koskissa kaikki hyvin?

vai onko?

Eikö olekkin ihana kaupunki tämä Koski, sopivan pieni, toiset tuntee toisensa, toiset eivät, toiset ovat tuntevinaan, toiset ei haluakkaan tuntea. Tunnen muutamia mutta muutamat eivät halua tuntea minua, toiset haluavat tuntea minut mutta minä en halua tuntea heitä. Meitä on täällä moneksi tuntevia, tunnettuja ja tuntemattomia, kiva paikka, eikö olekkin?

6

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskistar

      Koski on ihan mukava paikka. Samanlainen kuin muutkin vastaavankokoiset tehdaspikkukaupungit. Jokainen voi luoda oman kaveripiirinsä. Ei kai siinä tarvitse toisten tuntemisesta pulttia ottaa?

      • öööööööööööööööööööö

        erittäin kummallinen paikka. Olen törmännyt hyvin erikoisiin asioihin. vaikea saada reseptejä uusittua. Pitää alati juosta räpättämässä eri osastoilla. Ja juorutaan ja kytätään. Luullaan totisesti, että tiedetään toisen elämä !

        Lisäksi olen tärmännyt kiusaamiseen ja vanhoillisiin toimintatapoihin eli pilalle passaamiseen. Taitaa vakiporukalla olla tylsää töissä.

        no pahinta on tosiaan juorut. ne saa moottoroidut siivet.


      • epäselvää
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

        erittäin kummallinen paikka. Olen törmännyt hyvin erikoisiin asioihin. vaikea saada reseptejä uusittua. Pitää alati juosta räpättämässä eri osastoilla. Ja juorutaan ja kytätään. Luullaan totisesti, että tiedetään toisen elämä !

        Lisäksi olen tärmännyt kiusaamiseen ja vanhoillisiin toimintatapoihin eli pilalle passaamiseen. Taitaa vakiporukalla olla tylsää töissä.

        no pahinta on tosiaan juorut. ne saa moottoroidut siivet.

        No tosta viestistä eibkukaan saanut selvää, ei saa reseptejä uusiksi ja juoruilla on moottorit?


    • Ulvajan Lelle

      Enpä ole kokenut moista. Juoruista en tiedä mitään ja e-reseptit saa kätevästi uusittua puhelimitse. Töissäkin on kivaa ja pieni vanhoillisuus voi joskus olla ihan hyväkin.

      • öööööööööö

        siis miten uusitaan e pillerit puhelimitse eikös se sitten pitäis sujua pyytämälläkin ? Ei olin tosi loukkaantunu että vauvakuumeilijan pitää mennä neuvolaan ! että saa ehkäisyn ??? Ja muiden tablettienkin takia kävin siis kaksi kertaa.

        Juoruista tiedän kun kuuloni on yliherkkä. Ja töissä vanhoillisuus on ärsyttävää. Eli täällä passataan mummot piloille kun tehään kaikki puolesta. Ja jos mummo tekee jotain hoitsu saa haukut kun on ollu laiska...


      • ei jummarra
        öööööööööö kirjoitti:

        siis miten uusitaan e pillerit puhelimitse eikös se sitten pitäis sujua pyytämälläkin ? Ei olin tosi loukkaantunu että vauvakuumeilijan pitää mennä neuvolaan ! että saa ehkäisyn ??? Ja muiden tablettienkin takia kävin siis kaksi kertaa.

        Juoruista tiedän kun kuuloni on yliherkkä. Ja töissä vanhoillisuus on ärsyttävää. Eli täällä passataan mummot piloille kun tehään kaikki puolesta. Ja jos mummo tekee jotain hoitsu saa haukut kun on ollu laiska...

        Häh???!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe