Onnea! kepu menetti 36 paikkaa. Pohjanmaalla ihmiset alkavat vihdoinkin tajuta, ettei tuetut tilat tuo työtä.
Onnea "Vaasanlääni"
26
732
Vastaukset
- KMa
haluat sijoittaa rahasi keskieuroopan tilojen tukemiseen ne tuovat varmasti työtä myös Suomeen?
- Otsikossa hymiö
...
- KMa
Otsikossa hymiö kirjoitti:
...
onhan siellä pellonpajaa, maaselänkonetta, niperettä, korteen konepajaa, jne.
- :)))
Järkevämmällä pohjalla. Ei täällä arktisissa olosuhteissa kannata viljellä vaan siksi, että joku haluaa. Maailma muuttuu kepulaiseni!
- KMa
:))) kirjoitti:
Järkevämmällä pohjalla. Ei täällä arktisissa olosuhteissa kannata viljellä vaan siksi, että joku haluaa. Maailma muuttuu kepulaiseni!
elämisen perusta ei.
- Yrittäjä itsekin
...
Enpä usko että muualta Suomesta löytyy yhtä paljon yrittäjähenkisyyttä kuin Pohjanmaalta. Eikä useinkaan jää pelkäksi yritykseksi!
- Otsikossa hymiö
Yrittäjä itsekin kirjoitti:
Enpä usko että muualta Suomesta löytyy yhtä paljon yrittäjähenkisyyttä kuin Pohjanmaalta. Eikä useinkaan jää pelkäksi yritykseksi!
...
- Täällä olen vielä...
Yrittäjä itsekin kirjoitti:
Keski-Pohjanmaa on sellanen alue, ihan umpikepulaista aluetta ja ei ole yrityksiä. Kyllä insinööri saa Seinäjoelta mennä suoraan Raaheen tai Ouluun saakka, ennenkuin paikkoja alkaa löytyä.
Mistäs olet, kuin noin hyvin asiat tiedät? - Yrittäjä itsekin
Täällä olen vielä... kirjoitti:
Keski-Pohjanmaa on sellanen alue, ihan umpikepulaista aluetta ja ei ole yrityksiä. Kyllä insinööri saa Seinäjoelta mennä suoraan Raaheen tai Ouluun saakka, ennenkuin paikkoja alkaa löytyä.
Mistäs olet, kuin noin hyvin asiat tiedät?mutta minulla on monta yhteistyöyritystä Pohjanmaan suunnalta Seinäjoen ympäristöstä. Pohjoisemmasta ei kylläkään
- KMa
meni ne 41 paikkaa Vaasanläänistä?
- tukilisäjenkka
Agraareiden oikea kannatus on 5% ja se on tavoite.
- KMa
kannatustaan.
- tukilisäjenkka
KMa kirjoitti:
kannatustaan.
Otsikossa kaikki.
- Otsikossa hymiö
KMa kirjoitti:
kannatustaan.
...
- kummaa
Siis mikä on tuo 5% ja mihin se liittyy?
- rautalehti
Lisää tuollaisia hyviä uutisia!!!
- Jee
työttömiksi kokoomuspolitiikan seurauksena maanviljelyksestä? Ennen Eu:ta pärjättiin kohtalaisesti, nyt eletään osaksi tuilla, eihän se mitään herkkua ole, mutta mielummin tukia että saadaan eu:sta edes jotain kotiinpäin...
Kaupunkilaiset ekaksi aina kysyvät, että miksi maanviljelijöiden pitäisi saada tukia, mutta eivätpä vaan itse kysy miksei heidän palkkaansa vähennettäisi! - Otsikossa hymiö
Jee kirjoitti:
työttömiksi kokoomuspolitiikan seurauksena maanviljelyksestä? Ennen Eu:ta pärjättiin kohtalaisesti, nyt eletään osaksi tuilla, eihän se mitään herkkua ole, mutta mielummin tukia että saadaan eu:sta edes jotain kotiinpäin...
Kaupunkilaiset ekaksi aina kysyvät, että miksi maanviljelijöiden pitäisi saada tukia, mutta eivätpä vaan itse kysy miksei heidän palkkaansa vähennettäisi!...
- vastatako
...
et osaa?
- Otsikossa hymiö
vastatako kirjoitti:
et osaa?
...
- minä vähän
...
arvelinkin :-)
- jee jeee..
Jee kirjoitti:
Kaupunkilaiset ekaksi aina kysyvät, että miksi maanviljelijöiden pitäisi saada tukia, mutta eivätpä vaan itse kysy miksei heidän palkkaansa vähennettäisi!Palkka on kuule aina eri asia kuin tuki. Teillä kepulaisilla taitaa mennä vähän termit sekaisin...
- Wiljami
Jee kirjoitti:
Kaupunkilaiset ekaksi aina kysyvät, että miksi maanviljelijöiden pitäisi saada tukia, mutta eivätpä vaan itse kysy miksei heidän palkkaansa vähennettäisi!Olivatko herrat nimeltä: Aho, Haavisto ja Hemilä? Kaikki kolme olivat umpikepulaisia ja umpiagraareja. Saitte mitä tilasitte! Ja se on teille AIVAN OIKEIN!
Äänestäkää lisää KEPUA! Se ei PETÄ!
Wiljami - se EU
Wiljami kirjoitti:
Olivatko herrat nimeltä: Aho, Haavisto ja Hemilä? Kaikki kolme olivat umpikepulaisia ja umpiagraareja. Saitte mitä tilasitte! Ja se on teille AIVAN OIKEIN!
Äänestäkää lisää KEPUA! Se ei PETÄ!
Wiljamisitten olekaan hyvä?
- tai joku
jee jeee.. kirjoitti:
Palkka on kuule aina eri asia kuin tuki. Teillä kepulaisilla taitaa mennä vähän termit sekaisin...
peruspäiväraha tai kesälomaraha ja mitä niitä kaikkia ihmeitä nyt on keksittykään...
- rautalehti
Jee kirjoitti:
Kaupunkilaiset ekaksi aina kysyvät, että miksi maanviljelijöiden pitäisi saada tukia, mutta eivätpä vaan itse kysy miksei heidän palkkaansa vähennettäisi!Kohtalaisesti pärjättiin, kun veronmaksaja kustansi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837