Onko lexus club of finland foorumisivusto tekemässä enää paluuta vai onko kaikki foorumitoiminta siirtynyt toyota club of finlandiin?
Lexus club of finland?
12
4785
Vastaukset
- Jappede
Juu mihinkä tämä hävisi :(
- studi
Lexus Cubia ei löydy enää erillisenä, on näköjään liitetty Toyota Club of Finlandiin, joka on maksullinen.
Löysin tuolta Autostadium.fi sivulta, jossa on kaikki automerkit edustettuna, myös Lexus-osion:
http://www.autostadium.fi/index.php - X-Admin!
LexusClubFinland tulee takaisin, paremmalla tavalla! eikä se ole liitetty Toyota Club of Finlandiin projekti on työn alla...
Terveisin X-AdmiN! - X-Admin
Kyllä on, Foorumin on työn alla. Aika pian se valmistu, Tervetuloa kaikki Lexus omistajat!
lexusclubfinland.com- geeäs
palaamme pian...
3kk tässä jo odotellut.
Milloinhan tämä sivu avataan??
- ergtrwg4qwh
ei koskaan
- Anonyymi
Avaamista odotellessa :)
- Anonyymi
Pitäneekö tuo itse ruveta perustaa lexus club..
- Anonyymi
Voishan sellasen joku avata tai sit reilusti fintoysiin liittöis mukaan. Kuitenkin tekniikka yms on niin samaa. Fintoysiin vaan Lexus osio
- Anonyymi
Warre eli wartburg se kaksi tahtinen savuttava paska auto suomeksi sanottuna.
heko heko hyvä vitsi jolle ei naura kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warre eli wartburg se kaksi tahtinen savuttava paska auto suomeksi sanottuna.
heko heko hyvä vitsi jolle ei naura kukaan.http://www.warreteam.com/
PILAA JA TROLLAUSTA !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374966- 823526
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584