Tuli tuossa joku vuosi sitten avattua OP- Kerrostuottotili, muistaako joku mitä ehtoja siinä on nostojen määrän suhteen ( itse en muista eikä esitettäkään löydy). Ei näytä enää OP:lla olevan tuon nimistä tiliä tarjolla.
Eikä internetistä juurikaan mitään löydy tuon tilin tiimoilta.
OP-Kerrostuottotili onko muuttanut nimeään?
18
30275
Vastaukset
- khjd
Jos sulla on nettipankki käytössä, sieltä varmaankin löytyy tilin voimassaolevat tiedot ja ehdot?
- thanks juu ja sillee
Nettipankista ei löytynyt mitään Kerrostuottotilista ehtoja tai sääntöjä.
- Kerrostuotto
Avasin tollasen kerrostuottotilin 12.11.2014. Olen itsekin ihmetellyt miksei kyseisestä tilistä löydy mitään tietoja. Löysin kuitenkin tiedon ettei ole nostorajoituksia kun kävin osuuspankin tililläni.
- kerrostuotto
Löysin tuon tilin internetistä, nimellä ryhmätuottotili. Minullekin avasivat 12.11.2014 nimellä kerrostuottotili. Kerrostuottotili nimellä en löytänyt mitään. Vaikka tilitiedoissani lukee tuo tili kerrostuottotili nimellä.
- Anonyymi
kerrostuottomiten oiko tililtä kättotille laskuja siirtää
- Anonyymi
Mitä kieltä tämä on? Osaan viittä kieltä enkä tunnista tätä.
- Anonyymi
onkokasvutuotto voikosiirtää maksupalveluun
- Anonyymi
upalveluunusiirtää mars u palveluun
- Anonyymi
onko kerrotuottotiliä mistä voisiitää maksupalveluun
- Anonyymi
Näkyi kerrostuottotilin saldo haihtuneen kuin pieru Saharaan... Kiitoksia tilin käyttöoikeuden.
- Anonyymi
Niinpä se käypi!
- Anonyymi
On taitanu saldo pöhähtää pieruna Saharaan?
- Anonyymi
Onko kerostutyo tilillä korko mitä pankki maksaa tästä ei ole tietoa .menen lppettamaan sensiirrän Sp
- Anonyymi
Vai oli sääntöjen vastsinen johanon kumma.
- Anonyymi
Koko pankki on sääntöjen vastainen.
- Anonyymi
Opetelkaa kirjoittamaan!
- Anonyymi
Kerrostuotto. Voi nousta neljä kertaa. Sitten menee 10 € nostosta.
- Anonyymi
Voi nostaa neljä kertaa vuodessa eikä veloiteta nostosta tai siirrosta. Sitten kymppi kerralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916