moi!!
oon nyt vähän ymmälläni kun oon lukenut näitä mielipiteitä vesimies/skorpioni parista...
olen itse vesimies ja seurustelen skorpioni naisen kanssa,ja nyt en ole löytänyt täältä melkein kun huonoa palautetta. vaikka en kyllä ole uskonut tämmöseen ollenkaan,niin nyt alkaa vähä huolestuttamaan,elikkä sanokaa nyt joku että ei näissä ole niin paljoo perää!!!
siis eiks se kuitenkin ole niin että jos itse rupee näihin uskoa niin tottakai kaikki menee päin metsää!!? en ole nimittäin ikinä pitänyt kenestäkään näin paljon.
ihmiset uskotteko?
3
630
Vastaukset
- pois
Ei näistä pelästyä kannata.
Näes idea on siinä, että tutkimalla näitä juttuja osaatte ehkä paremmin varautua mahdollisiin ongelmiin (joita kuitenkin esiintyy kaikissa suhteissa), havaita ja ratkaista ne ajoissa ennen kuin karkaavat käsistä. - Dionysos
Jos kyseessä on pelkästään aurinkomerkkien perusteella tapahtuvaa spekulointia, ei ole mitään syytä huolestua. Mikäli haluat välttämättä tutkia astrologian kantaa suhteeseenne, kannattaa tutustua teidän yhteiseen karttaan, joka on laadittu teidän tarkkojen syntymäaikojen pohjalta.
Kukaan ei voi tietenkään sanoa yksiselitteisesti, että vesimies ja skorpioni olisi huono pari. Kannattaa ennen muuta uskoa omiin vaikutelmiin, tuntemuksiin ja kokemuksiin, sillä te olette yksilöitä ja teidän suhde on ainut laatuaan. - jii
Itse olen skorpioni ja olen seurustellut kolmen eri vesimies miehen kanssa. Nytr olen tullut siihen tulokseen, että nämä kaksi ovat huonoin mahdollinen yhdistelmä mitä olla saattaa. Kaksi näistä vesimiehistä on ollut meneviä ja ilman kahleita eläviä miehiä ja yksi oli liian takertuva ja ahdistava. Kunpikaan vaihtoehto ei sovi skorpioninaiselle. Tarvitsen tavallista arkea ja asiat olisivat selkeitä eikä niitä tarvitsisi paisutella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926