Osaatteko naiset sanoa,mikä auttaa vai auttaako mikään. Olen rakastanut vaimoani 20v...Nyt on tullut tilanne että vaimoni ei enää tunne mitään minua kohtaan,olen tehnyt kaikkeni,mutta mikään ei tunnu auttavan.Vieraat miehet kyllä tuntvat kiinostavan mutta,en minä minä.Nainen,jos olet samassa tilnteessa,kerro mitä ajattelet.
Yhdessä yksin
alistunut
3
477
Vastaukset
- Kaija
Sinä oot kuule niin nynny ja tylsä,siitä se johtuupi.Keksi oma harrastua,tapaa kavereita,tee kalareissuja,matkustele....tee jotain muuta,kuin nöyränä spanielinsilmilläsi heilutat häntääsi vaimosi perässä.
- Iines
Jos menettää yhtyden kumppaniin niin on vaikea päästä takaisin. Yritä saada vaikka muistelemalla hyviä hetkiä yhdessä uudelleen yhteys vaimoosi, ja kun vähänkään tuntuu siltä että taas klikkaa niin ota tämä tilanne puheeksi avoimesti ilman syyttelyä.
Tsemppiä! - olla
Väärä osasto,luulin ett meitä on pajon,mutt oli vain yx feministi ja yx ihan ok.Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760