Tuulilasin nettisivuilla on kysely "Mikä seuraavista perheautoista miellyttää muotoilultaan sinua eniten?"
Ovatko Skodan omistajat olleet muita aktiivisempia vai onko Octavia useimpien mielestä todella niin nätti? Se johtaa äänestystuloksissa kirkkaasti!
Miellyttävä muotoilu
8
1540
Vastaukset
- fiksu!
Octavia on aivan siistin näköinen, mutta tuo Tuulilasin kysely ei pahemmin varoittele tai ohjaa. Klikkaat luettelosta autoa ja ääni menee vissiin suoraan sille! Tuossa seurassa tosin ansaitusti!
Toista kertaa ei sentään samalta koneelta pääse ääntään antamaan, joten eiköhän kysely liene ihan luotettava, sentään jo 2400 ääntä. - äänestäjä x
Mielenkiintoinen tulos! Itse annoin ääneni Mazda 3:lle, sillä varsinkin sen 5-ovinen malli on mielestäni tosi veikeän ja persoonallisen näköinen. Octavialle olisin ehkä antanut tuossa porukassa pronssia.
Ihmettelen kuitenkin suuresti, että 1-sarjan BMW on saanut noinkin paljon ääniä... vaikea kuvitella että joku tuollaisista muodoista pitää. No, makunsa kullakin, joku varmaan ihmettelee omaa valintaani! - Octavisti
Olis voinut antaa äänensä, mutta vituttaa toi Tuulilasin nettisivu! Sen olen aiemminkin huomannut, että sivu on pirun sekava ja epäkäytännöllinen, mutta onko tällä kertaa vika selaimessa vai käytäjässä, kun en keksi, miten äänestetään???
- Äänestää
Itse luulin että linkin takaa aukeaisi esikatselukuva valitusta autosta mutta totuus olikin että ääni meni klikatulle linkille... Pöh.
- linjat
vastaavat -96 Opel Vectra HB muotoja.
- Ooppelix
Se olikin aika hyvän näköinen ooppeli.
- Niki
Ooppelix kirjoitti:
Se olikin aika hyvän näköinen ooppeli.
muuta! Sentään aikansa myydyimpiä automalleja niin meillä kun muuallakin (eikä vieläkään näytä vanhalta, varsinkaan facelift)
Uusi Octavia on kyllä todella elegantin näköinen laitos. Oma ääneni meni ehdottomasti sille, vaikken ko. konsernin autolla ajakaan. - Kaius
Niki kirjoitti:
muuta! Sentään aikansa myydyimpiä automalleja niin meillä kun muuallakin (eikä vieläkään näytä vanhalta, varsinkaan facelift)
Uusi Octavia on kyllä todella elegantin näköinen laitos. Oma ääneni meni ehdottomasti sille, vaikken ko. konsernin autolla ajakaan.Tosi loistava äänestystapa, minäkin luulin että kuvaa klikkaamalla saa näkyviin mainitun auton, ja ääneni meni KIA:lle.. Hahhah. Onneksi ei ollut nimellä varustettu äänestys. Kuinkahan moni on Skodaakin äänestänyt vain kun on luullut katselevansa auton kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788