Onkohan täällä muita ihmisiä joilla olisi myös aurinko kauriissa ja kuu leijonassa. Tuntuu että tämä yhdistelmä on melkein kaikkein ristiriitaisin.
Tuntuu, että kauriin kova kuori estää mun leijona-luonnetta, jonka tunnen todella selvästi omakseni, tulemasta esiin. Ihan kuin aina mun sisällä riitelisi kaksi aivan erilaista luonnetta: niin korrekti ja vanhoillinen kauris, jonka mukaan pitää käyttäytyä siististi ja kauniisti, huomiota herättämättömästi ja leijonan esiintyjä-luonne, joka haluaisi huomion keskipisteeksi. Varsinkin uusien ihmisten seurassa tää vaikuttaa todella. En ole muuten ujo.. tuntuu vain että ihmiset saavat todella erilaisen kuvan ensitapaamisilla.
Ois kiva kuulla miten muidenkin kuu- ja aurinkomerkit soveltuu yhteen. =)
aurinkoKauris, kuuLeijona
4
273
Vastaukset
- Milli
ei ihan helppoa tämäkään yhdistelmä ole.
Kauriin syvä ajatusmaailma; hiljaisuutta ja tarkkailua pimeine nurkkakuntalaisuuksineen ja syvine henkisine mietteineen ja höpölöpö kaksonen aukomassa suurta suutansa ja vietti vetää esiintymään. Senatkin menee välillä sakaisin ;). Ihan hauskaakin on, useimmiten. Huumoria kun löytyy ja muista "kaksosmaisesti" ei juurikaan välitetä. - --Zelda--
Länsimaisessa Aurinko:Kaksoset ja Kuu:Härkä
ja Sideerisessä Aurinko:Härkä ja Kuu:Oinas.... Itse uskon kyllä enemmän tuohon Sideeriseen......- --Zelda--
Koska muistutan enemmän tuota sideeristä..... =)
- jöyjöy
...oo helppoa (ainakaan omasta mielestä..hahhaa) jos ny marttyyriks heittäydytään miullakaan:
aurinkoLeijona, nousevaKauris ja kuuSkorpioni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536