Olipas tämänpäivänen kaleva oikea roskalehti, täynnä paskaa niin että ihan puistatti. hyi helvetti. jo paljon parjattu Internet kalpeni roskan määrässä.
Kaleva täynnä paskaa
6
676
Vastaukset
- kakkaperse
maanantaisin puolet on urheilua, joka vitun painikilpailu tai pesäpalloottelu on sepostettu hyvinkin tarkkaan.
Varsin keskusta/ lestadiolaisuus myönteinen lehti.- Urkki007
...mutta lienee toimittajien mukaan kallellaan aina siihen suuntaan, mistä tuuli puhaltaa. Nyt on INN sossut ja pressat! Kepu on out, kokoomus in!
- kakkaperse
Urkki007 kirjoitti:
...mutta lienee toimittajien mukaan kallellaan aina siihen suuntaan, mistä tuuli puhaltaa. Nyt on INN sossut ja pressat! Kepu on out, kokoomus in!
kun on noita lesejuhlia, niin kyllä tuo Kaleva kirjottaa niistä viikon ajan varaten niille puolet lehdestä.
Onneksi se vitun Lippo on niin paska nykyään ettei siitä ole puolta Kalevaa maanantaisin.
- kakkaa
Mitä luulet oliko se kissan vai koiran kakkaa. Haistoitko? Haisiko kalalle?
Ketä epäilet postisi sotkijaksi, minua rakasta naapuriasi, vai? - Urkki007
Lehdet nyt on sitämitä on, ja jos WC paperi loppuu ei tarvi lähtiä ryyki- tai hammastikkulinjalle.
- vain paperia
vaan miten kakkausasiat sujuu? Oletkos täynnä kakkaa, vajaakakkainen vai vain vaalikakkaantunut. Entä ummetus ja närästys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057