotteet tehdään Kiinassa ja Kiina toimittaa Venäjälle kaiken mitä se tarvitsee.

    • sosiaIisti

      Kansallistetaan venäläisten huvilat Suomessa. Eiväthän suomalaisetkaan saa omistaa , mökkejä Venäjällä.

      • Kyllä saa omistaa

        suomalainen mökkeja ja maata Venäjällä, mutta ei rajaseudulla.


    • Suomella

      Sinne jää sijoitukset, Kiina kun tekee samoin on jo alkanut tekemään, hyvin pyyhkiin mutta ei

      • Venäjä ainoastaan

        rankaisee niiden maiden sijoituksia, jotka ovat ensin takavarikoineet venäläisten omaisuuttaa. Jos Suomi ei takavarikoi venäläisten omaisuutta niin ei Venäjäkään takavarikoi.


    • kommunismiä italiass
      • kjlkblkvblb

        Etkö tiedä että Putin on boikotissa lännessä.....meille lännessä tämä on poikkeustila ei normaalia käyttäytymistä/toimintaa...Venäjllä se on enemmänkin vakio! Emme voi hyväksyä itäistä häirikköä, jonka häiriköinti perustuu alemmuudentunteeseen tällaiset ihmiset tekevät kaikkensa tullakseen arvostetuiksi ja nähdyiksi.......historia todistaa sen.


      • normal katastrof
        kjlkblkvblb kirjoitti:

        Etkö tiedä että Putin on boikotissa lännessä.....meille lännessä tämä on poikkeustila ei normaalia käyttäytymistä/toimintaa...Venäjllä se on enemmänkin vakio! Emme voi hyväksyä itäistä häirikköä, jonka häiriköinti perustuu alemmuudentunteeseen tällaiset ihmiset tekevät kaikkensa tullakseen arvostetuiksi ja nähdyiksi.......historia todistaa sen.

        Normaalia italian mafian toimintaa "Todellinen uhka EU:lle" - Näin toimii Italian mafia

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013062517190419_ul.shtml


    • Hospoti

      Omaan jalkaansa taas ampuvat jos ulkomaisten firmojen omaisuutta rupeavat varastamaan. Seurauksena on nimittäin yritysten joukkopako Venäjältä, ja sitten rybyt ovat vielä pahemmassa kusessa kuin nyt. Itse eivät nimittäin osaa tehdä mitään, edes pumpata sitä öljyä ja kaasua jotka ovat ainoa vientiartikkeli prostituoitujen, huumeiden ja aseiden lisäksi.

      • hullujen eu

        Stockman-tavaratalot voidaan sitten takavarikoida Venäjällä. Stokkalla on jo Suomessakin mennyt huonosti. Entäs kuka kärsii, jos Venäjä ottaan valvontaansa kaikki suomalaiset firmat?
        Varmaankin työntekijöitä aletaan vähentämään ainakin Suomessa olevista liikkeistä. Mutta mitäs siitä, työttömät on jo tuttua porukkaa. Pääasia että tuemme EUta kuten EU haluaa!


      • E. Rommel.

        Eihän öljyn pumppaaminen mitään tähtitiedettä ole.
        Venäjä vei uuden ryhmän avaruusasemalle, kaksi kosmonauttia ja yhden astronautin.

        Hullu saa olla, muttei tyhmä...tyhmää ei jumalakaan auta.


      • Venäjä vain

        tarvittaessa rankaisee länttä. Jos venäläistä omaisuutta takavarikoidaan lännessä niin Venäjä takavarikoi kostoksi samalla mitalla. Tämä hillitsee takavarikoinnin intoa lännessä.


      • Hospoti
        E. Rommel. kirjoitti:

        Eihän öljyn pumppaaminen mitään tähtitiedettä ole.
        Venäjä vei uuden ryhmän avaruusasemalle, kaksi kosmonauttia ja yhden astronautin.

        Hullu saa olla, muttei tyhmä...tyhmää ei jumalakaan auta.

        Pumppaaminen ei, mutta pumpun suunnittelu, rakentaminen, asennus ja huolto ovat jo melko lähellä. Ilman teollisuusvakoilua ja hyödyllisiä idiootteja länsimaissa Venäjällä ei olisi edes lentokoneita, avaruusasemista puhumattakaan.

        Vaikka olen uskonnoton, olen pahoillani että olet avun tavoittamattomissa.


    • Ainut Venäjä-Neuvostoliitto-Venäjällä ikinä voimassa ollut oikeusjärjestelmä on nimeltään Vahvemman Oikeus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe