Mamuja 30 kymmnetä 5:ttä vastaan !

Nyt kuriin jo !

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288744495038.html

Nyt viimeistään suomalaisten pitää kerätä jo kodin- ja rauhanturvajoukkoja kaduille.

Tuossa uusin viesti kaikkitietävälle Tiina Rosenbergille ja ensisijaisesti hallituksen hyysäreille, noille mokukiihkoilijoille.

Kemissä oli 4 mamua mennyt yhtä suomalaista hakkaamaan, mutta sen jälkeen isompi kööri kemiläisiä kävi vähän muiluttamassa mamuja. Asiasta ei ole uutista, mutta sellaista oli aivan hiljattain tapahtunut sielläkin.

Ja muistakaa vaalien aikana, että maahanmuuton järkevöittämisen kannalla ovat Perussuomalaiset. muutkin puolueet yrittävät aloittaa kieromaisesti alkaa suuntaamaan PS:n suuntaan aiheessa, mutta muistakaa sitten.

18

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takas afrikkaan!

      Göteborg!! Näin tuo mamu-väkivalta leviää suomeen. Ei ole enää turvallista liikkua iltaisin Espoossa.

      • takaisin vaan

        Yle päinvastaisesti kiihdyttää mokutushypetystä. Lisää työttömiä oleskelijoita tulee uoireilemaan köyhään maahan täys ylläpidolla, koska on kiintiöt ! = sairasta politiikkaa, jota hallitusmediat tukevat.


      • ESTETTY!

      • Stay healthy

        Nikketunku on messevää mainosta ruisleivälle ja urheiluvälineille.


    • 20 + 8

      www.patriootti.com tarjoaa vastauksen maahanmuutto-ongelmaan.

      Käykää tutustumassa ja osallistukaa toimintaan.

      Tilanne alkaa olla oikeasti vakava.

      • Hah,

        Suomen yhdistämistä Ruotsiin ajava järjestö tuskin ratkaisee mitään ongelmaa.


      • 20 + 8
        Hah, kirjoitti:

        Suomen yhdistämistä Ruotsiin ajava järjestö tuskin ratkaisee mitään ongelmaa.

        Jos olisit lukenut yhtään tarkemmin, niin järjestö ei aja Suomen yhdistämistä Ruotsiin. Se olisi käytännössäkin mahdotonta.

        Kyse on sotilaallisesta yhteistyöstä eikä maiden yhdistämisestä.

        Älä levittele väärää tietoa vastarintaliikkeestä.


      • rtfsdxytdrtuy7r

        dfgdgdf


    • havu olkavarteen

      Alkavat parveilla isiksen malliin.

      Suojeluskunnat olisi ratkaisu tilanteeseen ja muilutukset.

    • Jeena 29

      Vastaavat tapaukset lisääntyneet räjähdysmäisesti. Melkein joka viikko saa lukea vastaavista tapauksista. Pelottaa.

      • lisää tulee

        Jos on tottunut savannilla toimimaan noin, on vaikea muuttaa tapojaan.


      • 20 + 8

        Äskenhän Vantaalla Tikkurilassa oli ihan vastaavaa.

        Mamujengi tuli silloinkin Helsingistä ja hakkasi ja raiskasi lapsia.


      • joukko älämölöä

        Islam,islam,islam siinä Se syy .Tulevat JIHADISTI fiilisteli


    • Tietäjä 1

      Tässä osoitteessa tiedetään tarkka tapahtumien kulku ja kuka aloitti.
      Yhteydenotot sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040 8609512.

    • rikas kulttuuri

      Lisää maahanmuuttajia Suomeen: ainakin miljoona näin aluksi.

    • Selvä viharikos

      josta tulisi antaa kovennetut tuomiot kuten taphtuisi jos pahoinpitelijöinä olisi suomalaiset.

    • pakko olla joukko
    • Mistä villinlännen elokuvista sinä olet moraalikäsityksesi saanut? Ei kenenkään kimppuun saa hyökätä ilman pätevää syytä, ei vaikka hyökkäisi yksin viiden kimppuun. "Päteviä syitä" on lueteltu rikoslaissa, joten en ryhdy niitä tässä toistamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe