onko toiminnassa,millaista sakkia käy
martinkarhu
23
7080
Vastaukset
- stdinkundi
Virtolaisia runkkareita pääasiassa
- Huono palvelu martin
Jyrkkä palvelu martinkarhu virrat.
Nuoret naiset kysyy monta kertaa tilauksen uudestaan.
Eivät pidä ihmisistä ollenkaan. Kukaan ei saa juopua.
Mielellään sanoo, että sulle ei myydä enää. Lempilause.
Nuoret myyjä naiset itse iskee miehiä asiakkaista ja vetää
sätkää yhtämittaa työaikana.
Aikamoista myyjä toimintaa iskeä miehiä ja vetää sätkää koko ajan
pois myyntitiskiltä. Hypätä sätkällä koko ajan ja iskeä aina uutta
miestä sopivaa. Asiakkaista ja niiden palvelusta ei väliä. - juise
ihan pellepaikka nykyään. taidan perustaa toisveden uudestaan että sais pienet päiväkännit ku räkköläistä ei huvita pitää arkisin auki.
- vasemmalla
ei lainkaan ammatti-ihmisiä ,asiakkailta jopa viedään rahat taskusta
- kuyfy
Tunnelma yleensä lattea, huono musiikki joka on kyllä teinien mieleen ja sitähän sitte jorataan leuka pystys et kattokaa kui mä tanssin ja oon niin pirun hehkee. Kaikki kyttää toisiaan ja kuiskii korvaan, opetelkaa virtolaiset ottaa rennommin ja tässä puhuu valitettavasti virtolainen. Kaiken kaikkiaan outo paikka josta glamour kaukana.
- nghghghghggh
ja portsari on kyllä erittäin ammattitaitoinen bodari ?
- tioto
nghghghghggh kirjoitti:
ja portsari on kyllä erittäin ammattitaitoinen bodari ?
Hauiksiaan kyttäävä pelle se on.
- terppaaja
Olen ollut Martinkarhussa muutamankin kerran kun kavereita opiskeli TAMKissa.
Paikkana ihan ok. Loppu illasta tosin mesta tuntuu olevan niin täynnä ettei palvelu oikein pelaa ja pöydät on tosi sotkusia.
Mutta joka kerta on ollu hyvä meininki ja paljon kauniita naisia! Sehän on suuri plussa.- pouka
Siel on omistaja vaihtunu tamkin ajoista ! Nythä se on ihan pilal koko paikka! Vanhat työntekijät heitetty pihalle ja uudet tilalla ! rahat vievät ! Ihan ikävä pirjon aikoja !
Oli kyllä aika meininkiä asiakaspalvelussa, ihmetyttää että voi olla tuollaista palvelua. Ei myyjä mitää kun oltiin kuulemmä liian paissään (2olutta juonu) ja baarissa oli .n 8 ihmistä. Lippuhinta otettiin kumminkin ja mitään ei saatu tiskiltä.
- boikotoi
vievät jopa taskusta rahat,olkaahan ihmiset skarppina kys. paikassa
- VISUBUBTAKAS
Onko siellä minkälainen poke. Oon kuullu, et on vähän turhankin niuho ja joku itteensä täynnnä oleva? Taitaa olla huhua vai?
- mdtajt
Se sama ruoveden pikku bodari
- JVPGROUP
mdtajt kirjoitti:
Se sama ruoveden pikku bodari
Kaverilta puuttuu täysin ammattitaito. Ihme että vielä jv:n oikeudet tallella/ JVP GROUP ei ole pois potkinut.
- Yäk
Tiedän monta jotka eivät mene ku kyseinen portsari paikalla.
- hankielämä0
Yäk kirjoitti:
Tiedän monta jotka eivät mene ku kyseinen portsari paikalla.
Wanabiibodari trollailee ^
- Jiiikoooo
Mitä helvettiä? Mihin vanha karhu on kadonnu. Itte olin siellä töissä ja sillon menomesta.kuka johtaa, ei voi kirjotusten mukaan olla enää Pirjo?
- Jiiikooooo
Mitä helvettiä olin töissä tuolla ja sillon menomesesta? Ei oo Pirjo enää puikoissa.
- möykkis
En tiä, portsari rahasti lipun, no menin puolen tunnin kuluttua käymään ulkona tupakoimassa, koitin mennä takas sisään, eipäs vaan enää käynytkään, samaisen kyrpäpääportieerin mielestä mun housut eivät nyt enää kelvanneet... Ihme touhua kyllä...
- elämässäepäonistuja
Ihme kitinää. Joku masentunut pelle trollailee tässä ketjussa. Taidan kyllä tietääkin kuka, kahenkesken parastakaveria, mut kun selän kääntää alkaa paskanjauhanta/asioiden liioottelu. Ei onneks asu virroilla
- Kaitsuelokuu
5.8.2016: Vastoin ylläolevaa aukiolotietoa paikka EI ollut/ole auki. Hienon alkuillan jälkeen (Rantaterassilla) olisimme halunneet jatkaa iltaa Martinkarhussa, josta olimme kuulleet hyvää. Meitä olisi ollut noin 15 henkilöä, mukana myös kansainvälisiä vieraita. On ikävää, että aukiolotiedot eivät pidä paikkaansa. Toivomme, että asia korjataan mahdollisimman pian etteivät viattomat asiakkaat tule huijatuiksi.
- Lättylytyssä
Totta vie, näin on käynyt meillekin pari kertaa. Outoa toimintaa:ovi säpessä, vaikka kyltin mukaan mestan pitäisi olla auki. Onko omistaja tai joku muu avaimenhaltija ratkennut ryyppäämään?
- Rockcockmassive
Oli 80- ja 90-luvuilla hyvä kuppila. Varsinkin juhannuksena Rantarock- vuosina oli terdellä kova meno jo heti aamupäivällä. Ei oikeastaan edes kiinnosta tietää nykytilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768