Halloween pippalot

Halloween93

eli aion pitää lauantai yöllä halloween pippalot ja kaipaisin vähän ohjelma ehdotuksia eli sanokaa mitä ohjelmaa voisin järjestää koska ite en osaa päättää enkä myös tiiä mitää :) hehe

6

2427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monesti halloween bileitä p...

Halloween juhlissa ei tarvitse olla kummoista ohjelmaa mutta jos sellaista on oltava niin esim. Kauhutarinoiden kerrontaa..

hyväksi on myös huomattu kauhuleffat taustalle pyörimään.. niitä ei kukaan katso mutta kun esim. elokuva "hammaslääkäri" pyörii taustalla ja sivusilmällä kun näkee väläyksen verestä yms.. luo omanlaisen fiiliksen juhlien aikana.

kannattaa myös panostaa enemmän asuntoon ja tunnelmaan erilaisilla koristuksilla ja "yllätyksillä" kuin itse "ohjelmaan" surullista kuitenkin on se että monet tulevat vain "istumaan" ja nauttimaan illasta ystävien seurassa kuin itse "halloween juhlien pitoon"..

hyvllä panostuksella tulee hyvät juhlat. rahaa ei myöskään kannata tuhlata liikaa. ja jos tuhlaat niin kannattaa tuhlata sellaisiin hyödykkeisiin joita voi hyväksi käyttää seuraavanakin vuonna.

kannattaa myös pyytää joku kavereista peloittelemaan vieraita.. :)
      tämä on toiminut monesti.. nostattaa tunnelmaa kummoisesti.

hyviä halloween bileitä.

• ghoost

NO, mun melestä kannattaa tehdä esim kummitusrata.....ei siis minnekään sisälle vaan ULOS!!!!! ja pimeellä!!!! pelkkä rata metsässä antaa jo fiilistä koko juttuun. Taustalle voi keksii jonkun pelottavan tarinan, kauhuleffan kattominen on myös hyvä....pukukilpailu, ym leikit

• sue

pelatkaa vaikka "tequila"bingoa. bingoruudukkoa täyttämään ja kun saa rivin täyteen niin pitää juoda tietty määrä raakaa tequilaa.käy ihan mikä tahansa alkoholi tai vaihtoehtoisesti jotain muuta esim. joku karmiva hyytelö..vaihtoehtoja on vaikka kuinka.

• Juhlija

Olit kysellyt että mitä voisit järjestää ohjelmaksi Halloween kemuihisi, olen itse käynyt melkein joka vuosi Halloween juhlissa ja sanon ihan vaan kokemuksesta että yleensä kaikki hoitaa itse ohjelmansa. Jos aioit jotain järkätä niin suosittelisin RAPPAKALJAA, niille jotka sitä tahtovat pelata. Yleensä kaikki ovat niin mukavassa tuiskeessa että heillä on hauskaa ilman mitään erikoista ohjelmaa. Ja sitten ehkä voisitte pitää "Paras puku" äänestyksen jossa voittaja saa / joutuu tekemään jotain, esim. juomaan jotain tai sitten ihan laulamaan. Mutta muista kohtuus kuitenkin kaikessa. Hauskaa Halloweenia!

• PiiRoo

Hei!

Tässä historiaa ja faktaa Halloweenistä ja pyhäinpäivästä.

Euroopassa Halloweeniä vietettiin lähinnä kelttiläisessä kulttuurissa, esim. Irlannissa josta se siirtyi siirtolaisten mukana Amerikkaan. Sen viettopäivä on 31.10, onhan sen alkuperäinen nimi "All Hallows Eve" eli "kaikkien pyhien aatto". Seuraava päivä eli 1.11 on katolisessa kirkossa omistettu marttyyteille, pyhille miehille. Eli Halloweenin virallinen viettopäivä on tuo 31.10.

Suomessa pyhäinpäivä on sulautuma kahdesta juhlasta, kaikkien pyhien päivästä 1.11 ja kaikkien uskovien vainajien muistopäivästä 2.11. Koska suomessa pyhäinpäivä on kietävä "pyhälauantai", niin tänä vuonna se on 6.11.
      Eli periaatteessa Halloweeniä vietetään 31.10, mutta toisaalta se on pyhäinpäivän aatto (jos hyvin väljästi ajattelee). Eli minä itse vietämme Halloweeniä 30.10, mutta ei seuraava viikonloppukaan ole huono päivä.

Villi huhu kiertää, että Suomeen yritetään saada "kiinteä" Halloweenin juhlintapäivä, eli se olisi aina lokakuun viimeinen lauantai!

• PiiRoo

Hei!

Nakkisormena laitoin tuon edellisen viestini vähän väärään paikkaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe