Anneli Auerin erilaiset versioit veitsenpistosta

satuja ja tarinoita

Sopii muistella millaisia poikkeavia kertomuksia AA on kertonut kuulusteluissa mm saamastaan veitsenpistosta:

27.8. 2009
- Muistaakseni seisoin vuoteella. Yritin mennä Jukan ja tunkeilijan väliin, jolloin tunsin iskun rinnassani. Tajusin, että minua oli lyöty jollain. Ryntäsin pois makuuhuoneesta ja juoksin eteisaulaan.
19.9.2009
- Olin unessa ja heräsin vasta silloin, kun mies löi minua veitsellä rintaan, jonka jälkeen loikkasin makuuhuoneen lattialla olevan pienen puuarkun yli karkuun.
27.9.2009
-Loogisena pitäisin, että Jukka on ehkä käynyt käsiksi ja tässä yhteydessä olen saanut vasempaan rintaani piston vietsestä. Tätä en vielä pysty muistamaan, vaan tämä on pelkkää arvailua.
16.10.2009
- Minä yritin käydä tunkeutujan kimppuun ja seuraavana tunsin saaneeni piston rintaan, jonka johdosta lähdin pakoon.
6.12.2009
- Kun miehet kamppailivat, niin minä olin menossa tai minulla oli aikomus mennä väliin. Minulla ei ole muistikuvaa, että koskinko miestä, mutta tunsin, että minua lyötiin vasempaan rintaan. Ajattelin heti, että minua lyödään jollain puukolla. Minä lähdin karkuun. Minä hyppäsin arkun yli siten, että miehet olivat takan puolella ja kiersin oven puolelta karkuun.

Ja viimeisin linkissä; sain vain veitseniskun, ei siinä kamppailua tunkeutujan kanssa ollut. 1.9.2014

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288732166285.html

47

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko näkö parani?

      Joko silmät aukeaa kaikkein hyväuskoisimmilta?

    • luotettava ....

      kertomus.Asiasisältö säilyy samanlaisena.Jos olisi sanasta sanaan sama joka kerta olisi ulkoa opeteltu tarina.Sikeästä unesta klo 3 aamuyöllä ei kukaan herää hetkessä.Sisältö sama joka kertomuksessa sai puukosta ja juoksi paniikissa karkuun.Ihmisellä on taipumus unohtaa pahat asiat.Sillä on psygologiassa oiken oma termi en kylläkään muista sitä.

      • ai et luotettava?

        Ainut yhtenäinen on veitsenpisto, mutta ei kuulosta luotettavalta noi kertomukset. Missä tapahtunut, siitä monta tarinaa? Kyl sellasen muistaa tasan tarkkaan, kuin missä olit kun kuulit estonian uppoamisen tms..

        "Olin unessa ja heräsin vasta silloin kun pisti rintaan??? Ei mene jakeluun.
        Sinua voisi kusettaan mennen tullen ja palatessa, vai ?


      • sanan vapaus
        ai et luotettava? kirjoitti:

        Ainut yhtenäinen on veitsenpisto, mutta ei kuulosta luotettavalta noi kertomukset. Missä tapahtunut, siitä monta tarinaa? Kyl sellasen muistaa tasan tarkkaan, kuin missä olit kun kuulit estonian uppoamisen tms..

        "Olin unessa ja heräsin vasta silloin kun pisti rintaan??? Ei mene jakeluun.
        Sinua voisi kusettaan mennen tullen ja palatessa, vai ?

        AA:n puolustajilla ja syyttömyyteen oikeasti uskovilla on toki oikeus niin tehdä.

        MIKSI he niin haluavat tehdä,on sitten asia erikseen.

        Heillä kaikilla on syynsä.

        Ajassa liikkuu niin sanotusti.

        Erityisesti yhteen heistä olen kiinnittänyt huomiota. Taidan tietää, millainen hän on livenä.


      • tajutonko

        Kyllä herää. Pitää olla liki tajuton, jos ei herää heti jos ikkunaa, vieressä olevaa alkaa joku hakkaamaan rikki.


    • dementikon mieli

      On olemassa ihmisiä, joilla on dementia.Dementian voi saada nuorempikin, esim alkoholin aiheuttamana. Käännäpä sellasen pää ja mieli toiseen suuntaan. Ei onnistu. Sama "levy " pysyy.

    • liirumlaarum

      Kyllä "sikeästäkin unesta" luulisi heräävän siinä vähintään minuutissa jonka hupparin on täytynyt askaroida päästäkseen sisälle. Siinä vaiheessa on täytynyt olla äänekästäkin vaikka varsinaisen "työn" tekikin äänettömästi. Tietysti jos on heräämiseen suhteen yhtä laiska kuin siivoamisen niin voihan sitä tarinoida ettei mitään hoksattu ja ihmeteltiin mikä ihmeen ilotulitus siellä alkoi..

      • auerin satuja

        Liirumalaarumia äiti annelin suusta. Olettais että jutun tutkijat ovat huomanneet ristiriitaisuudet murhamamman kertomuksista. Mutta hörhöt uskovat.


      • annaannanne
        auerin satuja kirjoitti:

        Liirumalaarumia äiti annelin suusta. Olettais että jutun tutkijat ovat huomanneet ristiriitaisuudet murhamamman kertomuksista. Mutta hörhöt uskovat.

        Loistava esimerkki!

        Nuo kootut kuvaukset, joilla ketju alkaa, muodostavat loistavan esimerkin siitä, miten tiili puree. Eli koppihoito ja henkinen painostus. Onneksi yksikään oikeusaste ei noita "tunnustuksia" ole tosissaan ottanut. Poliisiylipäällikkö vain.

        Henkilöön on kohdistettu tunnetasolla mitä julminta väkivaltaa, peitehenkilö on saanut hänet jo niin pitkälle tunnetasolla itseensä sitoutumaan, että oli ollut puhetta yhteenmuuttamisesta.
        Psyykkisen painostuksen lisäksi operaatiosta vastaava santis käytti fysiologista uuvuttamista hyväkseen kyselemällä poliisivankilan vartijoilta henkilön nukkumattomuudesta.
        Henkilö, joka tapahtuman jälkeen kykeni analyyttisesti kertaamaan sairaalavuoteella tapahtumia, muuttuu poliisien syöttämien valheitten takia arvuuttelemaan jopa omaa miestään piston aiheuttajaksi.

        Anneli Auerillehan porinpoliisit kertoivat, että on kyetty täysin poissulkemaan se mahdollisuus, että siellä olisi ollut joku ulkopuolinen. Hän ei enää ns. ymmärtänyt mitään, koska ei tuollaisen "tiedon" jälkeen voinut omaan järkeensä ja muistiinsa luottaa. Hän rupesi kuvittelemaan. Hapuilemaan. Mitä minä itseäni olisin veitsellä pistänyt? Miksi Jukka olisi minua pistänyt? Kuvittelinkö minä Jukkaa tunkeilijaksi?

        Noista kopsatuista pätkistä käy hyvin ilmi mitä seuraa poliisin valehtelusta, asiattomasta painostuksesta ja ihmisen alistamisesta tunne-elämän kautta.


      • lääkekaapille mars
        annaannanne kirjoitti:

        Loistava esimerkki!

        Nuo kootut kuvaukset, joilla ketju alkaa, muodostavat loistavan esimerkin siitä, miten tiili puree. Eli koppihoito ja henkinen painostus. Onneksi yksikään oikeusaste ei noita "tunnustuksia" ole tosissaan ottanut. Poliisiylipäällikkö vain.

        Henkilöön on kohdistettu tunnetasolla mitä julminta väkivaltaa, peitehenkilö on saanut hänet jo niin pitkälle tunnetasolla itseensä sitoutumaan, että oli ollut puhetta yhteenmuuttamisesta.
        Psyykkisen painostuksen lisäksi operaatiosta vastaava santis käytti fysiologista uuvuttamista hyväkseen kyselemällä poliisivankilan vartijoilta henkilön nukkumattomuudesta.
        Henkilö, joka tapahtuman jälkeen kykeni analyyttisesti kertaamaan sairaalavuoteella tapahtumia, muuttuu poliisien syöttämien valheitten takia arvuuttelemaan jopa omaa miestään piston aiheuttajaksi.

        Anneli Auerillehan porinpoliisit kertoivat, että on kyetty täysin poissulkemaan se mahdollisuus, että siellä olisi ollut joku ulkopuolinen. Hän ei enää ns. ymmärtänyt mitään, koska ei tuollaisen "tiedon" jälkeen voinut omaan järkeensä ja muistiinsa luottaa. Hän rupesi kuvittelemaan. Hapuilemaan. Mitä minä itseäni olisin veitsellä pistänyt? Miksi Jukka olisi minua pistänyt? Kuvittelinkö minä Jukkaa tunkeilijaksi?

        Noista kopsatuista pätkistä käy hyvin ilmi mitä seuraa poliisin valehtelusta, asiattomasta painostuksesta ja ihmisen alistamisesta tunne-elämän kautta.

        Sun tulkinta on tyypillistä skitson tulkintaa. Mee ittees ja kato peiliin.


      • patologinen.valehtelija
        auerin satuja kirjoitti:

        Liirumalaarumia äiti annelin suusta. Olettais että jutun tutkijat ovat huomanneet ristiriitaisuudet murhamamman kertomuksista. Mutta hörhöt uskovat.

        Anneli on ilmiselvästi patologinen valehtelija. Laskettelee tarinaa asiasta kuin asiasta. Kuuntelin pätkän radiohaastattelua ja siinä Auer korosti miten heillä oli hyvä normaali perheelämä ? Kuitenkin koti oli kuin kaatopaikka ja sisällä kuolleet huonekasvit. Keheen tarinat uppoavatkaan ?


      • kauhumamma
        patologinen.valehtelija kirjoitti:

        Anneli on ilmiselvästi patologinen valehtelija. Laskettelee tarinaa asiasta kuin asiasta. Kuuntelin pätkän radiohaastattelua ja siinä Auer korosti miten heillä oli hyvä normaali perheelämä ? Kuitenkin koti oli kuin kaatopaikka ja sisällä kuolleet huonekasvit. Keheen tarinat uppoavatkaan ?

        Yleensä äidit leikkii lasten kanssa ulkona, esitteleekin lapsia mielellään naapureille ja toisille vanhemmille, auerska ei leikkinyt koskaan lasten kanssa, eikä halunnut olla naapureiden kanssa missään tekemisissä. Jukka hoiti kotityötkin omien töiden lisäksi, eukko vaan kirjoitteli hömppää persekerhoon ja esitti pullantuoksuista kotiäitiä.

        Taisi mennä auerskalla aika etsiessä muita pedoilusta kiinnostuneita, tutustuikohan kukkaan jo Jukan eläessä, tuli sitten kiire raivata Jukka pois tieltä kun sai pedoilut selville.


      • kylmä.totuus
        kauhumamma kirjoitti:

        Yleensä äidit leikkii lasten kanssa ulkona, esitteleekin lapsia mielellään naapureille ja toisille vanhemmille, auerska ei leikkinyt koskaan lasten kanssa, eikä halunnut olla naapureiden kanssa missään tekemisissä. Jukka hoiti kotityötkin omien töiden lisäksi, eukko vaan kirjoitteli hömppää persekerhoon ja esitti pullantuoksuista kotiäitiä.

        Taisi mennä auerskalla aika etsiessä muita pedoilusta kiinnostuneita, tutustuikohan kukkaan jo Jukan eläessä, tuli sitten kiire raivata Jukka pois tieltä kun sai pedoilut selville.

        Lapset olivat Annelille "rekvisiittaa " muka idyllisestä perheestä, totuus on ollut aivan muuta. Anneli "tarvitsi" lapsiaan perhekerhon leivontakuviin ja askartelukuviin. Muuten ja muulloin ei äitiä nähty lasten kans. Naapurit havaitsivat, että isä kävi lasten kanssa leikkikentilläkin, äitiä ei nähty koskaa.


    • Annu-tädin satuhetki

      Auer on paras tarinoiden kertoja - ikinä. Sitten kun on lusinut kaikki on yli 60v voisi uudistaa Kylli-tädin sadut ja tarinat uudelleen. Ikäkin alkaa olla siihen aikaan sopiva.
      Toivottavasti joku tuottaja hoksaa uuden kyvyn.Ohjelman nimi voisi olla Annu-tädin satuhetki.

