millainen paikka on eroottinen kahvila stefanien salonki? olen tulossa käymään tampereella, mutta kannattaako tuolla käydä kahvilla? mitä eroottista siellä tapahtuu?
jesse
stefanien salonki
14
6994
Vastaukset
- nosemenijo
tunti ja tonni eikä muista mithään
- Hopsan
Tunti ja tonni meni itsellänikin. Pidettiin vielä sulkemisajan jälkeen vankina, vaikka kaverit koittivat saada ulos. Älkää menkö!
- Hopsan
Niin ja tosiaan muisti meni, ihan kanttuvei vissiin.
- Invalidi
Humalassa. Ei muistia mistään. Koko eläke meni. En tiedä mihin tarkoitukseen.
- huuhuu2
siellä tapahtuu vaikka mitä. Kun joskun kävin siellä niin huomasin yhden stripparin unohtaneen ottaa kihla sormuksen pois sormestaan mut muuten on naiset minun makuuni ja tulen käymään mainitussa salongissa jatkossakin ! Joten sinne vaan jos euro lotossa osuu kohdalle !!!!!!!
- Anonyymi
Hei huuhuu2 olet sä kyllä aika pahvi etkö sä tajuu et jotkut on uskollisii ei sitä sormus pidä ottaa pois jos on jonkun kaa vaikka olis työpaikka mikä vaikka prostituoitu ja miten niin unohti sä et varmaan tiennyt sellaisesta että ei halua tai oliko se edes kihla sormus jos se on annettu tai ostettu muuten vaan toivottavasti ei nähdä samassa paikassa muuten saat katua mitä toivot
- Muistiton
Muisti ja rahat menee, korttiostot menneet tililtä moneen kertaan, jos menee niin käteinen käyttöön.
- Oppirahat
Ainakin silmätippoja saa tuolla. En voi suositella, tiedän tiliotteesta. Ei uskoisi, että Suomessa on itä-eurooppa meininki.
- Anonyymi
Sen verran nyt oikaisen vääriä käsityksiä, että oon tuolla parina iltana hengaillut ja kaikki on mennyt hyvin. Itsehän en alkoholia juo toisin kuin aiemmin tänne kommentoineet. Molempina iltoina on yhden ainoan kerran kysytty otanko alkoholia. Ei jankutusta aiheesta eikä muutakaan sellaista. Vissyä ja vettä join. Hyvää palvelua, mukavia ihmisiä, lämminhenkistä seuraa.
Kyllähän se nyt niin on, että jos tuolla liikkeessä isketään tiskiin pillu sekä viinaa ja itse juo itseltään filmin poikki niin on peiliinkatsomisen paikka. Tiedän, että se harmittaa kun on rahansa tuhlannut mutta en näe liikkeenharjoittajan näkökulmasta siinä mitään väärää, että hän saa asiakkaansa kuluttamaan - siihenhän jokainen palveluammatin harjoittaja pyrkii.- Anonyymi
Hei absolutisti hyvä kun lyöt faktat tiskiin ihan oikein näille tyhmille muistin menettäjille ja rahansa juoneille että kyllä olet oikeassa mä en kans nää järkee juoda et itse en juo muuta maitoo ja teetä ja en palvelusta maksa jos maksaa liikaa oma on vika jos tili on tyhjä ja rahat on menny ei kenenkään muun miten voi mennä rahat ja muisti ihme et ei rahat tai henki mut ei tuolla mitään tyrmäys tippo anneta eikä rahoja viedä kyllä te paskan puhujat osaatte puhuu paskaa
- Anonyymi
Tylyä menoa ja rahat viedään. Siitäs saat kun availet tänne mainoslankoja, paikkaan johon ne eivät kuulu. Ei mennyt kuten suunnittelit.
Eli omistaja on tyhmä ja onneton tomppeli. - Anonyymi
Paska paikka
- Anonyymi
älä mene big titsiin ennen palvelu hyvä ja rehellinen . nyt ryöstetään tilit tyhjäksi vaikkei edes ole pankkikortin tunnuslukua . juuri rikos ilmotuksen tehnyt ja pankkikortin vaihtanu kusetuksen määrä 2000euroo vaikka käteisellä maksoin epäilen että lasiini laitetiin tyrmäystippoja . katotaan saanko rahat pois !
- Anonyymi
Älä koskaan mene tähän baariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642