Isäni sai sydänkohtauksen töissä ja asiakas vain valitti että ruokaa kaatui vaatteiden päälle.isäni on tällä hetkellä sairaalassa ja selvisi nipin napin.kävin sitten isäni työpaikalla ja kyselin tapahtumia.asiakas oli vain valittanut isälleni vaatteistaan kun isäni makaa maassa :'( miksi ihmiset eivät enään välitä mistään !?!
saatanan kusipäät!
8
442
Vastaukset
- pellet
Sen verran myötätuntoa sun isääs faijaaas kohtaan että jos olisin tämän tilanteen nähnyt niin olisin tintannut sitä asiakasta turpaa!!
- Tärkeysjärjestys
Joo ei siinä asiakkaan vaatteet paljoa paina kun toinen saa sydänkohtauksen!Olihan ajattelematon ihminen,toivottavasti lukee tämän ketjun!
- 131913
Ruuan kaatajan taikka yrityksen vakuutusten tulee korvata asiakkaalle sattuneet vahingot.
Älkää itkekö kaikesta.- missä aivot??
Haluaksä saatana tietää mitä mä joudun korvaamaan sulle?!
- HankiaApuaNopeasti
Asiakkaalle sattuneet vahingot ?!?!?!?!? Oletko sä tosissasi??? Osaatko lukea, saatika ajatella???? Sai sydänkohtauksen!!! Ja ensimmäinen asia on, "hakea yritykseltä korvausta". Miten sekaisin sinä oikeasti olet? Ei ihmishengellä niin väliä, kunhan vaatteet on kunnossa !!!!
- 131913
Taidat nillitää, onko koko elämäsi katkeruutta ja heikko-osaisuutta?
Nykymailma on kova ja tavallinen sosiaalisesti ymmärtävä henkilö ymmärtää tämän.
Turha itkeä, taidat olla alempaa sosiaaliluokkaa?- OletkoSekaisin
Vittu mitä kommentointia sairaskohtauksen saaneelle. Häpeä saatana.
- voimia sulle
olet syystä huolissasi isästäsi.
näytä se hänelle kun on vielä aikaa.sano hänelle olet minulle rakas .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046