Hahmot?

Piru

Heips!

Olen ajatellut pitää halloween bileet tulevana lauantaina kynttilöiden, ystävien, ruuan ja juoman kera;) Mua kiehtoo halloweenin salaperäinen tunnelma ja näin pimeinä iltoina on kiva saada vähän vaihtelua..

Nyt mietityttää kuitenkin halloween hahmot eli miksi voisi pukeutua.. Viime vuonna olin piru. Mietin että pitääkö olla joku ns. pelottava hahmo kuten noidat yms. Vai voiko pukeutua esim. enkeliksi vai meneekö ristiriitaiseksi? Hyviä vinkkejä kaipaillaan..:)

8

3581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimsu

      älä pukeudu enkeliksi ei se mun mielestä kuulu halloweeniin jos olet mies suosittelen että pukeudut velhoksi jos oot nainen pukeudu noidaks!

    • pikkumyy

      Pukeudu ehdottomasti noidaksi, se sopii halloweeniin!

      • ChildOfBodom

        niin. vaikka viikatemies/nainen, vampyyri, joku ihme kummitus, peikko.. :] joku vaan. viikatemiehet muuten jyrää.. :]


    • ghoost

      hyvii hahmoja on esim. noidat, kummitus, ja sit sellanen missä sul on ihan valkoset vaatteet(valkonen T-paita,ja joku alushame tai vastaava)
      mustat hiukset ja tummat silmät ja valkonen naama!

    • viikatemies

      Itse olen myös menossa halloween bileisiin,
      ja pukeudun viikatemieheksi :)

    • Jassy

      Jos olet naine pukeudu gootiksi! Eli mustat tai viinipunaset vaatteet, valkonen naama, ja rajun tummat meikit. Kampauksesta kannattaa tehdä erikoinen! Ja, jos olet mies voisi sopia viikatemies, luuranko (asu) tai sitten kurpitsa-asu! Muuten pidimme halloween juhlat ja koulukummini tuli kurpitsana sinne juhliin ja se näytti jänskältä! Asu oli itse tehty.

      • Halloween fani....

        Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....


      • Anonyymi
        Halloween fani.... kirjoitti:

        Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....

        Kaikki enkelit eivät muuten ole mitään kilttejä ja söpöjä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe