ma olen 47v ,humor,kodus,luotettava,rehellinen,avoin maalaistyttö.toivoisin turvaline ,hea elämä yhes loppuun asti. ma ei juo,suitsuta,pojke 15v...170cm,77kg.armastus ootan sind.
hea ,tavallik mees kus oled?
8
265
Vastaukset
- Malle r
Jos virolaista miestä haet, pitää oppia vironkieli tai kirjoittaa kokonaan suomeksi, nyt käytit molempia kieliä ;)
- tyhmäkö?
Tai jos opettelisi aluksi käyttämään sitä tietokoneensa näppäimistön välilyöntiä.
- Laamendan, laaberdan
Siin ma olen, eriline kaabakas ehk normaalne eesti mees!
http://www.youtube.com/watch?v=aNiFAF7YNlY - mmmmmmmmm
jaajaa, aga ma olen 47 a. soome mees ja soovin et mul oleks veel eestlanna sõbratar
- Malle r
See on sõbranna, ei sõbratar.
- mmmmmmmmm
Jaa, ehk eestlanna sõbranna...no mis tähendab siis "sõbratar", arvan et mitte tähendust? Laulsid 1970 a. "kus oled sa mu väike sõbratar?", leidub kusagil Youtubes.
- bisnism
onko kevytsarjalaista naista,norm,aikuiselle miehele
- ei ole
Voit siis painua takaisin sinne Eestiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742