pimpin maku

nuolemua

Nautin kun torttua imetään ja purraan. Saan suuseksiä usein ja nautin siitä joka hetki. Välillä suutelen miestä että saan himonesteitä suuhuni, kiihotun omasta mehustani. Miten miehet kokee mehun maun, onko maku erilainen ennen ja jälkeen orgasmin. Valun mehua runsaasti, naama nuolijalla kiiltää mun kiimasta. Tunnen kuinka visva valuu ahnaaseen suuhun.

21

2832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuolemua sinulla on sitten niin ihania kirjoituksi joita ei voi ola kiihotumatta. Oikeasti ellainen nainen maistuu pahalt jolta tule todella paljon nesteitä eli on siis oikeasti "märkä". Sehän on myös merkki siitä, että nainen oikeast nuttii ja pitää nuolemisesta.

Sellainen nainen on minulle niin oikeanlainen koska itse nautin yli kaiken nuolemisesta ja kuten muistat myös facesittingisstä, jossa mehut pääsevät oikeuksiinsa.

• nuolemua

Jollain hullulla tavalla kiihoituin tiedosta, että kirjoitukseni kiihoittaa sinua. Jouduin kesken työpäivän ottamaan tauon ja suihkutin itseni nesteistä puhtaaksi ja vesisuihku aiheutti mielihyvän jonka annoinkin viedä minut loppuun saakka, nyt reikäni hamuaa jotain sisäänsä. En keksi mitään millä tyydyttää myös tämä tarve, joten pulputus jatkuu töitä tehdessä. Voi kun kaikki osaisivat nauttia kiimasta ja antautua sen vietäväksi. Kiitos päivä orkuista :)

• mesikieli 45
        nuolemua kirjoitti:

Jollain hullulla tavalla kiihoituin tiedosta, että kirjoitukseni kiihoittaa sinua. Jouduin kesken työpäivän ottamaan tauon ja suihkutin itseni nesteistä puhtaaksi ja vesisuihku aiheutti mielihyvän jonka annoinkin viedä minut loppuun saakka, nyt reikäni hamuaa jotain sisäänsä. En keksi mitään millä tyydyttää myös tämä tarve, joten pulputus jatkuu töitä tehdessä. Voi kun kaikki osaisivat nauttia kiimasta ja antautua sen vietäväksi. Kiitos päivä orkuista :)

Puhdas terve pimpppi maistuu ja tuoksuu vain merivedelle .nam .

• KAIKILLA
        mesikieli 45 kirjoitti:

Puhdas terve pimpppi maistuu ja tuoksuu vain merivedelle .nam .

tortuilla on ominaisuushajunsa joka kiihottaa ei likanen ,hikinen torttu wau ominaisuustuoksu tuun kiimasex ajatellessani sitä

• mesikieli 45

Minä nuolen mielelläni aina kun tilaisuus tulee enkä vielä tähän päivän mennessä ole maistanut yhtään joka olisi maistunut suorastaan pahalle .toki pieniä makueroja on .

• nuolemua

Varmaan tässä on merkitystä juurikin siitä pitääkö nuolemisesta vai ei. Joidenkin miesten mielestä naisen tehtävä on olla vain tyhjennys aukko, itse en suostuisi moneen settiin ilman kunnon nuolentaa, en voi käsittää seksiä ilman suuseksiä.

• nuolemua kirjoitti:

Varmaan tässä on merkitystä juurikin siitä pitääkö nuolemisesta vai ei. Joidenkin miesten mielestä naisen tehtävä on olla vain tyhjennys aukko, itse en suostuisi moneen settiin ilman kunnon nuolentaa, en voi käsittää seksiä ilman suuseksiä.

Oletkin aivan erityinen nainen...nuolemua

• nuolemua
        siivooja_m kirjoitti:

Oletkin aivan erityinen nainen...nuolemua

:) ainostaan kiimalle antautunut

• naamakirja1

Kyllähän naisen pitää saada kieltä jos hän siitä pitää.Hullu mies joka ei siihen suostu,ainakaan itseäni ei tarvitse edes houkutella :)Mkä sen kiihottavampaa kun että nainen avaa itsensä sinulle ja painaa pääsi haarojensa väliin.

• makuuasia

Miten miehet kokee mehun maun

Imen mieluummin herkkua kuin torttua tai korppua.
      – orkku ei muuta makua
      – ovuloiva maistuu ja tuoksuu parhaalta
      – karvoitus parantaa feromonien tuoksua
      – posliinni pilaa maun ja tuoksun, mutta on joskus kivampi kattella
      – saippualla pesty maistuu aina pahalle

• nuolemua

Itse en pidä karvoista joten tarjolla on posliinia, tuo saippuapesu hoituu tuoksuttomalla juuri tuosta syystä, että maku pysyy omana itsenään. Välillä sivelen hunajaa sillä saa ihanan vivahteen ja kun se sulaa huulille on se oma nautintonsa sekin.

• naamakirja1
        nuolemua kirjoitti:

Itse en pidä karvoista joten tarjolla on posliinia, tuo saippuapesu hoituu tuoksuttomalla juuri tuosta syystä, että maku pysyy omana itsenään. Välillä sivelen hunajaa sillä saa ihanan vivahteen ja kun se sulaa huulille on se oma nautintonsa sekin.

Hei kokeileppa kylmäpuristettua kookosöljyä,saa nuoleminenkin ja suikkari ihan uuden ulottuvuuden kun sillä voitelee ennen "käsittelyä",luonnontuote voi vaikka syödä:)

• makuuasia
        nuolemua kirjoitti:

Minusta karvaton haisee aina ”ihomadolle”.

Nää on tietysti täysin makuasioita, en tykkää ”maustetuista” mutta moni saattaa hyvinkin tykätä.
        Saippuan vika ei ole saippuan maku, vaan se, että saippua on emäksinen. Pimpin ph pitää olla hapan ja siksi pesuun tarvitaan hapan pesuaine kuten esim hiusshampoot.
        Emättimen terveyttä vaalii maitohappokanta joka tuhoutuu saippualla pestessä.
        Pahaan hajuun on usein syynä on pH-arvon kohoaminen. pH:n kohotessa maitohappobakteerien määrä saattaa vähentyä.

• Drillikka
        nuolemua kirjoitti:

Nuolemua! Haluatko oikeasti että sua nuollaan? Minua nimittäin kiihottaa kiihottunut nainen ja nuolen sellaista ennen ja jälkeen orkkua ja maku sekä tuoksu ovat aina ihania. Tki, kuin olikin täällä sanottu, joka nainen on omamakuinen. Nuoleminen on erittäin tärkeä osa seksiä minulle. Haluatko että näytän Sinulle oikeasti mitä ja miten osaan? Onko Sulla Kik-ohjelmaa?

• nuolemia
        Drillikka kirjoitti:

Nuolemua! Haluatko oikeasti että sua nuollaan? Minua nimittäin kiihottaa kiihottunut nainen ja nuolen sellaista ennen ja jälkeen orkkua ja maku sekä tuoksu ovat aina ihania. Tki, kuin olikin täällä sanottu, joka nainen on omamakuinen. Nuoleminen on erittäin tärkeä osa seksiä minulle. Haluatko että näytän Sinulle oikeasti mitä ja miten osaan? Onko Sulla Kik-ohjelmaa?

Ei ole nyt tarvetta. Hienoa että ymmärrät naisenkin tarpeet on mahtavaa kun mies selvästi pitää naisen tyydyttämisestä. Se kiihottaa kun huomaa miehen nauttivan nuolemisesta. Haluan itse että minut otetaan rajusti mutta kiusoittelevan hitaasti. Se kun saan tulla miehen suuhun on kiimani huippu. Toivottavasti tuollainen mies pääsee oikeasti antamaan hoitoja sitä arvostavalle.

• nuolemua

Nam kuulostaa hyvältä, kiitos vinkistä.

• naamakirja1

Ja löytyy luontaistuote kaupoista

• nuolemua
        naamakirja1 kirjoitti:

Ja löytyy luontaistuote kaupoista

Testattu on ja toimii, eilen mieheni ajeli karvoituksen mieleisekseen ja siveli kookosta ennen nuolemista ja tykkäsi kylmä, selkeästi myös pehmensi ihoakin. Odotan jo iltaa, koska haluan tänään maistaa sitä myös itse. Eilen en pystynyt koska oma hoitoni oli niin perusteellinen että päädyimme suoraan aktiin..

• naamakirja1
        nuolemua kirjoitti:

Testattu on ja toimii, eilen mieheni ajeli karvoituksen mieleisekseen ja siveli kookosta ennen nuolemista ja tykkäsi kylmä, selkeästi myös pehmensi ihoakin. Odotan jo iltaa, koska haluan tänään maistaa sitä myös itse. Eilen en pystynyt koska oma hoitoni oli niin perusteellinen että päädyimme suoraan aktiin..

Meillä ensin kokovartalo hieronnat molemmin päin ja sit päälle ihanan kiihkeää nautiskelua miten milloinkin,öljytyt tuoksuvat vartalot....

• se on kumma homma kun miehet tykkää kalasta enempi kuin naiset....aika älytön hajuhan se vitun haju oikeasti on.....mädäntyneen kalan haju, joka johtuu hajoavista proteiineista, dietyyliamiini on se sillin haju kemialliselta katsantokannalta.....naisenhan pitäisi olla kaunis, puhdas, ruusuntuoksuinen....mutta näin kummallinen se luonto on että asensi silliin kauniiseen paikkaan :-)

• Nonaiset sitten syövät sitä kalaa eri muodoissa enemmän kuin miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe