panohommat

juudas

mua ärsyttää se kun on maailman paras ja kaunein nainen mulla mut se ei saatana anna niin paljo kun mä tarttisin!!kerta viikkoon ei riitä mihinkään,mitä tekis,käviskö huorissa?

45

7627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      kyl se varmaan rupeeantaan ku kerkee
      älä pane niin perusteellisen hyvin ni
      tekee useémmin mieli

      • enpä nyt sanois noin

        .........Homman nimi nyt taitaa olla kuules ennemminki se, että tää nainen ei saa rakastellessa orgasmii. ...Ei sitä se sillon haluta. ....Kaikki naiset ketkä sen saa ni varmaan haluu sekstailla. ....Ja jos nyt juudas sanot et kyl saa, ni muista et me naiset ollaan kovii teeskenteleen. ........Ja sitä ettei saa orgasmii rakastelles, ni on joillakin vaikee tunnustaa. ......Jos vaan tein sekstailu on sitä et muutaman minuutin tökit naistas vehkeelläs ni se ei riitä. .....Siihen tarvitaan ikävä kyl kunnon esileikit ja käsii vehkeen lisäx. ................Se on varma se.


      • Anonyymi
        enpä nyt sanois noin kirjoitti:

        .........Homman nimi nyt taitaa olla kuules ennemminki se, että tää nainen ei saa rakastellessa orgasmii. ...Ei sitä se sillon haluta. ....Kaikki naiset ketkä sen saa ni varmaan haluu sekstailla. ....Ja jos nyt juudas sanot et kyl saa, ni muista et me naiset ollaan kovii teeskenteleen. ........Ja sitä ettei saa orgasmii rakastelles, ni on joillakin vaikee tunnustaa. ......Jos vaan tein sekstailu on sitä et muutaman minuutin tökit naistas vehkeelläs ni se ei riitä. .....Siihen tarvitaan ikävä kyl kunnon esileikit ja käsii vehkeen lisäx. ................Se on varma se.

        Eunukki kilahti


      • Anonyymi
        enpä nyt sanois noin kirjoitti:

        .........Homman nimi nyt taitaa olla kuules ennemminki se, että tää nainen ei saa rakastellessa orgasmii. ...Ei sitä se sillon haluta. ....Kaikki naiset ketkä sen saa ni varmaan haluu sekstailla. ....Ja jos nyt juudas sanot et kyl saa, ni muista et me naiset ollaan kovii teeskenteleen. ........Ja sitä ettei saa orgasmii rakastelles, ni on joillakin vaikee tunnustaa. ......Jos vaan tein sekstailu on sitä et muutaman minuutin tökit naistas vehkeelläs ni se ei riitä. .....Siihen tarvitaan ikävä kyl kunnon esileikit ja käsii vehkeen lisäx. ................Se on varma se.

        Tuosta voi ol montaa mieltä mu kuulemma väittämän mukaan vain kymmenen prosenttia naisista on kyvykkäitä edes saamaan yhdynnässä en tiedä kun aina edes kehtaa kysyä saitko kun siitäkin niin moni nainen vetää herneen nenuun mistä vittua sitä voi tietää jos toinen on eleetön ja ilmeetön ellei kysy


    • tottakai

      käy vaan huorissa,jos nekään antaa sulle.mä panen sun muka naista päivittäin,eibihme ettei ole susta kiinostunut----

      • Anonyymi

        Nysä pili kuvittelee omiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nysä pili kuvittelee omiaan

        Mitäs kuvittelet eikö susta ole tosi toimiin.


      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet mu onnea jos luulit sen kestävän vuotta kauempaa tarttii sun ol tohveli sankari vähintään


    • kihoissa oleva nainen

      älä saatana petä muijaas!!!
      se on viho viimenen teko! vaikka kuinka panettais ja muija ei anna niin, ei!! Ja jos tosiaan huoriin on halu niin kova, niin sitten mielummin jätä koko muija, äläkä enää ota samaa takas!! pettäminen tuntuu naisesta ja varmasti myös miehestä (jos oikeasti rakastaa, eikä ajattele vaan alapäällän) todella pahalta!!!
      !!!mieti!!!

      • justme

        pettäminen on aina väärin! siitä ei seuraa ku paskaa.. vedä vaikka käteen jos ei muu auta.


      • Anonyymi

        Ap on spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on spede niuvanniemestä buaahaa

        Ai tunnette siis toisenne. Samassa paikkassahan työ sitten ootte.


    • mr SLADDI

      et osaa käsitellä naistasi oikein.
      kuules JUUDAS

      • Anonyymi

        Puhu omasta puolesta tyhjäpää luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu omasta puolesta tyhjäpää luuseri

        No niinhän sä näytät tekevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu omasta puolesta tyhjäpää luuseri

        No miksi sitten teet sitä.


    • heksu

      Mulla on sama juttu, mutta mä taas en jaksa antaa niin usein ku pitäis... eihän sitä ny joka ilta jaksa panna henkensä edestä...
      Ja vaikka seisookin niin ei se sitä tarkoita että panettaa...

      • Anonyymi

        Ai ei vai kyl mulla ainakin tarkottaa mu opettelin senkin joskus aikoinaan et turha seisottaa jos ei kuitenkaan saa tosin sekin jottai mitä joutuu joka naisen kohdal opiskelee erikseen


    • Anonyymi

      Minulla Isot Munat, minä panna naisia persseeseen, panohommissa haisee paskalle, minä pieren Aina panohommissa, minun muna seisoo joka asemalla ja tarvittaessa. Tykkään kusta naisen paalle ja miksei paskantaakin

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        No koita spede keksiä parempia. Lopeta juokseminen ja mieti mitä kannattaa laittaa tänne,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        No miksi kirjoitat niitä tänne. Häähähähä


      • Anonyymi

        Ketäs se suomipoika yrittää matkia tiesiks et naiset erottaa sunkin kaltaset jo kaukaa jos luottavat omiin vaistoihinsa


    • Anonyymi

      Tee hänelle vaan selväksi, että hänellä on velvollisuus antaa pillua silloin kun sua panettaa. Se on naisen velvollisuus.

      • Anonyymi

        Minua panttaa kun Munat seisoo, munat huutaa seksiä, mutta ei ole akkoja aina kun tekee mieli nussi. Panohommissa pitää naisen haista hyvälle ja mies paskalle. Minun Munat tekee uusia ihmisiä. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset miehet ovat laiskoja ja pelaavat pelejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua panttaa kun Munat seisoo, munat huutaa seksiä, mutta ei ole akkoja aina kun tekee mieli nussi. Panohommissa pitää naisen haista hyvälle ja mies paskalle. Minun Munat tekee uusia ihmisiä. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset miehet ovat laiskoja ja pelaavat pelejä

        Kuohi ittes luuseripelle


      • Anonyymi

        Noin mullekki on opetettu. -mimmi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes luuseripelle

        Etkö ole vieläkään tehnyt sitä. Hähähähää


      • Anonyymi

        Ei ole naisen velvollisuus antaa pillua vittu ennen ainakin itse vedänkäteen kun edes vaivudun naimaan naista joka sitä tekee velvollisuudentunnosta on kokemusta tuostakin pienempi sotku tulee käteenvedosta kun sen liukasteen kanssa leikkimisestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin mullekki on opetettu. -mimmi-

        Mitenkäs se sun itsetuntoon vaikuttaa tai mielipiteeseen miehistä noin yleensä tiedän toki et jotkut naiset harrastaa tuotakin siksi että pelkäävät menettävänsä miehen


    • Anonyymi

      Mä ymmärrän sua. Paitsi meillä on toistepäin. Mies tosin antanut pikaisen kerran kuussa. Ja se kyllä tietää että mun halut kasvanut vuosi vuodelta. tasan ainoa asia mikä mua on estänyt pettämästä on se ku oon sitä vastaan. Mikään miehessä ei estä. Mutta se ei oo pettämistä jos sitä ei tee salaa. Sanoin sille viimeksi tällä viikolla että tästä on nyt niin monesti puhuttu että toi pihtaaminen loppuu nyt tai mä meen vieraalle pantavaksi. En aio tyytyä tollaseen enää yhtään kauempaa.

      • Anonyymi

        Jos miehelläsi ei ole potenssi vaikeuksia tai hän ei ole muutoin väsyny syystä tai toisesta ni itse epäilisin tossa kohti miehen käyvän vieraissa jos olisin nainen itse en miehenä ole ainakaan kertaakaan kieltäytyny jos naisen tekee mieli


    • Anonyymi

      Sanoin että oon miettinyt sitä joka viikko ja aion sen toteuttaa jos tää ei lopu.

    • Anonyymi

      Ei kerran viikossa riitäkkään. Keskustelkaa asiasta. Minä naisena haluaisin paljon enemmän kun kerran viikossa. Elibymmärrän.

      • Anonyymi

        Hitsi. On kyllä vissi ero siinä, että haluaako nainen, vai suostuuko vain antamaan. Ihania olette, te halukkaat naiset!


    • Anonyymi

      Joo, käy vaan huorissa mutta jos pystyt niin käy eri paikkakunnalla, niin panoseuraan törmäämisen riski on pieni. Elämä on lyhyt, kannattaa käydä toteuttaa omia tarpeitaan, jos omatuntosi sen sallii. Se mitä naisesi ei tiedä, niin ei häntä vahingoita 😁

    • Anonyymi

      Mulla on Isot Munat ja saan panna aina naisia persseeseen. Aina kun meen baariin naiset tulee mun syliin ja tarjoaa persettä mä oon länsimaailman suurin panomies

      • Anonyymi

        Ei kai se titteliä kummempi ole tuokaan vähä nii kui se tv sarja suomen kovin panomies (palomies)


    • Anonyymi

      Tuttu tilanne

    • Anonyymi

      Mulla on himokas eukko. 159cm 55kg ja upea vartalo.
      Sille kelpaa kyrpä ja naidaankin usein.
      Kiihottavia sessioita ulkona ja sisällä.
      Äsken tultiin mökiltä niin pysähdyttiin naimaan p-paikalle.
      Siinä katselin tummennetun ikkunan takaa autojonoa ja samalla paukutin akkaani takaapäin.
      Kyllä tykkään nussia takaapäin.

      • Anonyymi

        Ai etkö onnistu edes seisokkia pitään yllä jos et voi katsoa autoja samalle kun eukkoas höyläät 👍🏾
        Mahtaa eukkoa tykätä kun mielummin autoja kattelet kun häntä tai hänen takapuolensa kaaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai etkö onnistu edes seisokkia pitään yllä jos et voi katsoa autoja samalle kun eukkoas höyläät 👍🏾
        Mahtaa eukkoa tykätä kun mielummin autoja kattelet kun häntä tai hänen takapuolensa kaaria

        Juu, tykätään eukon kanssa katsella kaltaisiasi kateellisia luttamunia haha!
        Ootte niin säälittävän söpöjä siinä puutteessa kököttäessänne lihavien eukkojenne vieressä haha!
        Vedä tumppuus luuseri haha


    • Anonyymi

      Noinhan siinä voi käydä kun etsii pelkän ulkonäön perusteella etpä taida saada edes kerta viikkoon suhteen pituudesta riippuen luultavammin saat jo keskivertoa enemmän josko väittämäsi pitää paikkansa mu siihi kerta viikkoon samiseenkin on jo jotain osattava

    • Anonyymi

      Ei voi olla paras jos seksi ei kohtaa. Tärkeää on että kahdella ihmisellä natsaa keskenään.

    • Anonyymi

      IL linkissä edellä:
      "...Näin osoittaa tutkimus, josta kertoo BBC.

      Niillä, joilla oli eniten narsistisia piirteitä lapsena, olivat myös vanhemmiten niitä, joilla näitä piirteitä oli enemmän kuin muilla.

      Narsistiksi voidaan puhekielessä leimata kuka tahansa henkilö, joka vaikuttaa poikkeuksellisen itsekeskeiseltä, itseriittoiselta tai omahyväiseltä. Tällainen henkilö voi erottua myös siksi, että hän ei tunnu piittaavan muiden tunteista juuri lainkaan.

      👉Ensinnäkin on narsisteja, jotka tuntevat olevansa muita parempia ja siksi he ovat mielestään oikeutettuja saamaan arvostusta ja ihailua.

      👉Toisen ryhmän narsistit näkevät muut kilpailijoinaan. He vaikuttavat silmin nähden kyvyttömiltä empatiaan.

      👉Kolmas ryhmä eli niin sanotut neuroottiset narsistit ovat epävarmoja. He ovat yliherkkiä kaikelle kritiikille."
      etc.
      ( päätyypeistä).

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe