Voisiko nämä olla oireita mahdollisesta raskaudesta... Alamahaa vihlasee todella kipakasti kun nousen esim. sohvalta seisomaan ja samoin vihloo kun makaan selälläni ja yskäisen? Ovulaation irtoaminen on tapahtunut jo ajat sitten eli sitä se ei ole. Rinnat ovat arat ja lämpö ollut koholla muutaman päivän (37.3.. norm 36.8). Kiitoksia vastauksistanne!
Yskiminen ja vihlonta
2
496
Vastaukset
- mie
olen miettinyt samaa! itelläni pitäisi alkaa tänään menkat, jännityksellä oottelen :)
pari viikkoa sitten alkoi vatsan kiristely (ovulaation aikana?).
mutta rinnoissa ei tunnu mitään...
mutta ei kaikilla varmaan tunnukkaan??- Lottis
Minulla ei alussa tuntunut rinnoissa mitään kipuja ja epäilinkin, onko kaikki ok (esikoista odottaessa rinnat olivat todella arat).Kaikissa opuksissa hehkutetaan, kuinka raskauden ensioire on rintojen aristus...täyttä soopaa, sillä näin ei mun kohdalla ollut! Mutta kaikki oli hyvin siitä huolimatta ja nyt mennään jo raskausviikolla 14 jotain. Nännit kipeyty sitten muutaman raskausviikon kuluttua.
Ja tuosta vihlonnasta. Mulla vihlo alamahaa aika kovastikin alkuraskaudessa ja juuri yskiessä ja kun nousi nopeasti seisomaan. Sen takia kävin ultrassa jo rv:lla 6, koska oli vaara, että raskaus olisi munajohtimessa. Ei ollut, onneksi. Johtui ilmeisesti löytyneestä kystasta. Nyt kipua ei ole enää ollut. Eli sinunkin on syytä käydä tarkistuttamassa, että mahdollinen raskaus on kohdussa, eikä jossain muualla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293