Tanssiminen pettämistä?

ulalla

Täytin kaksi viikkoa sitten 18 ja ekaa kertaa baarissa ollessani tanssin yhden hitaan jonkun tuntemattoman jätkän kanssa, vaikka pitkäaikainen poikaystävänikin oli baarissa. En tiedä, miksi lähdin tämän toisen kanssa tanssimaan. Nyt jätkäni miettii, jättääkö hän minut vai ei. Itse hän on pettänyt minua exänsä kanssa. Onko teidän mielestänne tanssiminen pettämistä?

23

4918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidney

... se sun kundis on pettäny sua ni sillä ei pitäs olla mitään sanomista jostain viattomasta tanssimisesta!
      Mutta toisaalta ei musta olis kiva jos mun kundikaveri lähtis tanssimaan hitaita jonku vieraan mimmin kaa jos mä oon samassa baarissa.

• höh

Tanssiminen toisen kanssa ei todellakaan ole pettämistä, ainakaan minun mielestäni. Jokainen ihminen on kuitenkin omanlainen yksilönsä, joten jonkun muun mielestä se voi hyvinkin olla.

Jätkäkaverisi on vapaa tekemään mitä itse haluaa, toisaalta tuollaisen asian takia jättäminen tuntuu huonolta tekosyyltä. Voihan olla, että hän haluaa muutenkin sinusta eroon. Who knows?? Parhaan vastauksen luultavasti saat häneltä itseltään.

• lehti

Itse näen hitaiden tanssimisen pettämisenä ja niin myös mieheni. Olemme keskustelleet näistä. Tosin ettekö voisi sopia asiat ja käydä nää läpi koska suhteenne on suht tuore ja miehesikin on ylittänyt tietyn rajan. Teette yhteiset sopimukset mikä on suhteessanne sallittua ja mikä ei.

• pettämistä

sähän annoit sille pimppiä samalla etkös antanutkin.

jos sä pääset siitä kusipää jätkäkaveristasi näin helpolla eroon anna mennä ja naura päälle lapsikulta

• Tane

Tanssiminen ei ole pettämistä, jos se on vain tanssimista. Välttämättä ei ole hyvä idea lähteä tanssimaan hitaita silloin, kun on oman kultansa kanssa baarissa. Siitä huolimatta tanssiminen ei ole pettämistä.

Kyllä pettämisen pitää sisältää jotain seksiä edes ajatustasolla. Tanssiminen on vain tanssimista. Jos sitä pitää pettämisenä, on ruuvi liian kireällä.

• nuppi

Tanssiminenhan on esileikkiä eli vähintäänkin valmistautumista pettämiseen. Toimivaan parisuhteeseen ei kuulu nuohoaminen tanssilattialla vieraitten kanssa. Toki pelisäännöt pitää sopia jo etukäteen ja jos pariskunta on yhteisesti sopinut, että saa tanssia, niin mikäs siinä sitten.

• Tane

Mitä mieltä olet juttelusta, onko sekin pettämistä? Minä olen huono tanssimaan, joten kaikki ne naiset, joiden kanssa on ollut säpinää, olen hurmannut juttelemalla. Onko nyt niin, että aina kun juttelen naisen kanssa, se on esileikkiä pettämiseen?

Onneksi vaimoni ei ajattele noin.

• nuppi
        Tane kirjoitti:

Mitä mieltä olet juttelusta, onko sekin pettämistä? Minä olen huono tanssimaan, joten kaikki ne naiset, joiden kanssa on ollut säpinää, olen hurmannut juttelemalla. Onko nyt niin, että aina kun juttelen naisen kanssa, se on esileikkiä pettämiseen?

Onneksi vaimoni ei ajattele noin.

Puhumistilanteessa ei välttämättä ollakaan kosketusetäisyydellä niinkuin tanssilattialla. Toki puhumallakin voi homma karata pidemmälle, en väitä sitä, mutta huomattavasti suurempi 'riski' on tanssiminen. Jokaisella on omat rajansa ja niistä sen siippansa kanssa on puhuttava hyvissä ajoin, ettei väärinkäsityksiä pääse syntymään. Olen usein huomannut senkin, että ne jotka itse reissuillaan tanssivat salaa vieraitten kanssa, eivät omalla 'kullalleen' samaa salli mistään hinnasta vaan ovat äärettömän mustasukkaisia. Onkohan syynä juuri se, että he omasta itsestään tietävät miten sähköistä ja 'luvatonta' touhua se on?

• Tane
        nuppi kirjoitti:

Puhumistilanteessa ei välttämättä ollakaan kosketusetäisyydellä niinkuin tanssilattialla. Toki puhumallakin voi homma karata pidemmälle, en väitä sitä, mutta huomattavasti suurempi 'riski' on tanssiminen. Jokaisella on omat rajansa ja niistä sen siippansa kanssa on puhuttava hyvissä ajoin, ettei väärinkäsityksiä pääse syntymään. Olen usein huomannut senkin, että ne jotka itse reissuillaan tanssivat salaa vieraitten kanssa, eivät omalla 'kullalleen' samaa salli mistään hinnasta vaan ovat äärettömän mustasukkaisia. Onkohan syynä juuri se, että he omasta itsestään tietävät miten sähköistä ja 'luvatonta' touhua se on?

Tuli mieleen esimerkki tapahtumasta, jossa tanssitaan paljon: häät. Omissa häissäni tanssin vaimoni, äitini, anoppini, tätini, kahden vaimoni tädin, oman serkkuni ja muutaman naispuolisen ystävän kanssa. Olen aika kova poika pettämään, vai mitä?

Jos sinun mielestäsi tanssiminen on aina käytännössä seksiä tai sen yrittämistä, niin minusta sinä olet liian tiukkapipoinen. Tanssiminen on hauskaa - viatonta hauskaa. Vaimonikin on tanssinut muiden miesten kanssa - jopa samoissa juhlissa kuin minä. Sehän on vain tanssimista. Esimerkiksi judossa roikutaan myös toisessa kiinni koko ajan. Onko sekin pettämistä?

• Virtue
        Tane kirjoitti:

Tuli mieleen esimerkki tapahtumasta, jossa tanssitaan paljon: häät. Omissa häissäni tanssin vaimoni, äitini, anoppini, tätini, kahden vaimoni tädin, oman serkkuni ja muutaman naispuolisen ystävän kanssa. Olen aika kova poika pettämään, vai mitä?

Jos sinun mielestäsi tanssiminen on aina käytännössä seksiä tai sen yrittämistä, niin minusta sinä olet liian tiukkapipoinen. Tanssiminen on hauskaa - viatonta hauskaa. Vaimonikin on tanssinut muiden miesten kanssa - jopa samoissa juhlissa kuin minä. Sehän on vain tanssimista. Esimerkiksi judossa roikutaan myös toisessa kiinni koko ajan. Onko sekin pettämistä?

Kyllä ne nykyajan nuoriso ja kaapunkilaiset on niin piukkapipoisia asioiden kanssa. Itsellä tullut eteen muutaman kerran omassa suhteessa konflikti kun daami on kaupunkimaisemista.

Tanssiminen on hauskanpitoa eikä mitään seksiin verrattavaa. Tanssipaikoillakin parinvaihto yms on ihan tavallista toimintaa. Tässä tietenkin puhuttiin baari/ravintolakulttuurista, mutta ei pitäisi asioiden mutkistua niissäkään ympyröissä. Jos asiat on menossa liian pitkälle lattialla, niin kyllä sitä osataan perääntyä, jos kerran suhde on sillä pohjalla...

• nuppi
        Tane kirjoitti:

hei...

• Rape

Hitaat tanssit kuuluu ainostaan omalle kullalle...

• Mie

Mie en halua ees uskoa että joku kysyy tollasta ihan tosissaan ja että noi jokka on vastanneet et juu pettämistä on ovat tosissaan ja täysikäsiä. Tanssiminen pettämistä? Ja mikä lasketaan hitaaksi tanssiksi? Kaikki joissa liikutaan toisista kiinni pidellen?

Mites me tanssia harrastavat ihmiset? Vitsi mikä vosu oonki ku oon penskasta asti tanssinu poikien/miesten kanssa ja samana iltana vielä usemmanki kanssa. Ja voisinko mieki nostaa syytteen lapsiin sekaantumisesta ku olin ite viistoista ja useat tanssiryhmämme miehistä jo täysikäsiä. Tanssiminenhan (sellainen jossa ollaan kosketuksessa toisen kanssa) on kuitenkin joidenkin mielestä esileikkiä... HUHHUH

Ja nyt mun täytyy kyllä lisätä sitten seksikokemukset listaani hirmusti uusia lukuja jos kaikki hitaat tanssit lasketaan esileikiksi. Ja anteeksi te lukuisat ystävättäreni, joiden puolisoiden kanssa olen tanssittu eli harrastanut esileikkejä. Niin ja anteeksi kaikki entiset poikaystäväni. Luulin että en todellakaan ole koskaan pettänyt, mutta näiden nykykriteerien mukaan olen sitä tainnut tehdä aika paljonkin. Halooo?????

Ja nyt jos sitte puhutaan ihan vaan kapeasti discoissa/yökerhoissa tanssittavista hitaista kappaleista... Hitaitakin voi tanssia niin monella tavalla. Joko sillee että mukana on eroottista latausta kuten usein tapahtuu sellasen ihmisen kanssa jonka kanssa tuntee muutenkin vetoa (oma kulta, ihastuksen kohde, sen illan toivottava pano...). Tai sitten voi tanssia ihan tanssimisen ilosta. Joo´o! Ihan vaan siksi että tanssiminen on kivaa... Ihan kuten voit jutella ihmiselle flirttaillen tai ihan vaan jutella kiinnostavista asioista ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

Sanokaa nyt hyvät ihmiset että mie saan jatkossakin tanssia mukavien ihmisten kanssa ku tykkään tanssimisesta, ilman että jokainen mies maan päällä kuvittelee harrastavansa kanssani esileikkejä. Ne leikit on varattu hiukka spesiaalimmille tapauksille...

Kuule mie luulen tyttö hyvä että sun on parempi jättää se jätkä ihan ite. Jos joku on oikeasti noin typerä että miettii jättävänsä sut tanssin takia, niin eipä taida olla suhteella tulevaisuutta. Tulee kuule aika ankea elämä jos kaikki kommunikointi vastakkaisen sukupuolen kanssa on kiellettyä. Joko tyyppi on hyvin lapsellinen tai suorastaan tyhmä tai sitten sai tästä tanssista vaan sen tarvittavan tekosyyn jättääksen sut ku on niin halunnu jo muutenkin tehä vaan ei oo saanu aikaseksi tai sai ainaki hyvän tekosyyn kiristää sua ja pitää tiukemmalla narunsa päässä.

Kuule anna tyypin mennä ja suuntaa ittes baanalle nauttimaan tanssimisen ihmeellisestä maailmasta.

• mies42v

vanhatpiiatkin, on että mies on ensin itse pettänyt oikeasti, mutta repii herneen nenäänsä toisen tanssimisesta. Neuvoisin tyttöä jättämään moinen ääliö ihan omaaloitteisesti.

• lehti

Minusta ja miehestäni baarissa hitaiden tanssiminen on pettämistä. Eri asia on esimerkiksi lavalla tanssiminen. Hitaissa minulla lähes aina miehet yrittävät hiplailla. Ei ole mitään mielenkiintoa lähteä kuolaisten miesten hiplailtavaksi koska itselläni on jo oma jöllikkä. Olen täysi-ikäinen 27 vuotias. En voi omalle kannalleni mitään. Onneksi löysin miehen jolla on vielä tiukempi kanta kuin mulla sillä en pystyisi seukkailemaan miehen kanssa jolla olisi joku tarve iskeä kimuli baarissa. Heikkoa itsetuntoa se vaan osoittaa.

• nuppi
        lehti kirjoitti:

Minusta ja miehestäni baarissa hitaiden tanssiminen on pettämistä. Eri asia on esimerkiksi lavalla tanssiminen. Hitaissa minulla lähes aina miehet yrittävät hiplailla. Ei ole mitään mielenkiintoa lähteä kuolaisten miesten hiplailtavaksi koska itselläni on jo oma jöllikkä. Olen täysi-ikäinen 27 vuotias. En voi omalle kannalleni mitään. Onneksi löysin miehen jolla on vielä tiukempi kanta kuin mulla sillä en pystyisi seukkailemaan miehen kanssa jolla olisi joku tarve iskeä kimuli baarissa. Heikkoa itsetuntoa se vaan osoittaa.

Onneksi kaltaisiasi fiksuja naisiakin vielä löytyy. Lavatanssit, sukujuhlat ym. paikat, joissa tanssitaan tanssimisenilosta ja jopa oman siipan läsnäollessa, ovat asia erikseen, mutta baareissa ja tanssiravintoloissa meininki yleensä on sitä lääppimistä. Ja tiedoksi Mie:lle, joka epäili meitä "tanssinvastustajia" alaikäisiksi tai muuten vaan huulenheittäjiksi, että ainakin allekirjoittanut on reilusti yli 30-v. mies ja erittäin tosissaan, mutta kaukana tosikosta :)

• Mie
        nuppi kirjoitti:

Onneksi kaltaisiasi fiksuja naisiakin vielä löytyy. Lavatanssit, sukujuhlat ym. paikat, joissa tanssitaan tanssimisenilosta ja jopa oman siipan läsnäollessa, ovat asia erikseen, mutta baareissa ja tanssiravintoloissa meininki yleensä on sitä lääppimistä. Ja tiedoksi Mie:lle, joka epäili meitä "tanssinvastustajia" alaikäisiksi tai muuten vaan huulenheittäjiksi, että ainakin allekirjoittanut on reilusti yli 30-v. mies ja erittäin tosissaan, mutta kaukana tosikosta :)

no miepä oon sitte varmaan ihan hirmunen petturi ku oon baarissakin tanssinu hitaita. empä ole vaan tajunnu tanssikumppaniani mitenkään seksuaalisesti ajatella, vaan monen kanssa on tanssittu ja juteltu ihan vaan päivän polttavia. Ei kaikki tanssi hitaita kädet partnerin takapuolella tai reisi herran etumusta hinkaten. ja jos herraseurani on jotain muuta yrittänyt, olen ystävällisetsi lääppimiset torjunut. kuka nyt antaa ittiiään sellasen ihamisen lääppiä, josta ei välitä?

Eiköhän pettäminen ole aika pitkälti kuitenkin kiinni siitä mitä kullakin hetkellä päässä liikkuu?

Mutta siis arvon "hitaat tanssit on seksiä" -miehet, josko joskus satutte täälläpäin liikkumaan ja vahingossa minua hitaalle hakemaan niin ilmoittaisitteko heti pokkausvaiheessa että olette pyytämässä mua esileikille eikä vaan tanssimaan.

Mukavia hitaita tansseja ja esileikkejä kaikille :)

• nuppi
        Mie kirjoitti:

no miepä oon sitte varmaan ihan hirmunen petturi ku oon baarissakin tanssinu hitaita. empä ole vaan tajunnu tanssikumppaniani mitenkään seksuaalisesti ajatella, vaan monen kanssa on tanssittu ja juteltu ihan vaan päivän polttavia. Ei kaikki tanssi hitaita kädet partnerin takapuolella tai reisi herran etumusta hinkaten. ja jos herraseurani on jotain muuta yrittänyt, olen ystävällisetsi lääppimiset torjunut. kuka nyt antaa ittiiään sellasen ihamisen lääppiä, josta ei välitä?

Eiköhän pettäminen ole aika pitkälti kuitenkin kiinni siitä mitä kullakin hetkellä päässä liikkuu?

Mutta siis arvon "hitaat tanssit on seksiä" -miehet, josko joskus satutte täälläpäin liikkumaan ja vahingossa minua hitaalle hakemaan niin ilmoittaisitteko heti pokkausvaiheessa että olette pyytämässä mua esileikille eikä vaan tanssimaan.

Mukavia hitaita tansseja ja esileikkejä kaikille :)

Näi myö teemmä ;)

• lellu

Tanssiminen ei ole pettämistä ja sitäpaitsi sinulla oli 18 vuotis synttärit, etkä luultavasti ole aiemmin käynyt baareissa, niin moni jätkä yrittää siellä ett'ä se ei ole mikään paha jos tanssit toisen kanssa. sinun jätkäkaverillasi ei pitäisi olla mittän sanomista sinulle, itse hän on mokannut kun petti sinua ja yrittää nyt saada sinut tuntemaan sitä syyllisyyttä mikä hänellä itsellä on! älä pompi tollaisen jätkän mukaan, nokka pystyyn, ajattele välillä itseä äläkä jätkä kaveriasi! ps:kokemusta samasta asiasta..

• Tilitantti

Olin jotain 17-vuotias kun oltiin jossain discossa isommalla porukalla, sillonen kulta mukana tietysti. Mä oon aina rakastanu tanssimista, mutta hän ei, joten tanssin hänen kaverinsa kanssa nopeaa kappaletta. En osaa selostaa tilannetta, mutta tanssittiin silleen välillä jalat "ristissä" ja välillä kauempana. Ei kauaa keretty tanssii, ku tää kaveri ilmotti ettei tää oikein, ku mä oon kerta varattu ja kaikkee.. Jäin sit monttu auki ihmettelemään mikä sille oikein tuli, ku mehän vaan tanssittiin. Nyt tajusin ainaki osittain mikä sille tyypille tuli. Musta tanssiminen ei oo pettämistä. Meilläki se oli ihan normaalii, et tanssin muiden kanssa, koska "jätkäni" ei halunnut tanssia ollenkaan. Ei sen puoleen, ei se edes osannu.
      Ja mitä suhun tulee: jos se kerta itse on sua pettäny, ni pistä mäkeen. Ei sillä oikeesti oo sillon yhtään mitään sanomista siihen et oot tanssinu toisen kanssa. Omien kokemusteni pohjalta sanoisin että se yrittää vaan alistaa sua, ja siitä ei seuraa mitään hyvää.

• Saman tehnyt

ei todellakaan ole pettämistä. Jos jotakuta kieltää tanssimasta niin johan on huono itsetunto... mä oon kieltäny kultaa tanssimasta vaan meidän biisiä toisen kanssa mut muuten en estä :) Kaverisuukkoja poskellekin saa antaa. Jätä itse se jätkäs äläkä tollaseen jää roikkuu kun selvästi ei pysty antaa sulle noinkaan pientä asiaa anteeksi. "Rakkaus on pitkämielinen...".

• naapurin rakki

Huono itsetunto taitaa olla niillä, jotka tarvitsevat noita hinkutustansseja ja kaveripusuja vieraitten kanssa ja nauttivat saamastaan huomiosta ja ihailusta niin, että korvissa kohisee!

• Fucking Female

Mutta mie en halua, että poikaystävä ketkuttaa itteensä muita vasten, enkä halua tehdä sitä itsekään ja näissä säännöissä ei oo mein suhteessa kummallakaan naputtamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67