Tämähetkinen tilanne
Kirjoittanut: matemaatikko 24.10.2004 klo 19.45
Juuri tällä hetkellä Keskustan palstan suosio on 444.5% suurempi kuin Kokoomuksen ja 1218.5% suurempi kuin SDP:n palstan.
-------------------------------
Tuo oli siis tilanne eilen illalla. Nyt Keskustan palstan kannatus on kääntynyt rajuun nousuun. Tällä hetkellä tilanne on seuraava:
Keskustan palstan kannatus on 603.1% suurempi kuin Kokoomuksen ja 3216.6% (!!!) suurempi kuin SDP:n palstan.
Keskustan palstan kannatus rajussa nousussa!
6
224
Vastaukset
- Kukkamekkojorma
Keskustan palstan suosio osoittaa sen, että ihmiset ovat käyneet palstalla tekemässä johtopäätöksensä kepuehdokkaiden ja kepun kannattajien seinähulluista kirjoituksista.
Tulos nähtiin vaaleissa.
Esim. volttimaakari keräsi kiivaasta "vaalikampanjastaan" johtuen tai siitä huolimatta vaivaiset 20 ääntä.
Ja oikeusjutun itselleen!
Voiko noin typerää oliota löytyä edes kepusta?
Vastaan itse, itseäni tehostaen, kyllä voi!
Ja nimenomaan kepusta..- matemaatikko
Minkä oikeusjutun "volttimaakari" keräsi itselleen? -En ole kuullutkaan.
- Telluuzz
matemaatikko kirjoitti:
Minkä oikeusjutun "volttimaakari" keräsi itselleen? -En ole kuullutkaan.
Älä sinä kuitenkaan huolestu, apinamies kärsii itse seuraukset.
- Otsikossa hymiö
...
- matemaatikko
Sinun nimimerkkisi (Otsikossa...) Keskustan palstalle antamassa kannatuksessa on havaittavissa erittäin raju nousu tänään aamupäivällä.
Hienoa - jatka samaan tahtiin mutta muista syödä välillä!! - Otsikossa hymiö
matemaatikko kirjoitti:
Sinun nimimerkkisi (Otsikossa...) Keskustan palstalle antamassa kannatuksessa on havaittavissa erittäin raju nousu tänään aamupäivällä.
Hienoa - jatka samaan tahtiin mutta muista syödä välillä!!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613