Vihaan naisia!

Heiskanen

VIHAAN TEITÄ! Naisten juhlat loppuu kun minä tulen paikanpäälle ja pilaan kaiken. Ilonpilaaja saapuu ja juhlat loppuu nopeammin kuin osaatte arvaakaan. Ilonpilaaja saapuu paikalle.

20

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap.

      Havaijin matkakin saa lopun kun kone syöksyy Siperian pöpelikköön.

      • Ap.

        LENTOMATKA EI MINNEKÄÄN :D HEHEHEHHHEEEE! :DDDD KAI SE ON TARPEEKSI KOSTOA SIITÄ MITÄ MÄ KOIN! :DD


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        LENTOMATKA EI MINNEKÄÄN :D HEHEHEHHHEEEE! :DDDD KAI SE ON TARPEEKSI KOSTOA SIITÄ MITÄ MÄ KOIN! :DD

        TULIKO AUTOPILOTTIIN JOKU VIKA? NO MUT EIHÄN SE MITÄÄN TEILLÄHÄN ON LENTÄJÄ SIELLÄ! SE ONKI KUOLLU :DDD


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        TULIKO AUTOPILOTTIIN JOKU VIKA? NO MUT EIHÄN SE MITÄÄN TEILLÄHÄN ON LENTÄJÄ SIELLÄ! SE ONKI KUOLLU :DDD

        NO MIKÄ NYT PAHAN TAPPAIS? KOSTO ON SULOINEN :DD


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        NO MIKÄ NYT PAHAN TAPPAIS? KOSTO ON SULOINEN :DD

        EI NAISET MUUTA OSAAKAAN KU MEIKKEJÄ MEIKKEJÄ MEIKKEJÄ JA SEKSIÄ SEKSIÄ :DDD


    • YÖK

      HULVATON PELLE....

    • huorien.vihaaja

      Samaa mieltä, paskoja joka ikinen. Luulevat olevansa niin vitun haluttuja. Jonkun pitäis hakata ne paskaläjät niin tajuaisivat että on olemassa muutakin kuin niitten vitun paskaset pillut.

      Ainoa hyvä puoli naisissa on se, että niitä saa VIHATA

      • vihan ex vanki

        Olet täynnä vihaa, jolla ei ole mitään tekemistä ventovieraiden naisten kanssa. Sinun ongelmasi kumpuaa todennäköisesti äitisuhteestasi, jossa olet tullut hylätyksi ja torjutuksi.. ehkä sinua on myös lyöty. Lapsuudessa kehittynyt naisviha heijastuu naissuhteisiin. Sinä kostat tätä vihaa kaikille naisille. Voit vihata naisia vaikka loppuelämäsi, mutta arvaapas kuka siitä todellisuudessa kärsii?? No tietysti sinä! Jos vihaa ei pysty käsittelemään, vaan sitä kantaa jatkuvasti sisällään, se on tuhoava tunne.

        Jatkuva sisällä oleva viha vaikuttaa sinun kehon sisäisiin toimintoihin. Pitkän ajan sisällä se tulee pala palalta tuhoamaan sinun terveytesi ja voit sairastua vakavasti (olen nähnyt näin tapahtuvan).

        Henkisesti viha sulkee sinut yksinäisyyteen!! Jäät ilman eheyttävää ja parantaa rakkautta. Jäät ilman ihanaa naisen lämpöä ja syliä.

        Sinuna keskittyisin jäljittämään tuon vihan alkuperän, sekä työstämään tuota vihaa ulos itsestäsi.. kun vapaudut siitä riittävästi, niin ehkä joku ihana ihminen astuu elämääsi, joka auttaa sinua rakkaudellaan eteenpäin.


      • huorien.vihaaja
        vihan ex vanki kirjoitti:

        Olet täynnä vihaa, jolla ei ole mitään tekemistä ventovieraiden naisten kanssa. Sinun ongelmasi kumpuaa todennäköisesti äitisuhteestasi, jossa olet tullut hylätyksi ja torjutuksi.. ehkä sinua on myös lyöty. Lapsuudessa kehittynyt naisviha heijastuu naissuhteisiin. Sinä kostat tätä vihaa kaikille naisille. Voit vihata naisia vaikka loppuelämäsi, mutta arvaapas kuka siitä todellisuudessa kärsii?? No tietysti sinä! Jos vihaa ei pysty käsittelemään, vaan sitä kantaa jatkuvasti sisällään, se on tuhoava tunne.

        Jatkuva sisällä oleva viha vaikuttaa sinun kehon sisäisiin toimintoihin. Pitkän ajan sisällä se tulee pala palalta tuhoamaan sinun terveytesi ja voit sairastua vakavasti (olen nähnyt näin tapahtuvan).

        Henkisesti viha sulkee sinut yksinäisyyteen!! Jäät ilman eheyttävää ja parantaa rakkautta. Jäät ilman ihanaa naisen lämpöä ja syliä.

        Sinuna keskittyisin jäljittämään tuon vihan alkuperän, sekä työstämään tuota vihaa ulos itsestäsi.. kun vapaudut siitä riittävästi, niin ehkä joku ihana ihminen astuu elämääsi, joka auttaa sinua rakkaudellaan eteenpäin.

        Sen tiedän että viha alkoi silloin kun aloin seurustella entiseni kanssa. Siitä kaikki alkoi. Ennen sitä en vihannut naisia tai ketään muutakaan ja elämä oli niin paljon parempaa.

        Äitisuhteeni on aina ollut hyvä eikä hän ole minua hylännyt koskaan.


      • monenlaisia
        huorien.vihaaja kirjoitti:

        Sen tiedän että viha alkoi silloin kun aloin seurustella entiseni kanssa. Siitä kaikki alkoi. Ennen sitä en vihannut naisia tai ketään muutakaan ja elämä oli niin paljon parempaa.

        Äitisuhteeni on aina ollut hyvä eikä hän ole minua hylännyt koskaan.

        Entinen exäsi ei edusta kaikkia naisia, kuten entinen mieskään ei edusta kaikkia mieheiä, kuten entinen koirakaan ei edusta kaikkia koiria


    • nainen on.

      sama pelle joka palstalla.

      • Mikäs se nyt haisee?

        On Se sama pelle ap joka palstalla.On jo koomista.Kun päässä ei toimi mikään niin haukkukoon omaan paskaansa. Who cares?


      • täällähän se....

        Poliisi etsii Heiskasta!


    • hellanlettasi

      Aika söpöjä nää itkupotkuraivarit täällä

    • ---------

      EN vihaa miehiä

    • ^^_^^

      Luotsi= räkänokka joka yrityksen johdon siunauksella tekee kaikkensa sivujen sotkemiseksi.

      SUOMI24 on häpeäpilkku suomalaisessa yritysmaailmassa.

    • MCF

      Kyllä ihmisen pitäisi jo tuossa vaiheessa hakeutua ammatti apuun. Kun sama tyyppi joka saatanan sivulla kirjottelee vuosi tolkulla samoja juttuja ja tarinat vaan muutuu vähän ja välillä esiintyy naisenakin muka.Ihan lapsen tasolla ne jutut.Käsittämätöntä että keskustelu sivuston ylläpito sallii tämän ja julkaisee näitä mielenvikaisen yksilön mielikuvitus tarinoita. Uskomatonta myös miten joku viitsii vuosi tolkulla näitä samoja lapsellisia typeriä juttuja jatkaa.Eikö järki sano, että on ihan omassa itsesään niin paljon ongelmia,että aika olis kääntyä psykiatrisen poliklinikan puoleen.Ei nyt ole kyse mistään naisista tai yhteiskunnasta tai jostain ulkopuolisesta vihan kohteesta.Ongelmia itsensä ja mielenterveyden kanssa.

    • mietimitäpuhut

      Taita ed. Olla itsellään noita ongelmia. Samoissa ketjuissa ja samaan aikaan provoilemassa ja haukkumassa ja ja mustamaalaamassa toisia. Aamuyöstä. Juopon "naisen" ja piripäisten trollihörhöjen jonnenjoutavia horinoita Kun eivät enää muuta sisältöä keksi. Sivupersoonia, mielialalääkitys päällä ja lääkkeet ottamatta. Todnäk. Oma elämä niin päihteiden ympärillä pyörivää että kuvittelee raukka jo päänsä sisällä asioita kun leikkii psykologia vaikka hoitoalan opinnot kesken ja pyyhkimässä tarakoita vanhusten parissa. Lopeta se läträäminen. Ja sinulle joka haukut täällä jatkuvasti muita niin tiedoksi vaan sinullekin että itse olen uusi palstalla. Ei minulla muuta. Jatka pelleilyäsi.

    • hsdyekdh

      Voi voi, noinko se vielä ottaa päähän kun tytöt nuoruudessa vain nauroivat sulle Hähä. Nyt ne eivät enää edes katso sinuun päin kun sulla on miestissit ja läskiposket.

    • Anonyymi

      Hyi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe