Heips!
Olen ajatellut pitää halloween bileet tulevana lauantaina kynttilöiden, ystävien, ruuan ja juoman kera;) Mua kiehtoo halloweenin salaperäinen tunnelma ja näin pimeinä iltoina on kiva saada vähän vaihtelua..
Nyt mietityttää kuitenkin halloween hahmot eli miksi voisi pukeutua.. Viime vuonna olin piru. Mietin että pitääkö olla joku ns. pelottava hahmo kuten noidat yms. Vai voiko pukeutua esim. enkeliksi vai meneekö ristiriitaiseksi? Hyviä vinkkejä kaipaillaan..:)
Hahmot?
8
3581
Vastaukset
- mimsu
älä pukeudu enkeliksi ei se mun mielestä kuulu halloweeniin jos olet mies suosittelen että pukeudut velhoksi jos oot nainen pukeudu noidaks!
- pikkumyy
Pukeudu ehdottomasti noidaksi, se sopii halloweeniin!
- ChildOfBodom
niin. vaikka viikatemies/nainen, vampyyri, joku ihme kummitus, peikko.. :] joku vaan. viikatemiehet muuten jyrää.. :]
- ghoost
hyvii hahmoja on esim. noidat, kummitus, ja sit sellanen missä sul on ihan valkoset vaatteet(valkonen T-paita,ja joku alushame tai vastaava)
mustat hiukset ja tummat silmät ja valkonen naama! - viikatemies
Itse olen myös menossa halloween bileisiin,
ja pukeudun viikatemieheksi :) - Jassy
Jos olet naine pukeudu gootiksi! Eli mustat tai viinipunaset vaatteet, valkonen naama, ja rajun tummat meikit. Kampauksesta kannattaa tehdä erikoinen! Ja, jos olet mies voisi sopia viikatemies, luuranko (asu) tai sitten kurpitsa-asu! Muuten pidimme halloween juhlat ja koulukummini tuli kurpitsana sinne juhliin ja se näytti jänskältä! Asu oli itse tehty.
- Halloween fani....
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
- Anonyymi
Halloween fani.... kirjoitti:
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
Kaikki enkelit eivät muuten ole mitään kilttejä ja söpöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603