Minulla on sormien nivelet tulehtuneet. Tulehdus alkaa inhottavalla kutinalla ja sen jälkeen turpoaa. Välillä niin sairas olo ettei voi kun maata ja voi sitä unen määrää. Kävelemään lähteminen on vaikeaa. Joudun työntämään itseni käsillä ylös kun polvii ja lonkkiin koskee niin kamalasti. Kyynärpäät on kipeät ja jopa soliluut. Nytkin olen maannut kolme päivää. Kuumeinen olo ja inhottavia vilunvärityksiä. Melkein neljä viikkoa vielä kun ensimmäisen kerran pääsen reuman polille. Oireet ovat kamalat ja niveltulehdus on nähtävissä mutta....KAIKKI verikokeet normaalit crp:tä myöten. Crp normaali vaikka lämpöilyä. Ainoa verikoe joka on epänormaali on borealis jossa vasta ainee koholla (119). En tiedä muuta kuin että sairas olen. Kertokaa minkälaisia oireita teillä. Ei voi sanoa onko reumaa vai borealista. Toivottavasti löydän avun ja saan elämääni takaisin
Reumasta
MerjaH
2
170
Vastaukset
- reumanen
Toivottavasti olet jo päässyt polille. Noin se vaan etenee ja välillä kipeempi ja väsymys on rajua. Toisena päivänä on ihan jees vaikka kipuja onkin. Tän kanssa mennään hamaan tappiin eikä sitä voi perua. Koita jaksaa , kyllä se polilla selviää tai ei.
Kortisoonia piikillä ne sinuun lykkää ja kun oikeeseen kohtaan osuu niin huudat :) Kokemuksesta höpisen.
Näillä mennään. Jatkoja ja parempia vointeja. - hmmh36
pöh.
ehkäpä sinulla ei ole mitään reumaa vaan ihan vaan borrelioosi joka hoituu lääkekuurilla. borrelioosi aiheuttaa samanlaisia kipuja kuin reuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa864456Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen272463Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4582104Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1802034- 271531
- 1111339
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p951330Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2381188Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺111059Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘331017