osaakos joku kertoa viittaako oireet mahdolliseen raskauteen....menkat oli reilu viikko sitten ajallaan mutta vuoto oli huomattavasti niukempaa kun normaalisti.vuoto loppui maanantaina ja aloin oksentamaan samana iltana.tiistai,keskiviikko,torstai ja perjantai meni hyvin tosin oli koko ajan semmonen olo että menkat alkaa.lauantai aamuna heräsin kamalaan pahoin vointiin ja siitä alko koko päivän kestävä oksentaminen...illalla helpotti ja sunnuntai aamuna olo oli suht hyvä mutta iltapäivällä alkoi taas oksentaminen ja sitä kesti myöhään yöhön saakka,nyt tänään on ollu koko päivän etova olo mutta en ainakaan vielä ole oksentanu mutta onhan tässä vielä päivää jälellä...voikos sitä pahoin vointia olla näin rajuna heti alussa ja masu totaalisesti sekasin.masu on hellänä ja voi johtua myös rajusta oksentamisesta.
ajattelin loppuviikkoon seurata tilannetta ja jos ei helpota niin meen lääkäriin..voiskos joku neuvoa ja kertoa omia kokemuksia rajusta pahoinvoinnista ja miten sitä vois helpottaa =)
raju pahoinvointi...
3
465
Vastaukset
- Aurora
Joko olet raskaana tai sitten et ole. Oireesi voivat yhtä hyvin olla raskauspahoinvointia tai sitten vatsatauti, joka on saattanut vaikuttaa myös kuukautisten niukkuuteen. Tai sitten olet syönyt jotain pilaantunutta. Pahoinvointi alkaa joillain odottajilla jo ennen kuin kuukautiset jäävät pois.
Yhteenveto: kipaise apteekkiin ostamaan raskaustesti ennen lääkäriin menoa. - tuulis
Itse olen pohdiskellut samaa, kuukautisvuotoni oli ajallaan ja melko normaali (alkoi ke ja päättyi pe), mutta unohdin ottaa e-pillereiden ensimmäisen viikon ensimmäisen tabletin lauantaina, otin sen n. 15h myöhässä (sunnuntaina), ja olin harrastanut seksiä edellisellä viikolla. Sitten heräsin ma-aamuyöllä pahanolontunteeseen, joka päättyi oksentamiseen. Mietin, että onko mahdollista että olen raskaana, yleensähän pahoinvointi alkaa myöhemmin. Voisiko raskaustesti näyttää plussaa jo nyt vai kannattaako odottaa siihen asti jos kuukautiset jäävät pois?
- HUBBABUBBA
Ettei vaan olis samoja oireita Rachelin kanssa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127