Heips!
Olen ajatellut pitää halloween bileet tulevana lauantaina kynttilöiden, ystävien, ruuan ja juoman kera;) Mua kiehtoo halloweenin salaperäinen tunnelma ja näin pimeinä iltoina on kiva saada vähän vaihtelua..
Nyt mietityttää kuitenkin halloween hahmot eli miksi voisi pukeutua.. Viime vuonna olin piru. Mietin että pitääkö olla joku ns. pelottava hahmo kuten noidat yms. Vai voiko pukeutua esim. enkeliksi vai meneekö ristiriitaiseksi? Hyviä vinkkejä kaipaillaan..:)
Hahmot?
8
3376
Vastaukset
- mimsu
älä pukeudu enkeliksi ei se mun mielestä kuulu halloweeniin jos olet mies suosittelen että pukeudut velhoksi jos oot nainen pukeudu noidaks!
- pikkumyy
Pukeudu ehdottomasti noidaksi, se sopii halloweeniin!
- ChildOfBodom
niin. vaikka viikatemies/nainen, vampyyri, joku ihme kummitus, peikko.. :] joku vaan. viikatemiehet muuten jyrää.. :]
- ghoost
hyvii hahmoja on esim. noidat, kummitus, ja sit sellanen missä sul on ihan valkoset vaatteet(valkonen T-paita,ja joku alushame tai vastaava)
mustat hiukset ja tummat silmät ja valkonen naama! - viikatemies
Itse olen myös menossa halloween bileisiin,
ja pukeudun viikatemieheksi :) - Jassy
Jos olet naine pukeudu gootiksi! Eli mustat tai viinipunaset vaatteet, valkonen naama, ja rajun tummat meikit. Kampauksesta kannattaa tehdä erikoinen! Ja, jos olet mies voisi sopia viikatemies, luuranko (asu) tai sitten kurpitsa-asu! Muuten pidimme halloween juhlat ja koulukummini tuli kurpitsana sinne juhliin ja se näytti jänskältä! Asu oli itse tehty.
- Halloween fani....
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
- Anonyymi
Halloween fani.... kirjoitti:
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
Kaikki enkelit eivät muuten ole mitään kilttejä ja söpöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208109Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3341544- 3751293
- 61245
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2481134- 631132
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331010- 36958
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48948