Poistin vahingossa kuvat facen aikajanalta!

Voi ei mitä tein

Apua... Niin tomerana innostuin eilen illalla lajittelemaan sekalaisessa mobiilitiedostot-kansiossa olevia kuvia, että tein ison vahingon... Kuvien kohdalla oli vaihtoehto, että "siirrä toiseen albumiin" ja siinä sitten napsuttelin melkein sata kuvaa, lajittelin yksitellen "oikeaan" kansioon, eläinkuvat omaansa ja elämäntapahtumat omaansa... Nyt tajusin, että melkein kaikki kuvat ovat samalla poistuneet aikajanaltani!! :( :( Siellä näkyvät enää vain ne "höpöhöpökuvat" ja linkitykset, mutta kaikki nuo elämänmakuiset, ihanat kuvani ja postaukseni puuttuvat. Tai eivät kaikki, jostain syystä uusimmat kuvat puuttuvat aikajanalta kokonaan ja vanhoista kuvista osa on edelleen aikajanalla ja osa on sieltä poistunut.

Kuinka ihmeessä voisin tehdä korjausliikkeen, jotta saisin nämä ihanat postaukseni takaisin omille paikoilleen? Aikajanani ja postaukseni perustuvat juuri näihin sympaattisiin, elämänmakuisiin ihaniin kuviin ja niiden kommentteihin ja minulla on nyt tosi surkea olo, että onnistuin möhläämään näin... Kävin läpi kuvia viime vuoden kesästä saakka, eli ison ajan kuvista on kyse...

Huomasin, että kun menen kuva-albumiin ja kuvan päälle, niin voin sen kuvan ja postauksen jakaa, eli saan sen takaisin seinälleni, mutta se tulee ikään kuin uudeksi, tuoreeksi päivitykseksi, eli jos haluaisin viime kesän kuvan yrittää saada takaisin seinälle, niin se tulee tämä päivän kohdalle :( Eli mitenkä saisin ne sinne omiin väleihinsä? Käyn vaikka kuva kerrallaan läpi, mutta ehdottomasti ne pitää takaisin saada. Auttakaa minua :( :( :(

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei mitä tein

      Ja siis vain yhden kuvan kohdalla (taisi olla viimeisin kuvakollaasini jonka olin laittanut), tuli englanninkielinen varoitusteksti, että jos siirrän kuvan, niin koko postaus poistuu. Siinä vaiheessa painoin että peruuta. Mutta tuo teksti tuli vain tuon kuvan kohdalla o.O Miksi näin...? Ja nyt sitten äsken aikajanaani selatessani tajusin, että tosiaan ne eilen napsuttelemani kuvat, iiiiiso osa niiistä, puuttuu nyt sitten kokonaan seinältä.

    • Voi ei mitä tein

      ...itse asiassa jos yritän palatuttaa niitä jakamalla, niin ne kommentit eivät palaudu enää seinälle... :( Eli tulee vain ne kuvat... Voi itku :( :( Mitenkä kumoaisin eiliset tekoni?!

    • Voi ei mitä tein

      Ja nyt vasta tajusin, että sosiaaliselle medialle oli täällä oma paikkansakin... Ei voi olla totta, mikä tunari olen... Löytääköhän kukaan tätä avunpyyntöäni täältä...?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe