Hahmot?

Piru

Heips!

Olen ajatellut pitää halloween bileet tulevana lauantaina kynttilöiden, ystävien, ruuan ja juoman kera;) Mua kiehtoo halloweenin salaperäinen tunnelma ja näin pimeinä iltoina on kiva saada vähän vaihtelua..

Nyt mietityttää kuitenkin halloween hahmot eli miksi voisi pukeutua.. Viime vuonna olin piru. Mietin että pitääkö olla joku ns. pelottava hahmo kuten noidat yms. Vai voiko pukeutua esim. enkeliksi vai meneekö ristiriitaiseksi? Hyviä vinkkejä kaipaillaan..:)

8

3557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimsu

älä pukeudu enkeliksi ei se mun mielestä kuulu halloweeniin jos olet mies suosittelen että pukeudut velhoksi jos oot nainen pukeudu noidaks!

• pikkumyy

Pukeudu ehdottomasti noidaksi, se sopii halloweeniin!

• ChildOfBodom

niin. vaikka viikatemies/nainen, vampyyri, joku ihme kummitus, peikko.. :] joku vaan. viikatemiehet muuten jyrää.. :]

• ghoost

hyvii hahmoja on esim. noidat, kummitus, ja sit sellanen missä sul on ihan valkoset vaatteet(valkonen T-paita,ja joku alushame tai vastaava)
      mustat hiukset ja tummat silmät ja valkonen naama!

• viikatemies

Itse olen myös menossa halloween bileisiin,
      ja pukeudun viikatemieheksi :)

• Jassy

Jos olet naine pukeudu gootiksi! Eli mustat tai viinipunaset vaatteet, valkonen naama, ja rajun tummat meikit. Kampauksesta kannattaa tehdä erikoinen! Ja, jos olet mies voisi sopia viikatemies, luuranko (asu) tai sitten kurpitsa-asu! Muuten pidimme halloween juhlat ja koulukummini tuli kurpitsana sinne juhliin ja se näytti jänskältä! Asu oli itse tehty.

• Halloween fani....

Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....

• Anonyymi
        Halloween fani.... kirjoitti:

Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....

Kaikki enkelit eivät muuten ole mitään kilttejä ja söpöjä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe