s-pankki ilmoittelee

pyykkikuilu

toimiiko s-pankki oikein kun lähettelee ei asianomaisen puhelimeen tietoja lainan erääntymisestä ja erien myöhässä olosta. siis nimen omaan vieraan puhelimeen laittaa tällaisia tietoja.
s-pankki katsoo että ei riko mitään lakia ja voi tehdä mitä haluaa. Mitä mieltä muut olette?

6

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää tietoja?

      Pitäisi saada lisää tietoja että pystyy vastamaan. Onko tämä "vieras" todellakin ventovieras, jolla ei ole mitään suhdetta lainan ottajaan? Mistä pankki on saanut hänen puhelinnumeronsa? Vai onko kyse pankin virheestä, eli pankki luulee kyseisen puhelinnumeron kuuluvan velalliselle?

      Vai onko tämä vieras esim. velallisen lainan takaaja? Siinä tapauksessahan pankin velvollisuus on ilmoittaa hänelle jos velallinen lyö laimin lainan takaisinmaksun.

    • BRXSDE#

      "toimiiko s-pankki oikein kun lähettelee ei asianomaisen puhelimeen tietoja lainan erääntymisestä ja erien myöhässä olosta. siis nimen omaan vieraan puhelimeen laittaa tällaisia tietoja.
      s-pankki katsoo että ei riko mitään lakia ja voi tehdä mitä haluaa. Mitä mieltä muut olette?"

      Valita asiaa S-Pankkiin että saat vieraan ihmisen tietoja. S-Pankki tehnyt näppäyvirheen tai vellinen vaihdattanut numeronsa sinun numeroksi.

    • Hei pummi!

      Mitäpä jos maksaisit OTTAMASI VELAN ajoissa niin ei tarvitsisi miettiä moisia? Tällä hetkellähän sinä olet VARASTANUT heidän rahojaan kun et ole maksanut takaisin.

      Mikä voi olla syy moiseen??? Selitä heti miksi varastat ja miksi et ole töissä??? HETI SANOIN!

      • onko pankilla

        Omaakin rahaa jota voi varastaa?, olen luullut että pankit toimivat vain asiakkaiden rahoilla jotka ensin narraavat asiakkailta?


    • minävaan

      Oisko niin että olet ottanut kyseistäpankista lainaa henkilötakausella,nyt et ole hoitanut lyhennyksiä ajallaan,tottakai ne ilmoittaa kyseiselle henkilölle/henkilöille että rästissä on,ne haluaa omansa pois.

      • Outoa on mutta

        Ei henkilötakauksen tehnyt ihminen ala saamaan pelkkiä tekstiviestejä pankilta, kyllä se joutuu ihan kirjeen lähettään, miten pankki muuten pystyy todistaan, että ovat antaneet tiedoksi.

        Pankilla on velvollisuus antaa, kyseinen tieto todistettavasti takaajalle.

        Ainoa vaihtoehto on, että kyseinen viesti on jostain syystä mennyt väärälle henkilölle. Ei pankki yleensä laita tekstiviestillä mitään pankkitietoja jos asianomainen itse halua ja tällöin se puhelinnumero on annettava ja siinä vaiheessa on tallennettu virheelinen numero, joko pankin tai luvan antaneen toimesta.

        Nykyään kun voit tehdä verkkopankissa ns. sopimuksen, että aina, kun saapuu uusi suoravelotusmaksu tai e-lasku lähetetään siittä asiakkaalle tekstiviesti tai sähköposti. Tämän tiedon asiakas syöttää ihan itse verkkopankkiin ja huolehtii myös siitä, että numero tai tieto on oikea.

        Muuten pankki kyllä laittaa ihan etanapostia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe