Seuratkaa vaan webistä äitien keskusteluja, niin selviää että NYT JUURI on todellakin buumi siinä että Suomen lähes jokainen äippä haluaa testata kädenvääntöä miestään kohtaan.
huh huh!
Ja ihmeen monet jumpassa ja body pumpeissa käyvät naiset ovat kuulemma voittaneet miehensä siinä (ja miehillä kuulemma alkaa seistä siinä tilanteessa!)
Varokaa miehet, naiset haluaa näyttää meille, ja minkäs voi jos haba ei riitä muijan habaa vastaan, on se vaan noloa!!!!!
Äidit haastaa isät kädenvääntöön!!!!!
4
354
Vastaukset
- Riikka
Feminismi on mennyt liiallisuuksiin naiset haluaa olla miehiä...
Eikö palkan nostaminen samavertaiseksi ja taloudelliset edut olisi riittänee pitikö naisten alkaa polttaa enemmän kuin miesten pitikö naisten alkaa juomaaan enemmän kuin miesten pitääkö naisten bodata itseään kuin mieheksi...
Pelottava keksintö tämä feminismi minä itse haluan olla ihan normaali nainen vaikka sit pari euroa vähemmän saisikin rahaa kuin mieheni... - Putkimiess
Sitten vaihdetaan hommia niin että minä menen keittiöön paistamaan herkkupihvejä ja vaimo saa vapaasti könötä renkaanvaihtopuuhissa ulkona syysviimassa. Hähää, tuskin maltan odottaa ;)
- susi
Nyt on kaikissa suomalaisissa koteissa alkanut ns. kädenvääntö-peli. Lapset jo sänkyssä ja vanhemmat omissa puuhissaan - isät parhaillaan hiessä nuolekselemassa vaimojensa pillua...
Vaimot voihkii ja kiittää...- Samppa
Mun muijani haastoi mut kanssa kädenvääntöön jokin aika sitten ja voitti!!!
Huh huh, en olisi ennempää voinut uskoa todeksi!
Kova kimma todella, salilla käy 4 kertaa viikossa, mä en....:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760