Kaupungilla on kuulemma suojatyäpaikkoja. Pitääkö paikkaansa?
Hyviä miehiä kaupungin palkkalistoilla!
15
224
Vastaukset
- kahvitauolla..
Berliininmuurin rakentajalle anomus valkoisenruusunritarikunnansuurristi kultaisinmiekoin ansiokkaasta työstä!
- En minä tiiä...
Mikäs mies se jokin maanrakennusmestari , oliko jokin Melula tai sinne päin.On kuulemma räväkkä työmies ja aina paikalla?
- Ei tiiä edeelleenkää
En minä tiiä... kirjoitti:
Mikäs mies se jokin maanrakennusmestari , oliko jokin Melula tai sinne päin.On kuulemma räväkkä työmies ja aina paikalla?
Perskeles sehän oli Rauhala. On kuulemma salana paikalla kun epäkohdista soitellaan!
- kaveria autetaan..
Ei tiiä edeelleenkää kirjoitti:
Perskeles sehän oli Rauhala. On kuulemma salana paikalla kun epäkohdista soitellaan!
Muualta poispotkitut kelpaavat kaupungin palkkalistoille! Järjestyy...
- Kaupunki työllistää!
Ei tarvitse olla ruudinkeksijä, kun kykenee päättelemään että täytyyhän tuollaisessa Viitasaaren kaupugintalo-nimisesssä palatsissa olla suojatyöpaikkojakin. Ja mitä kakkaa, eihän ne suojatyöpaikan saaneet edes sinne sisälle mahdu, hyvä jos auto mahtuu ovenpieleen parkkiin päivittäin. Onhan kyseinen palatsi isompi kuin esim. Tampereen kaupungintalo. MUTTAH, ISOSSA KELLOSSA ON ISO ÄÄNI!
Viitasaaren mittasuhteet ja asukasmäärä huomioiden olisi kiva olla kärpäsenä katossa seuraamassa, kuinka siellä suurin osa kaupungin virkamiehistä saa päivänsä kulumaan.- Sanon minä vaan!
Ohan se varmaan letkeää meininkiä kaupungilla, mutta mikäpäs siinä... Velka, veronmaksajat ja valtio, siinä on "kolmenkopla" työntämässä rahhaa jolla mällätä. Valtuusto siunatkoot lisää virkoja ja suojatyöpaikkoja!
Mut, mut..."Ei se hauskan tavara kauan riitä" on vanha sanonta, joka saattaapi käydä toteen! - ei maha mittää
Sanon minä vaan! kirjoitti:
Ohan se varmaan letkeää meininkiä kaupungilla, mutta mikäpäs siinä... Velka, veronmaksajat ja valtio, siinä on "kolmenkopla" työntämässä rahhaa jolla mällätä. Valtuusto siunatkoot lisää virkoja ja suojatyöpaikkoja!
Mut, mut..."Ei se hauskan tavara kauan riitä" on vanha sanonta, joka saattaapi käydä toteen!Noooo! Järjen käyttöhän on sallittua, mutta ei pakollista. Itehän myö ollaan valittu leväperänen ja rahankäytön suhteen holtiton valtuusto. Suotta on sinun jankuttaa, vaikka asiata puhutkin
- näkyvästi tosi
Olen laittanut merkille, että Viitasaaren kaupungin iso vaalee talo on suojatyöpaikkojen luvattu maa.
- voihan närhen munat.
Lapeprojekti lopetetaan, mutta työnohjaaja Niskasta esitetään jo uuteen projektiin. Voihan peräpukamat ettei jätkästä päästä vieläkään. On erikonen suojelu tapaus
- tietäjä
Röyhkeä ja ylimielinen kaiken lisäksi . . . joskus pelastettu "syrjäytynyt" . . . rahat meni siinäkin hukkaan
- sinulle,minulle..
tietäjä kirjoitti:
Röyhkeä ja ylimielinen kaiken lisäksi . . . joskus pelastettu "syrjäytynyt" . . . rahat meni siinäkin hukkaan
Tarvitaanko Niskasta työllisyysprojektissa? Kaupungin porukoista löytyy työnohjaajia kuten Rauhala ym. Ei enää suojatyöpaikkoja kenellekkään. Hyväveli verkostojen on loputtava. Hoi Kinnunen, sinulta odotetaan johtajuutta eikä kaveri meininkiä.
- mottipotti.
sinulle,minulle.. kirjoitti:
Tarvitaanko Niskasta työllisyysprojektissa? Kaupungin porukoista löytyy työnohjaajia kuten Rauhala ym. Ei enää suojatyöpaikkoja kenellekkään. Hyväveli verkostojen on loputtava. Hoi Kinnunen, sinulta odotetaan johtajuutta eikä kaveri meininkiä.
Mikäs lapeprojekti siinä pöntiön kulmalla valmistuu,taitaa pekko teettää puut valtion tai kaupungin rahoilla itselleen.
- Pekon kokemuksella
Tarvitseeko sen välttämättä olla lapeprojekti? Voihan se olla harjaprojektikin tai vaikkapa peräti harjannostajaisprojekti, eikö vaan?
- minäminä.
Okei,ja rommia pullo entisaikojen muistoille!!!!!!!!iskäkin kätteli kaikki vastaantulijat ennen vaaleja,,lapsesta vaariin.
- %%%%%
######
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999