http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4938/one_way_mission_avaa_uuden_tv-kanavan
Lähetysjärjestö One Way Mission aloittaa internetissä toimivan TV-kanavan. Sen sisältö tulee sanomaltaan pitämään yhtä One Way -ohjelmien kanssa radio Deillä ja TV7:llä. Näillä ohjelmilla on kymmeniä tuhansia katsojia ja kuuntelijoita joka viikko.
OneWay aloittaa netti TVn
9
207
Vastaukset
- Kun eivät vaan
Tee samaa virhettä kuin TV 7 ja M Ojares. Haalitaan tällaiset huijarit, kuten Herzog, Jalovaara, Vesavaara ym. parantajina ja ihmeidentekijänä esiintyvät. Onneksi tällainen ei pitkälle kanna, kun nämä huijaukset tulevat ilmi.
- Sietäisi varoa
"Kun eivät vaan29.9.2014
Tee samaa virhettä kuin TV 7 ja M Ojares. Haalitaan tällaiset huijarit, kuten Herzog, Jalovaara, Vesavaara ym. parantajina ja ihmeidentekijänä esiintyvät. Onneksi tällainen ei pitkälle kanna, kun nämä huijaukset tulevat ilmi."
MILLÄ perusteella sanot Pirkko Vesavaraa huijariksi???!!! Varo vaan todella, ettet syyllisty Jeesuksen oikeamielisenja hurskaan palvelijattaren panetteluun!!! - Käyn vapisemaan
Sietäisi varoa kirjoitti:
"Kun eivät vaan29.9.2014
Tee samaa virhettä kuin TV 7 ja M Ojares. Haalitaan tällaiset huijarit, kuten Herzog, Jalovaara, Vesavaara ym. parantajina ja ihmeidentekijänä esiintyvät. Onneksi tällainen ei pitkälle kanna, kun nämä huijaukset tulevat ilmi."
MILLÄ perusteella sanot Pirkko Vesavaraa huijariksi???!!! Varo vaan todella, ettet syyllisty Jeesuksen oikeamielisenja hurskaan palvelijattaren panetteluun!!!Mutta silti: Tahdon sulle olla hyvin hellä...
Se tietää TV7 katsojien määrän uutta putoamista.
- (")
Ei netti vie tv:äärestä katsojia. Älä ole huolissasi.
- OW:n ystävä
Tervetuloa internetissä toimivan tv-kanavan avajaisjuhlaan lauantaina 11.10.2014 klo 18 Helsingin Vanhaan kirkkoon! Ohjelmassa kiinnostava kooste OWTV:n ohjelmatuotannosta, puhujina Tapani Suonto ja Ritu Ylipahkala, musiikissa Nina Åström ja Classic Praise.
Lisää tietoa kanavasta: http://www.onewaymission.fi/index.php/etusivu/netti-tv- Raportti
Hienoa tarvitsee mennä....
- owtv
Jos yhtään tuntee One Wayn linjaa, ei tarvitse pelätä, että epäraittiit ilmiöt sekottuisivat uuden kanavan ohjelmistoon. Päin vastoin! One Way puolustaa raitista ja raamattuun sitoutuvaa kristinuskoa!
- Näin asia on
One Way sanoutui kesällä 2014 irti Herzogista ja Suonto on kristisoinut äärikarismaatikkoja jo aikaisemminkin.
Hyvä kanava!!!
http://www.onewaymission.fi/index.php/opetusta/luettavaa/105-karismaattisuuden-harharetket
"Tapani Suonto
Olen tehnyt 20 vuotta työtä seurakunnista syrjäytyneiden, hengellisesti kodittomien ihmisten auttamiseksi. Yksi kodittomuuden aiheuttaja on ollut epäraamatullinen karismaattisuus, joka tuottaa pelkoa ja turvattomuutta ihmisissä ja saa heidät vetäytymään seurakuntayhteydestään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549