Heittäkääpä arvioita miten tulee käymään näiden kahden upean neidon keskinäisen kamppailun ens viikonlopun Miss Skandinavia-kisassa!
Itse veikkaan, et tulee kaksoisvoitto tai ainakin kummatkin kolmen parhaan joukossa.
Krista voittaa Miran!
Krista vs. Mira
16
6923
Vastaukset
- Asiantuntija Vantaalta
Kävin katsomassa tyttöjä perjantaina Porvoossa ja kyllä täytyy sanoa, että Kristan lavasäteily oli huikeaa. Kävin päivän muotinäytöksessä, sekä paikallisen yökerhon yöshowssa ja yöshow oli ehdottomasti Kristan näytös isolla N:llä. Tuntui siltä, että koko lava oli Kristan.
- Heidi
Voin näin naissukupuolen edustajana ottaa kantaa omasta puolestani.
Näin myös kyseisen muotinäytöksen Porvoossa ja Krista (Porvoon oma tyttö kun on) säteili lavalla aivan eri tyyliin kuin muut. Mira Salo on kaunis, mutta vaisu Kristan rinnalla. Yökerhossa tyttöjä en käynyt katsomassa, mutta kaveri kertoi, että Krista oli ylivoimainen! - ...
Missikisoissa pitäisi järjestää lesbo show kilpailijoiden kesken. Kansan kiinnostus heräisi.
- pelinainen
Miss Scandinaviahan on perinteisesti ollu se kisa jossa perintöprinsessa voittaa hallitsevan Miss Suomen. Saa nähdä kuinka käy tänä vuonna :)
Mielestäni Mira ja Krista painivat eri sarjassa, vieläkään en ymmärrä miksi mielestäni oudon näköinen Krista valittiin kärkikolmikkoon Miss Suomi-kisassa...- Sambade
Mun mielestä tää Krista on sellanen pällinaama..
Elikkäs vitun ruma. ´
En koskis pitkällä tikullakaan.
Saatana - Mies
Sambade kirjoitti:
Mun mielestä tää Krista on sellanen pällinaama..
Elikkäs vitun ruma. ´
En koskis pitkällä tikullakaan.
Saatanasanoo mies, joka ei oo ikinä saanu ketään!
- Sambade
Mies kirjoitti:
sanoo mies, joka ei oo ikinä saanu ketään!
jaapa jaa juupa juu..
Mihin perustuu väitteesi etten olisi saanut koskaan?
Kommentoin Kristaa minun ja avopuolisoni yhteisillä kommenteilla...
Eihän se tiedä edes minne pitää katsoa.
krista! kävin myös ite kattomassa porvoossa paikan päällä niin päivällä kuin illalla.. mira on kyllä sirompi mutta esiintymistä puuttuu jotakin on kyllä huomattavasti parantanut miss suomi-kisoista
- Jive Bunny
...KRISTA... se on musta aina ollu täydellinen...
- Naisellisuuden puolesta
Miran pitäisi voittaa; hän on kaunis ja siro. Krista ei ole mikään missityyppi, eikä se ole mikään miinus, hän pärjää varmasti muilla areenoilla...mutta, mutta: shownaiset ja kauniit naiset painivat eri sarjassa. Kristassa on varmasti juuri tätä shownaisen ainesta! Lykkyä tykö molemmille
- jooo
sexy! Missi ei saa olla liian seksikäs menestyäkseen. Miss Skandinavia kisat tosin ei ole ihan sama asia, ku esim. Miss Suomi kisat.
- Hmmmm
Mira on kahden parhaan joukossa, Krista kisan läskeimpänä jää hännille.
- vene
Miralla kisan parhaat jalat. Jos ei ole kärkikolmikossa, on ihme.
Tanskan Gitte on kasvoiltaan tosi söpö. - James Housuinen
Järvinen uskomattoman pulskassa kunnossa.Sehän tursuaa ulos tuosta puvusta.
- vene
Voittihan se Krista kisan, oli kisan painavin tyttö.
- Kalle
Minkäs kisan se voitti?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760