On Juutalainen.Miksi?siksi hän puhui Hebrea ateisti-45 kannsa .Nimimerkki "arab" sanoi
"slicha, Rabenu tomchei emet sheim EL SHADDAI "
(jaa hän jatkoi )"chatat apikoros ponim melech punem .Emunah begitoh tamid kadesh EL SHADDAI?"
ateisti-45 ei puhuu mutta ulkomaan kieltä kuin Hebrea.
Jaa Nimimerkki "arab" sanoi näin "oleko minä arabi hmm jollain tavalla olen " (Jaa vielä hän sanoi) "olen arabianmaista kotosin"
Jaa hän vihastui kuin puhutin Jerusalemista tai Israelista.
Hän sanoi "Jerusalemiin ei olle pakanoilla mitä asia" ja vielä "PAINA PÄÄHÄS TÄMÄ ! EI MIKÄ TULLE KAHTIA ISRAELIA HAALKI EI YK EI USA EI MUSLIMIT EI ISLAM EI ALLAH EI KUKA"
Jaa hänelle oli muutama kysmystä.
kysmys 1 oli"Saanko kysyä, mihin seurakuntaan ex-muslimi kuuluu?"
Nimimerkki arab vastasi"sinulle tiedoksi vain en olle ikinä olut muslimi."
Kysmys 2 oli"Eli olet ollut aina kristitty"
Jaa hän vastasi"en minä olle sanonut etää olen aina olut kristitty"
Kysmys 3 "Mikäs sitten? Rohkeasti vain."
hän ei vastanut.
Nimimerkki arab huusi paljon kuin puhutin Israelista hän heti muuttuui ihan raivohulluiksi koiriksi.
Nimimerkki"aahoohoo" on sanonut nimimerkki "arab" näin
"Mies -81 vaikuttaa sinuun verrattuna pelkältä sylivauvalta. Synagoogan katoltako sitä huudeltiin noin isoin kirjaimin."
Synagooga on juutalaisten kirkko.
Jaa Nimimerkki arab sanoi näin.
"ydinpommit näitten maahan . Irak,Iran ,Afhganistan ,Jordania ,Syria ,Saudi Arabia ,Sudan ,Kuwait,Qatar,India,Pakistan,Koko Indo Asia ,Venäjää,Koko afrika,Kaikki Jugoslavian maat.Koko Korea ja Kiina, Japani Tanska .Kaikki Baltian Maat . Nämä maat pidää kuolaa sukuputton.Niin maailmaa ois parempi paikka."
Ota huomio kaikki "arabimaat" on mukana mihin ydinpommit pitäis mennä!!!
Nimimerkki "arab"
15
588
Vastaukset
- artzuli
hyvä kaveri ole jo huomannut että nimim. Arab. on skitso?
- asiasta tietoinen
Mutta Juutalainen hän on.
- artzuli
asiasta tietoinen kirjoitti:
että hän on skitso al-shaddai vai mikä se olikaan periköön Arab.:in
- serena
asiasta tietoinen kirjoitti:
vikaa mukamas juutalaisissa on?
Jos hän on juutalainen, niin sitten on. Entäs sitten? Kukaan ei voi syntyperäälleen mitään.
/serena - asiasta tietoinen
serena kirjoitti:
Jos hän on juutalainen, niin sitten on. Entäs sitten? Kukaan ei voi syntyperäälleen mitään.
/serenaSerena
- artzuli
serena kirjoitti:
/serenaEtkö vihaa faanattisia uskonnon kannatajia jotka haluavat tuhoa? vai vastustatko vain Islamia?
- serena
artzuli kirjoitti:
Etkö vihaa faanattisia uskonnon kannatajia jotka haluavat tuhoa? vai vastustatko vain Islamia?
siinä mielessä että vastustan kaikkia fanaattisia uskovaisia. Mutta en vihaa. Siinä on suuri ero.
Ehkä hänen eräät sanansa johtuvat että hän olisi juutalainen.
Olenhan havainnut että muslimit ja juutalaiset ei oikein niin kuin pidä toisistaan. :)
En ole vielä reali elämässäni koskaan tavannut fanaattista juutalaista.
Olen tavannut vain fanaattisia islamisteja, fanaattisia kristittyjä ja heistä erkantuneita fanaattisia kristittyjen sektien jäseniä. Ja sitten muutaman "oudon" sektin entisiä jäseniä. Ja niin tietenkin niitä Scientologeja vai miten se nyt kirjoitettiin.
/serena - artzuli
serena kirjoitti:
siinä mielessä että vastustan kaikkia fanaattisia uskovaisia. Mutta en vihaa. Siinä on suuri ero.
Olenhan havainnut että muslimit ja juutalaiset ei oikein niin kuin pidä toisistaan. :)
Olen tavannut vain fanaattisia islamisteja, fanaattisia kristittyjä ja heistä erkantuneita fanaattisia kristittyjen sektien jäseniä. Ja sitten muutaman "oudon" sektin entisiä jäseniä. Ja niin tietenkin niitä Scientologeja vai miten se nyt kirjoitettiin.
/serenai got it.
>>En ole vielä reali elämässäni koskaan tavannut fanaattista juutalaista.
Ehkä siksi että niitä tavallisiakin juutalaisia on vähän - usmizeed
serena kirjoitti:
/serena>>>>En ole vielä reali elämässäni koskaan tavannut fanaattista juutalaista.
- usmizeed
artzuli kirjoitti:
i got it.
>>En ole vielä reali elämässäni koskaan tavannut fanaattista juutalaista.
Ehkä siksi että niitä tavallisiakin juutalaisia on vähänjopa täällä Suomessa...
- serena
usmizeed kirjoitti:
>>>>En ole vielä reali elämässäni koskaan tavannut fanaattista juutalaista.
tarkoitan minun oieassa elämässäni täällä Ruotsissa. En ole tavannut tosiaankaan fanaattista juutalaista vielä. Tunnen juutalaisia, mutta ne ei ole mitenkään uskovaisia.
Tarkoitat kait että nyt taisin tavata fanaattisen juutalaisen täällä palstalla.
No joo, katsotaan miten menee, mahtaneeko kirjoittaa täällä uudelleen. Onkos hän kirjoittanut ennen täällä?
/serena - usmizeed
serena kirjoitti:
tarkoitan minun oieassa elämässäni täällä Ruotsissa. En ole tavannut tosiaankaan fanaattista juutalaista vielä. Tunnen juutalaisia, mutta ne ei ole mitenkään uskovaisia.
Tarkoitat kait että nyt taisin tavata fanaattisen juutalaisen täällä palstalla.
No joo, katsotaan miten menee, mahtaneeko kirjoittaa täällä uudelleen. Onkos hän kirjoittanut ennen täällä?
/serenaen ole ainakaan nähnyt hänen kirjoittavan täällä ennen
- ateisti-45
serena kirjoitti:
/serenaarab on juutalainen . Mutta jos asiaa pitää tälläkin palstalla erikseen miettiä ja ottaa esiin niin ...
- serena
ateisti-45 kirjoitti:
arab on juutalainen . Mutta jos asiaa pitää tälläkin palstalla erikseen miettiä ja ottaa esiin niin ...
täällä. Ken tietää kuka hän on. Minä en vihaa juutalaisia. Minun puolestani hän saa olla juutalainen. Kai hän itse kertoo kuka ja mikä on, jos haluaa.
Mutta kai tiedät että me ihmisrotu, me olemme tavattoman uteliaita. Utelemme kaikenlaista. Uteliaisuudellahan muun muassa oppii. Minun uteliaisuuteni ei johdu pahasta.
Me naiset olemme yleensä aika uteliaita. Mutta kyllä osaa miehetkin. :)
Minä olen ateisti.
/serena
- Karim
Eräässä keskustelussa "arab." sanoi suoraan olevansa juutalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa563990TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6892057Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2361432- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja561297Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972