Miten saa Phpbb keskustelufoorumin suomen kieliseksi ja sen ulkoasun vaihdettua..tällä hetkellä se on vakio hopea. Olisin todella kiitollinen jos auttaisitte.
Php foorumi Suomen kieliseksi
9
1121
Vastaukset
- MacFinn
täältä Suomea-kielipakettia:
(http://www.phpbb.com/downloads.php#lang)
Tyylit siis täällä:
http://www.phpbb.com/styles/
Ei se nyt niin vaikeaa ole.- esku39
Tuli kyllä haettua noi,mutta kun en tiedä minne ne laitan.
- esku39
esku39 kirjoitti:
Tuli kyllä haettua noi,mutta kun en tiedä minne ne laitan.
Olen ihan aloitelija tässä hommassa. Elikkä minne laitan ne ja mitä sen jälkeen teen.
- .......
esku39 kirjoitti:
Olen ihan aloitelija tässä hommassa. Elikkä minne laitan ne ja mitä sen jälkeen teen.
En tiedä tosta foorumista mitään, mut onkos siinä jokin lang tai langue tai vastaava hakemisto, missä on englannin kielitiedosto?
Jos on niin laita se sinne, ja siinä foorumissa on config tiedosto tai hallintapaneeli, siitä muutat, et käyttää suomea.
Sinun pitää purkaa toi zip paketti eka. Jos osaat englantia, niin foorumin mukana on varmaankin hyvät ohjeet. - .......
esku39 kirjoitti:
Tulipas kuitenkin vilkastua tota tarkemmin.
Siinä on language hakemisto joka sisältää lang_english kansion, siirrät language hakemistoon kokonaisuudessaan lang_finnish kansion, joka tuli kun purit kielipaketin.
Senjälkeen menet admin paneeliin ja muutat sieltä, et käytetään tota suomenkielistä juttua. - esku39
....... kirjoitti:
Siinä on language hakemisto joka sisältää lang_english kansion, siirrät language hakemistoon kokonaisuudessaan lang_finnish kansion, joka tuli kun purit kielipaketin.
Senjälkeen menet admin paneeliin ja muutat sieltä, et käytetään tota suomenkielistä juttua.Suuret kiitokset..eiköhän tästä selvitä nyt.
- MacFinn
....... kirjoitti:
Senjälkeen menet admin paneeliin ja muutat sieltä, et käytetään tota suomenkielistä juttua.Piti oikein kattoa, että miten sen teinkään.
Languages kansiossahan ne kielet.
Ja Templates kansiossa on ne ulkoasut.
Ja tuolla phpbb.com sivustolla voit katsastella miltä nää valmiit ulkoasut vaikuttaa. On aika monta, mutta vain muutama hyvä. - esku39
MacFinn kirjoitti:
Piti oikein kattoa, että miten sen teinkään.
Languages kansiossahan ne kielet.
Ja Templates kansiossa on ne ulkoasut.
Ja tuolla phpbb.com sivustolla voit katsastella miltä nää valmiit ulkoasut vaikuttaa. On aika monta, mutta vain muutama hyvä.Suuret kiitokset sulle MacFinn
- MacFinn
esku39 kirjoitti:
Suuret kiitokset sulle MacFinn
Jos sait foorumisi kuntoon, onneksi olkoon. Toivottavasti saat paljon keskustelijoita.
Mielestäni phpBB on hyvä softa tuohon tarkoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445