Rakkaat lapset. Tämän olen esittänyt jossain muuallakin otsikolla
”Minän maailmantietoa”:
- ne kun ajattelevat asioista eri tavalla kuin minä, ovat omituisia
- ne kun arvostavat eri asioita kuin minä, ovat tyhmiä
- ne kun eivät tee mitä minä haluan, ovat inhottavia
- ne kun eivät suostu lakoamaan altani, tulee poistaa palstalta sefun toimesta
Suorastaan inhottavan tuttua...
Asenneohjeita
19
1090
Vastaukset
- Jermu
Yritätkös olla niin fiksu, että...
Kopioi minun toimintaohjeet täällä Hakkiksella..Kaikki piti mennä tälleen julkisesti paljastamaan..Tämä tietää sotaa, ettäs tiedät, senkin JuppoSehani.- Etsijä
Minä olen erittäin hyvä ampuja.
Ammuin kerran omenan kaverini pään päältä ja sitten halkaisin ammuntakilpailussa toisen kaverin nuolen ja osuin näin lähemmäksi kymppiä kun se kaveri.
Sen kamun nimi oli Viljo Telkkä. - Jermu
Etsijä kirjoitti:
Minä olen erittäin hyvä ampuja.
Ammuin kerran omenan kaverini pään päältä ja sitten halkaisin ammuntakilpailussa toisen kaverin nuolen ja osuin näin lähemmäksi kymppiä kun se kaveri.
Sen kamun nimi oli Viljo Telkkä.Jos sen omenalajikkeen nimi oli "SeppoJuhani". Kjäh!
- Etsijä
Jermu kirjoitti:
Jos sen omenalajikkeen nimi oli "SeppoJuhani". Kjäh!
Minulla olisi ainoa hampaani hampaankolossa jotain pientä Savoa vastaan.
Kahvin kanssa ei saa sitten tarjota korppua vaan jotain pehmeää, vaikkapa sitruunadonitseja? - Jermu
Etsijä kirjoitti:
Minulla olisi ainoa hampaani hampaankolossa jotain pientä Savoa vastaan.
Kahvin kanssa ei saa sitten tarjota korppua vaan jotain pehmeää, vaikkapa sitruunadonitseja?toisiinsa..? Jei Jymmärrä, mutta luultavasti tulet kertomaan sen meille...
- Etsijä
Jermu kirjoitti:
toisiinsa..? Jei Jymmärrä, mutta luultavasti tulet kertomaan sen meille...
Savon ja omenan yhtäläisyys:
Kumpikin ovat asioita, joiden vuoksi viimeinen hampaani voi tippua. - Jermu
Etsijä kirjoitti:
Savon ja omenan yhtäläisyys:
Kumpikin ovat asioita, joiden vuoksi viimeinen hampaani voi tippua.vaikka täräyttää sen hampaasi irti ennen taistelua ihan itse. Eipä tunnu sitten keskellä tappeluksia ikävältä, kun ainoa hampi putoaa.
- Etsijä
Jermu kirjoitti:
vaikka täräyttää sen hampaasi irti ennen taistelua ihan itse. Eipä tunnu sitten keskellä tappeluksia ikävältä, kun ainoa hampi putoaa.
Odotas, minä laitan hampaani narulla kiinni oveen ja tönäisen sen täysillä auki.
Okei, nyt tönäisy. A.djtoenmdvk
Itse honasin vasta äskettäin että nämä palstat eivät kuvauksestaan huolimatta olekkaan julkiseen ja yleiseen keskusteluihin tarkoitettuja kanavia joilla ihmiset voisivat vaihdella ajatuksiaan.
Vaan nämä on itseasiassa vain ao.palstan sefun omia, ja vain hänen hyväksymiään ajatuksia varten, ja niitä saa esittää vain ne jotka tuo sefu hyväksyy virallisen totuuden oikeaoppisiksi totuudentorviksi!
Koska en ole tuon PNL Ry:n (PerseenNuolijat ja Lipukielet ry) hyvä sisko, enkä edes sen veli, järjestelmän puusilmäinen oman navan kaivaja, niin sefun toimesta älköön myöskään sähköiset ajatukseni saastuttako tuota pyhää palstaa tai saattako palstan ainutta ja oikeaa hyväksyttyä maailmankatsomusta epäilyksenalaiseksi.
Itseasiassa minua huvittaa se miten paljon sefu pelkää ajatuksiani, hänellä on varmaan todella vaikeaa, mitäpä minun ajatukset palstan kakkos tai kolmossivulla ketään haittaisi?
No enivei, kuten kaikki tiedämme kala alkaa mätänemään päästä, ja palstat alkaa mätänemään siitä miten sefu siitä huolen pitää.- Lilli-65
...mitä viihdykettä lukea tuo sanailusi *nauraa äänekkäästi* :D:D
Sinulla on vieläkin se herne nenulissa, saiskos lilli tulla hakee sen pois *kaivaa julmettua puulusikkaa laatikosta* :b Lilli-65 kirjoitti:
...mitä viihdykettä lukea tuo sanailusi *nauraa äänekkäästi* :D:D
Sinulla on vieläkin se herne nenulissa, saiskos lilli tulla hakee sen pois *kaivaa julmettua puulusikkaa laatikosta* :b..voisitko todella tula kaivamaan sen pois? Minä sitten hyvittelisin sinua oikein kovasti, monta kertaa;D
Mutta älä sillä puulusikalla, siitä jääpi tikkuja jotka sitten raapii sinun reisiäsi ;D- Lilli-65
Kadunmies kirjoitti:
..voisitko todella tula kaivamaan sen pois? Minä sitten hyvittelisin sinua oikein kovasti, monta kertaa;D
Mutta älä sillä puulusikalla, siitä jääpi tikkuja jotka sitten raapii sinun reisiäsi ;D*vaihtaa puulusikan ykspiikkiseen haarukkaan*...hyvä keihästää se hernuli sieltä nenusta :b
Sano aika ja paikka..niin lilli on valmis saapumaan :D *wirnuu* Lilli-65 kirjoitti:
*vaihtaa puulusikan ykspiikkiseen haarukkaan*...hyvä keihästää se hernuli sieltä nenusta :b
Sano aika ja paikka..niin lilli on valmis saapumaan :D *wirnuu*..Juu, kyllä nyt apua ja hellää hoitoa tarttis, mutta pliis nopeesti, muuten se herne putoo nokastani ittekseen.
Mutta nyt on niin kriittinen hetki asian suhteen että voisin tulla vaikka heti ensiyöksi saamaan tarvittavaa hoitoa.. ei kai haittaa vaikka herne matkalla lähtee itsekseen nokasta?
- Seppojuhani
Mitäs pojat, lämpöä pukkaa!
- MillaN
...poskil täs istun ja mietin sitä et onkoha miul tännää asenneonkelma, ku mie en millää usko tuas kettää*
Kaik on nii omituisii, mie taijjan ollakkii tyhmä ku mie en arvosta toise mielpitettä, sit mie oon inhottava ku mie en oo sammoo mielt toiste kaa enkä mie tiijjä kumma kaa mie oon, mut en mie kettää halluu altani poies.:D
Mie tarviin ny uutenlaisii asenneohjeit.
*sit miul on nii pirun kuuma ku mie jouvvun äheltää tään haarniskan sisäs ku Toimittaja on uhannu minnuu kivityksel...sil on kyl iha keskiaikane ajatusmuailma* :D- Seppojuhani
..on pikkuisella hätänä? Kerro, isä auttaa.
- MillaN
Seppojuhani kirjoitti:
..on pikkuisella hätänä? Kerro, isä auttaa.
...vois ettii hitsipillin ja aukasta tän kirotun haarniskan, mie oon jo iha tuskissain.
Miun on pitänä varroo koko ilta sitä Toimittajoo, ny mie en ennää jaksa.
*kilinää, kolinaa, kirontaa...niin män MillaN mukkelismäkkelis vuakatassoon...mie oon iha väsynynnä täst tän iltasest örveltämisest...siu pittää ny komentoo oikeen isän käjellä miut poes tiältä* :D - Seppojuhani
MillaN kirjoitti:
...vois ettii hitsipillin ja aukasta tän kirotun haarniskan, mie oon jo iha tuskissain.
Miun on pitänä varroo koko ilta sitä Toimittajoo, ny mie en ennää jaksa.
*kilinää, kolinaa, kirontaa...niin män MillaN mukkelismäkkelis vuakatassoon...mie oon iha väsynynnä täst tän iltasest örveltämisest...siu pittää ny komentoo oikeen isän käjellä miut poes tiältä* :DPillit puhalsi jo "vaara ohi" merkin. Ryömi huoleti ulos haarniskasta; toimittaja on lähtenyt kolmeksi päiväksi koiranvahtiin.
Tai jos on sopivan kuumaa, niin kokeile saunaa, tulee ekolookiset löylyt.
sulawa seurapiirin seipään niellyt puusilmä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013