koskissa kaikki hyvin?

vai onko?

Eikö olekkin ihana kaupunki tämä Koski, sopivan pieni, toiset tuntee toisensa, toiset eivät, toiset ovat tuntevinaan, toiset ei haluakkaan tuntea. Tunnen muutamia mutta muutamat eivät halua tuntea minua, toiset haluavat tuntea minut mutta minä en halua tuntea heitä. Meitä on täällä moneksi tuntevia, tunnettuja ja tuntemattomia, kiva paikka, eikö olekkin?

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskistar

Koski on ihan mukava paikka. Samanlainen kuin muutkin vastaavankokoiset tehdaspikkukaupungit. Jokainen voi luoda oman kaveripiirinsä. Ei kai siinä tarvitse toisten tuntemisesta pulttia ottaa?

• öööööööööööööööööööö

erittäin kummallinen paikka. Olen törmännyt hyvin erikoisiin asioihin. vaikea saada reseptejä uusittua. Pitää alati juosta räpättämässä eri osastoilla. Ja juorutaan ja kytätään. Luullaan totisesti, että tiedetään toisen elämä !

Lisäksi olen tärmännyt kiusaamiseen ja vanhoillisiin toimintatapoihin eli pilalle passaamiseen. Taitaa vakiporukalla olla tylsää töissä.

no pahinta on tosiaan juorut. ne saa moottoroidut siivet.

• epäselvää
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

erittäin kummallinen paikka. Olen törmännyt hyvin erikoisiin asioihin. vaikea saada reseptejä uusittua. Pitää alati juosta räpättämässä eri osastoilla. Ja juorutaan ja kytätään. Luullaan totisesti, että tiedetään toisen elämä !

Lisäksi olen tärmännyt kiusaamiseen ja vanhoillisiin toimintatapoihin eli pilalle passaamiseen. Taitaa vakiporukalla olla tylsää töissä.

no pahinta on tosiaan juorut. ne saa moottoroidut siivet.

No tosta viestistä eibkukaan saanut selvää, ei saa reseptejä uusiksi ja juoruilla on moottorit?

• Ulvajan Lelle

Enpä ole kokenut moista. Juoruista en tiedä mitään ja e-reseptit saa kätevästi uusittua puhelimitse. Töissäkin on kivaa ja pieni vanhoillisuus voi joskus olla ihan hyväkin.

• öööööööööö

siis miten uusitaan e pillerit puhelimitse eikös se sitten pitäis sujua pyytämälläkin ? Ei olin tosi loukkaantunu että vauvakuumeilijan pitää mennä neuvolaan ! että saa ehkäisyn ??? Ja muiden tablettienkin takia kävin siis kaksi kertaa.

Juoruista tiedän kun kuuloni on yliherkkä. Ja töissä vanhoillisuus on ärsyttävää. Eli täällä passataan mummot piloille kun tehään kaikki puolesta. Ja jos mummo tekee jotain hoitsu saa haukut kun on ollu laiska...

• ei jummarra
        öööööööööö kirjoitti:

siis miten uusitaan e pillerit puhelimitse eikös se sitten pitäis sujua pyytämälläkin ? Ei olin tosi loukkaantunu että vauvakuumeilijan pitää mennä neuvolaan ! että saa ehkäisyn ??? Ja muiden tablettienkin takia kävin siis kaksi kertaa.

Juoruista tiedän kun kuuloni on yliherkkä. Ja töissä vanhoillisuus on ärsyttävää. Eli täällä passataan mummot piloille kun tehään kaikki puolesta. Ja jos mummo tekee jotain hoitsu saa haukut kun on ollu laiska...

Häh???!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe