Tuli tuossa joku vuosi sitten avattua OP- Kerrostuottotili, muistaako joku mitä ehtoja siinä on nostojen määrän suhteen ( itse en muista eikä esitettäkään löydy). Ei näytä enää OP:lla olevan tuon nimistä tiliä tarjolla.
Eikä internetistä juurikaan mitään löydy tuon tilin tiimoilta.
OP-Kerrostuottotili onko muuttanut nimeään?
18
29366
Vastaukset
- khjd
Jos sulla on nettipankki käytössä, sieltä varmaankin löytyy tilin voimassaolevat tiedot ja ehdot?
- thanks juu ja sillee
Nettipankista ei löytynyt mitään Kerrostuottotilista ehtoja tai sääntöjä.
- Kerrostuotto
Avasin tollasen kerrostuottotilin 12.11.2014. Olen itsekin ihmetellyt miksei kyseisestä tilistä löydy mitään tietoja. Löysin kuitenkin tiedon ettei ole nostorajoituksia kun kävin osuuspankin tililläni.
- kerrostuotto
Löysin tuon tilin internetistä, nimellä ryhmätuottotili. Minullekin avasivat 12.11.2014 nimellä kerrostuottotili. Kerrostuottotili nimellä en löytänyt mitään. Vaikka tilitiedoissani lukee tuo tili kerrostuottotili nimellä.
- Anonyymi
kerrostuottomiten oiko tililtä kättotille laskuja siirtää
- Anonyymi
Mitä kieltä tämä on? Osaan viittä kieltä enkä tunnista tätä.
- Anonyymi
onkokasvutuotto voikosiirtää maksupalveluun
- Anonyymi
upalveluunusiirtää mars u palveluun
- Anonyymi
onko kerrotuottotiliä mistä voisiitää maksupalveluun
- Anonyymi
Näkyi kerrostuottotilin saldo haihtuneen kuin pieru Saharaan... Kiitoksia tilin käyttöoikeuden.
- Anonyymi
Niinpä se käypi!
- Anonyymi
On taitanu saldo pöhähtää pieruna Saharaan?
- Anonyymi
Onko kerostutyo tilillä korko mitä pankki maksaa tästä ei ole tietoa .menen lppettamaan sensiirrän Sp
- Anonyymi
Vai oli sääntöjen vastsinen johanon kumma.
- Anonyymi
Koko pankki on sääntöjen vastainen.
- Anonyymi
Opetelkaa kirjoittamaan!
- Anonyymi
Kerrostuotto. Voi nousta neljä kertaa. Sitten menee 10 € nostosta.
- Anonyymi
Voi nostaa neljä kertaa vuodessa eikä veloiteta nostosta tai siirrosta. Sitten kymppi kerralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799