    • salatut.elämät

      Löytyi valaiseva ketju, mikä on hyvä nostaa esiin. Auerin vaihtelevat kertomukset veitsen/puukon pistosta. Tytölläki taitaa olla jotain salaamista asiassa? Jossain luki, että tyttö pyytänyt äidiltään anteeksi tekemäänsä aiheuttamansa veitsenpistoa.....

      • pendix.landola

        Vai jossain luki? Olisko paskahuussisi seinässä lukenut, omalla käsialallasi kirjoitettuna? Runkit sitten aina vedät tekstisi päälle, luonnollisesti rajusti huohottaen.


    • kuudespistostoori

      Yksi tarina lisää
      crime sternin jutusta lainaus
      kuudes tai seitsemäs versio

      ''Komisario Juha Joutsenlahti tapasi Anneli Auerin ensimmäisen kerran sairaalassa iltapäivällä 1. joulukuuta 2006, reilut kaksitoista tuntia tapahtuneen jälkeen. Kun poliisi ja ensiaputyöntekijät olivat saapuneet paikalle, oli Anneli seisonut liikkumattomana olohuoneessa. Pian tämän jälkeen hän tuupertui, kun oli halunnut mennä juomaan keittiöön lasillisen vettä. K a k s i v e i t s e n i s k u a olivat haavoittaneet hänen keuhkojaan hengenvaarallisesti. Sairaalassa häntä oli hoidettu ja nyt hän makasi sängyssä kalpeana, mutta jälleen itsensä koonneena.''

      Auerilla oli KAKSI haavaa rinnassa ei vain yksi:

      http://anneliauer.com/

      Sairaanhoitajien mukaan Auer oli mennyt itse juomaan vettä eikä hän ollut tuupertunut eikä pyörtynyt, vaan hän meni itse makuulle hänen kuulemistaan jatkettiin.

      Hengen vaara oli ohitse jo seuraavana aamuna kun sukulaiset virtasivat hänen huoneeseensa sankoin joukoin. Pleuraputkea ei tarvittu kuin parin tunnin ajaksi.

      • Pikkulieska

        Annelissa oli ainoastaan yksi veitsenpisto. Valitettavasti Stern Crime -lehden artikkelissa on muutamia asiavirheitä, jotka ovat saattaneet johtua toimittajan väärinymmärryksistä. Kannattaa tarkastella juttua kokonaisuutena, koska ainoastaan siten pääsee jyvälle siitä, mitä murhayönä ja sen jälkeen on tapahtunut. Käännöksessä on kunnioitettu alkuperäistä saksankielistä tekstiä eikä siinä olleita pieniä asiavirheitä ole lähdetty korjaamaan kääntämisen yhteydessä.


      • henkipoishuoralta
        Pikkulieska kirjoitti:

        Annelissa oli ainoastaan yksi veitsenpisto. Valitettavasti Stern Crime -lehden artikkelissa on muutamia asiavirheitä, jotka ovat saattaneet johtua toimittajan väärinymmärryksistä. Kannattaa tarkastella juttua kokonaisuutena, koska ainoastaan siten pääsee jyvälle siitä, mitä murhayönä ja sen jälkeen on tapahtunut. Käännöksessä on kunnioitettu alkuperäistä saksankielistä tekstiä eikä siinä olleita pieniä asiavirheitä ole lähdetty korjaamaan kääntämisen yhteydessä.

        Olisi saanu pistää useamman kerran! Henki pois huoralta, Suomi olisi säästynyt hirveältä paskalta jos Aueri olisi kuollut.


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Annelissa oli ainoastaan yksi veitsenpisto. Valitettavasti Stern Crime -lehden artikkelissa on muutamia asiavirheitä, jotka ovat saattaneet johtua toimittajan väärinymmärryksistä. Kannattaa tarkastella juttua kokonaisuutena, koska ainoastaan siten pääsee jyvälle siitä, mitä murhayönä ja sen jälkeen on tapahtunut. Käännöksessä on kunnioitettu alkuperäistä saksankielistä tekstiä eikä siinä olleita pieniä asiavirheitä ole lähdetty korjaamaan kääntämisen yhteydessä.

        Ihan mitätön asiavirhe että pedomurhaajasta tehty uhri, sitäpaitsi, vain yksi mies kuollut ja muutama lapsi raiskattu, ei pidä olla turhan tarkka.


    • aasinsiltanen

      On se varmaan tyytyväinen, kun sai vielä hyvät tapporahatkin, mokoma pedofiili.

      • Pikkulieska

        Annelin lapsia ei ole kukaan fyysisesti raiskannut, mutta valitettavasti yhteiskunnassamme on tahoja, jotka raiskaavat heitä henkisesti. Täällä on monia kanssakirjoittajia, jotka eivät ymmärrä, ettei mitään seksuaalirikoksia ole näille lapsille tehty. Koska väitettyjä rikoksia ei ole oikeasti tehty, niin ei pitäisi olla keksityistä rikoksista lainvoimaisia tuomioitakaan. Asiat selviävät vähitellen vähemmän asioihin perehtyneillekin, mutta töitä täytyy vielä tehdä toimivan rautalankamallin rakentamiseksi. Annelin kirja on itsessään aika hyvä johdatus keskustelun pohjaksi.


      • sentään

        7 vuoden tuomio säilyi.


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Annelin lapsia ei ole kukaan fyysisesti raiskannut, mutta valitettavasti yhteiskunnassamme on tahoja, jotka raiskaavat heitä henkisesti. Täällä on monia kanssakirjoittajia, jotka eivät ymmärrä, ettei mitään seksuaalirikoksia ole näille lapsille tehty. Koska väitettyjä rikoksia ei ole oikeasti tehty, niin ei pitäisi olla keksityistä rikoksista lainvoimaisia tuomioitakaan. Asiat selviävät vähitellen vähemmän asioihin perehtyneillekin, mutta töitä täytyy vielä tehdä toimivan rautalankamallin rakentamiseksi. Annelin kirja on itsessään aika hyvä johdatus keskustelun pohjaksi.

        Olet siis auerska kun väität olleesi paikalla koko ajan, ainahan murhaaja- ja pedoakat väittää itseään syytömiksi, miehet sentään kantaa tekojensa seuraukset. Pitäöisi tosiaan antaa raiskaustuomiot kaikille annulisteillekin jotka puolustavat pedomurhaajaa, rienaavat lapsiua ja syyttävät valehtelijoiksi. Toivottavasti poliisi ottaa kaikkien nimet selville ja saatte rangaistuksen.


      • tunnekylmäävää
        sentään kirjoitti:

        7 vuoden tuomio säilyi.

        Tuomio on 7,5 vuotta ja Auer on edelleen ehdonalaisessa. Auerin täytyy tiedostaa jutun vahvat faktat, sillä hän osasi myös odottaa KKO :n pitävän tuomion ennallaan. Ei purkua - ikinä. Jos Auer olisi esim todennut, et muu kuin purku ei ole mahdollista mutta ei mitään vakuuttelua. Muutenkin Auerin puhetta kuunnellessa ei välity mikään lämpö saati ikävä ja kaipaus lapsiaan kohtaan. Tunteettomuus ja kylmyys välittyy.


    • Voinääsnääs

      Voi lieskaparka kun kaikki todisteet osoittavat muuta kuin sinä väität. Ja yksimieliset tuomiot.

      • lavastetturikos

        Kyllä, olen samaa mieltä.

        Ja ennen kaikkea syyttäjä Valkaman sanat ketsupista tukevat tätä päätelmää, myös FBI-häkenauha, joka oli syyttäjän päätodiste, josta ei kuulunut ulkopuolisen ääntä, vaikka aikaisemmin kuului. Myös ensimmäisen tutkinnanjohtaja Salonsaaren sanat viikko murhan jälkeen - siellä ei ollut ketään hyökkääjää, olemme varmoja, että vaimo ei ole tekijä, mutta ulkopuolinen siellä oli.

        On totta, että Anneli Auer itse lavasti murhan.


      • vahinkojasattuu
        lavastetturikos kirjoitti:

        Kyllä, olen samaa mieltä.

        Ja ennen kaikkea syyttäjä Valkaman sanat ketsupista tukevat tätä päätelmää, myös FBI-häkenauha, joka oli syyttäjän päätodiste, josta ei kuulunut ulkopuolisen ääntä, vaikka aikaisemmin kuului. Myös ensimmäisen tutkinnanjohtaja Salonsaaren sanat viikko murhan jälkeen - siellä ei ollut ketään hyökkääjää, olemme varmoja, että vaimo ei ole tekijä, mutta ulkopuolinen siellä oli.

        On totta, että Anneli Auer itse lavasti murhan.

        Tuohan on hyvä pointti puolustukselle, auerskalle sattui vaan vahinko, yritti lavastaa Jukan murhan, mutta vahingossa murhasi oikeasti, oli niin kömpelö veitsen kanssa kun ei ole tottunut käyttämään.


    • poppamiehiäsiellätäällä

      Kenelle uhri ja kissat, undulaatin uhrattiin uhrilahjoina? Ratkaisun avain löytyy sieltä.

      • palapelinosavain

        Se taas löytyy Pietarista, koska olkapäihin oli väännetty näitä väärinpäin olevia ristejä.


      • kuinkaksimarjaa

        Meillä on tuolla uskovaisten puolella täsmälleen samanlainen vääntö - siellä ETP:nä on Raamattu, jonka kokoajaa ei kukaan todellisuudessa tiedä, ja koko uhriuskonnonkin loi Rooman vallanaika katolisenkirkon toimesta vallankäyttöön, mutta menee päähän silti kuin häkä, kun vaan sopii omaan direktiivinormistoon ja voi lunastaa syntiselle sieluparalleen jo etukäteen taivaspaikan. Uskomatonta, että miten yhtenevät nämä keskustelunaiheet ovat. Kertonee jotakin ihmisestä ja aivojenkäytöstä...


      • hyväkirja
        kuinkaksimarjaa kirjoitti:

        Meillä on tuolla uskovaisten puolella täsmälleen samanlainen vääntö - siellä ETP:nä on Raamattu, jonka kokoajaa ei kukaan todellisuudessa tiedä, ja koko uhriuskonnonkin loi Rooman vallanaika katolisenkirkon toimesta vallankäyttöön, mutta menee päähän silti kuin häkä, kun vaan sopii omaan direktiivinormistoon ja voi lunastaa syntiselle sieluparalleen jo etukäteen taivaspaikan. Uskomatonta, että miten yhtenevät nämä keskustelunaiheet ovat. Kertonee jotakin ihmisestä ja aivojenkäytöstä...

        Huomattavasti parempi kuin aerskan kirjoittama satukirja, annulistien raamattu.


      • totuuseierota

        Vaikea ottaa kantaa kumpi ompi parempi - voisi arvioida tietysti sen mittapuun mukaankin, että minkä verran lukija sitten fiksoituu tarinaan - kun ei ole tullut luettua, ja samalla tavalla tämän osion ateistit ovat uskovaisia kuin uskovaisetkin - kummallakin puolella on se sama yhteinen nimittäjä: uskoa.

        Totuus on sitten siellä jossakin sen Saatananpalvonnan takana.


    • Eiaivopestävissä

      Annelin lapsille syötettiin uskomusta että heidän äitinsä oli murhaaja joten he alkoivat myös uskomaan että heidän äitinsä oli tehnyt myös seksuaalista väkivaltaa heille. Vanhin tytär tosin ei ollut aivopestävissä eikä median sokaisema.

      • samaaamieltä

        Vanhinta tyttöä ei tarvinnut aivopestä mukaan murhaan ja hyväksikäyttöihin, omasta vakaasta tahdostaan oli mukana.


      • Pikkulieska
        samaaamieltä kirjoitti:

        Vanhinta tyttöä ei tarvinnut aivopestä mukaan murhaan ja hyväksikäyttöihin, omasta vakaasta tahdostaan oli mukana.

        Missä kaikessa sinä olet mahtanut olla mukana omasta vakaasta tahdostasi? Miten perustelet itsellesi sen, että mustamaalaat netissä sinulle täysin tuntemattomia ihmisiä ja levittelet heistä perättömiä valheita päivästä toiseen vuosikausien ajan? Oma mahdollinen sisäinen paha olosi ei siitä parane, että teet täällä tekoja, jotka eivät ole yhteiskunnassamme sallittuja. Mitä, jos alkaisit tehdä hyviä tekoja ja olla ystävällinen ympärilläsi oleville ihmisille?


      • Lastenkiusaajalieska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Missä kaikessa sinä olet mahtanut olla mukana omasta vakaasta tahdostasi? Miten perustelet itsellesi sen, että mustamaalaat netissä sinulle täysin tuntemattomia ihmisiä ja levittelet heistä perättömiä valheita päivästä toiseen vuosikausien ajan? Oma mahdollinen sisäinen paha olosi ei siitä parane, että teet täällä tekoja, jotka eivät ole yhteiskunnassamme sallittuja. Mitä, jos alkaisit tehdä hyviä tekoja ja olla ystävällinen ympärilläsi oleville ihmisille?

        Miksi olet aina tuollainen luuska?


      • Pikkulieska

        Olen luuska, luuska, luuska, luuska, luuska!


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Missä kaikessa sinä olet mahtanut olla mukana omasta vakaasta tahdostasi? Miten perustelet itsellesi sen, että mustamaalaat netissä sinulle täysin tuntemattomia ihmisiä ja levittelet heistä perättömiä valheita päivästä toiseen vuosikausien ajan? Oma mahdollinen sisäinen paha olosi ei siitä parane, että teet täällä tekoja, jotka eivät ole yhteiskunnassamme sallittuja. Mitä, jos alkaisit tehdä hyviä tekoja ja olla ystävällinen ympärilläsi oleville ihmisille?

        Hei auerska, jokos olet keksinyt selityksen miten ne verilammikot kuivui muutamassa minuutissa? Oletko tehnyt vielä mehutestejä?


    • siislaitokseen

      Ei ihme, että alkoi oireilla, sytytellä tulipaloja, uhkailla pienempiä, kävi ns. mahdottomaksi pitää kotioloissa.

      • Aito.Sikanaama.Manner

        Onhan sinulla kaikki hyvin? Älä enää mieti Eino-enoa. Pää pystyyn ja reippaasti vaan eteenpäin. Onhan kuitenkin kaikki hyvin?


      • noinsemenee

        Saa nähdä mitä vielä tekee jos ei saa hoitoa, oireet pahenee usein vasta vuosien kuluttua kun miettii kaikkia tekemiään asioita ja nyt on vielä yhteydessä pedomurhaaja äitiinsä. Toinen murha on aina helpompi, mutta monet sentään päätyy tappamaan itsensä. Hyvä muiden lasten kannalta etteivät ole tekemisissä noiden kanssa.


    • Naamaanneeelli

      Jos ihminen on ajautunut psykoosiin, hän ei muista, mitä on tehnyt.

      • mitätövitsikö

        On herätty vasta sitten, kun piti häkeen soittaa, sillonki oli vielä ylikoirroksia ilmassa.


    • jerrygotton

      Tarinat on aivopesun tulosta. Kuin netflixissä pyörivä HOLY HELL dokumentissä. Yksi ihminen voi saada aivopestyä suuria määriä ihmisiä. Ulvilan tapausta voi verrata hyvin tähän dokumenttiin. Kuka se pääpiru on, siitähän olisi kysymys. Eniten itseäni kiinnostaa , kuka oli uhri JL, ja mikä rooli hänellä oli.

      • helloukullat

        Erehtyi arvostelemaan, tutkimaan, ylimistön ylivertaista nettisivustoa?


    • Anonyymi

      Löytypä mielenkiintoinen avaus. Lukaisin kaikki ja nyt kun tietyt asiat ovat taas " tapetilla" on hyvä pohtia noita Annumamman sepityksiä. Kun lapsia moititaan et ovat valehdelleet sitä sun tätä niin ei ole mammakaan puhdas valheistaan. Mikä sopii parhaiten hänelle se on annelistien mielestä olkia selitys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe