Ylimääräisen Osmo Colorin tasoitus

677754321

Tammiparketti käsiteltiin vähän aikaa sitten Osmo Colorilla. Ylimääräistä, imeytymätöntä öljyvahaa ei kuitenkaan taidettu pyyhkiä ainakaan kokonaan ja pinnassa näkyy auringonvaloa vasten aaltoileva kerros ja joissain kohdin on selvästi erottuvia uria joissa Osmoa on ylimäärin.

Voiko täysin kuivuneen Osmopinnoitteen vielä käsitellä jollain lievästi öljyvahaa liuottavalla jotta saisi ylimääräisen pois/tasoitettua? Vai onko todennäköistä että menisi koko pinta piloille?

5

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkijh

Kyllä voit käsitellä ja leipoa aineilla sitä oikeastaan miten vaan.
      Vaikea sitä enää on pilalle saada kun hionta tehty ja ensimmäiset käsittelyt.

• 7765444678

Milläköhän kannattaisi sitä ylimääräistä siitä liuottaa? Tarkoitushan olisi että sitä jää jäljelle mutta tasaisesti.

• Sorgevaa

Ei onnistu. Läträä millä läträät niin hyväksi et enää saa. Ei ohjeissa turhaa neuvota poistsmaan ylimääräistä ennen kuivumista.

• sdfghjkijh

koneellinen välihionta auttaa ja uutta litkua OHUESTI päälle

• osmottuko/kyllä

Tuo "aaltoileva kerros" tulee siitä että lattia tehty VANHALLA rumpukoneella.
      Siinä taas säästetty kun otettu halvin mies vanhoilla koneilla hommaan.....

Ylimääräisen vahan saa pois ruskealla laikalla ja lattianhoitokoneella. Päälle pitää laittaa tämän jälkeen 1* kirkas. Aaltoja tämä ei poista sillä ne ovat parketissa.

En suosittele että itse ryhdyt hommaan vaan anna jonkun joka asiansa tietää tehdä tämä. Muuten olet kohta ilman vahaa kun rajusti otat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe