Pitäisikö minun mennä tarkituttamaan paksusuoleni ja vatsani. Olen nimittäin vuosia kärsinut stressi vatsasta ja kauheasta vatsakivusta. Ne menivät aina kuitenkin ohi.
Nyt on viime aikoina tullut vatsakipuja päivittäin ja vatsa ärtyy ties mistä milloinkin.
Mahaa kouristaa. Ripulia välillä ummetusta välillä on ulostamisen tunne, mutta mitään ei tule. Hilkoiluttaa ja muutenkin on outo olo, heikottaa.
Voiko tämä olo stressiä vai pitäisikö mennä tarkempiin tutkimuksiin.
vatsavaivoista
2
880
Vastaukset
- Vinkkiä
En osaa sanoa, mutta elimistön puhdistuskuuri on ainakin yksi mahdollisuus.
- samasta kärsinyt
Mulla on myös ollut samoja oireita kun olen stressaantunut tai jännitän jotain. Mulla sattui paksusuolen ja ohutsuolen kohdalta kun painoin niiden kohdalta. Samoin mulla tuli vuorotellen ripulia ja ummetusta. Kamala tunne kun ummettaa! Tulee tosiaan kylmähiki. Suosittelen tosiaan suoliston puhdistusta!
Uskoisin ettei sinunkaan kohdalla kyse ole mistään vakavammasta kuin stressistä. Varsinkin kun sanoit, että olet ennenkin kärsinyt siitä. Ihminenhän voi stressata huomaamattakin.
Jos kuitenkin asia sua vaivaa, niin ainahan varmuuden saa lääkäristä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944