Älkää ikinä menkö autolaan. ei ole mitään motivaatiota ja korjaavat omatoimisesti pyytämättä vaikka selvällä suomenkielellä sanoo mitä on tehty ja mitä pitäisi tehdä. myös lupailevat turhia ja laskuttavat turhasta työstä.
Maxi autolle taas kiitosta. erittäin nopeasti saa palvelua ja motivoitunut ja osaava henkilökunta. kaiken lisäksi hinnat kohtuu edullisia.
Maxiautolle kiitosta autolalle taas ei
No niin
4
279
Vastaukset
- Arhippa
Maxiautolle plussaa siitä, että korjaamohalli ja piha-alue on aina siisti. Palvelukin on reipasta ja kohteliasta.
- Autolassa käynyt.
Käytin autoni Autolassa ja huolto toimi hyvin ja oli mukava kun auto oli pestykin! Kiitos heille.
- stanankallis
Maxiautoko edullinen?! Jumankauta tuntivelotus on 65 euroa!!! Kaikkee muuta ku halpa!
- ...
Ei se maxiauton palvelu ainakaan kauheen asiakaslähtöstä oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997