Loiri on herkkä ja tunteellinen taiteilija

Hyvä Vesku

"Tätä harjoitellessa en ole pystynyt olemaan itkemättä, Vesku myöntää."

Kuka vielä väittää ettei suomalainen mies osaa näyttää selvin päin tunteitaan?!

Tätä harjoitellessa en ole pystynyt olemaan itkemättä, Vesku myöntää.

24

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leinoa....

      Pidän erityisesti Eino Leinon runoista Loirin tulkitsemana, vaikkapa Lapin kesä, Elegia, Nocturno jne...
      Esitykset kokonaisuutena ovat tosi hyviä.

      • Näin on

      • hieno ura

        Varpunen jouluaamuna on hyvä


    • Oih ja voih

      Kammottava laulaja. Mutta Uunona hyvä. Ja kaatujana.

      • jean pieree

        "Kammottava laulaja. Mutta Uunona hyvä. Ja kaatujana. "
        Justiinsa näin on. Toisaalta on tainnut itsekin sanoa että hän tulkitsee. Kaikkeahan voi tietenkin tulkita, ja kuka hyvänsä ja mistä tahansa. Kuten esim. talipaanit koraania.


    • "Selvin päin"?! Loiri ei ole ollut selvin päin vuosikymmeniin.

      • Hyvä Vesku

        Tuo on vale, Vesku on alkoholin kohtuukäyttäjä!


      • Herkkä ja p...kat.

        Terveys meni viinaksien kanssa läträillessä ja harmaat solutkin sen perusteella miten nyt esiintyy.
        Aika finaalissa koko äijä, herkkyyttä osoittanut kapakkailloissa nyrkit pystyssä.
        Kysykääpä Frederikiltä sen herkkyyttä.
        Leuka tohjona hampaat palasina taju kankaalla.


      • näinkö meni?
        Herkkä ja p...kat. kirjoitti:

        Terveys meni viinaksien kanssa läträillessä ja harmaat solutkin sen perusteella miten nyt esiintyy.
        Aika finaalissa koko äijä, herkkyyttä osoittanut kapakkailloissa nyrkit pystyssä.
        Kysykääpä Frederikiltä sen herkkyyttä.
        Leuka tohjona hampaat palasina taju kankaalla.

        Sanoi Reetulle: harva meistä on rautaa.


      • Kuka tietää
        Herkkä ja p...kat. kirjoitti:

        Terveys meni viinaksien kanssa läträillessä ja harmaat solutkin sen perusteella miten nyt esiintyy.
        Aika finaalissa koko äijä, herkkyyttä osoittanut kapakkailloissa nyrkit pystyssä.
        Kysykääpä Frederikiltä sen herkkyyttä.
        Leuka tohjona hampaat palasina taju kankaalla.

        Onko Vesku tapellut Reetun kanssa, kumpi aloitti, kumpi voitti? Ville Virtasta veti 1990-luvulla turpaan.


      • Kuulostaa vähän...
        Kuka tietää kirjoitti:

        Onko Vesku tapellut Reetun kanssa, kumpi aloitti, kumpi voitti? Ville Virtasta veti 1990-luvulla turpaan.

        Joo, tarinan mukaan joku piti Villeä kiinni kun Vesku veti tauluun että soi. Tiedä sitten...


    • takana loistava tule

      Juonut aivonsa jo ajat sitten..

      • kertokaa

        Niin mutta mitä on ne patit sen naamassa?


    • suut.pys.lest.

      Monet muutkin itkevät omaa kurjuuttaan, kun ovat sen viimein havainneet.
      Loiri on mies paikallaan Turhapuro -elokuvissa.
      Se on vahän niinkuin majuri sanoi vänrikki Nappulalle, että varsinaisia laulumiehiä et taida olla, vaikka Turhapuro itse oli vetänyt juuri serenadin majurin tyttärelle.

      • Tätä mieltä

        Ei osannut nuorenakaan laulaa. Turhapuroihin ja muihin pelleilyihin sopiva "taiteilija".


    • hyvä maalivahti

      Loiri on täysin yliarvostettu erityisesti laulajana. Ei mitään ääntä, hirveää irvistelyä ja pinnistystä.

      Muutama hyvä leffarooli.

      • Joopa.

        Näin on (toki makuasioitahan nuo). Mutta koomikon homma on aliarvostettua taidetta, ja toisaalta sitten tuntuu Suomessa menevän surkea komiikka monille läpi. Osaajia on harvassa. Vesku osasi sen. Ja osasihan se näytellä muutakin juu.

        Hyviä imitaattoreita miellä kyllä riittää, vaikka muu komiikka on huonoa. Kannattaa katsoa jenkkistanduppia, niillä on siellä kova kilpailu, pitkät perinteet varsinkin Amerikan juutalaisilla, ja taso todella kova. Vähän eri sarjassa suomalaiset...


    • okkigaam

      Aikoinaan ainakin HYMY kirjoitti Tappelusta. Kunnes Spede kutsui toimittajan kaljalle ?
      Kerhoitti tarkkaan katsomaan että jos heistä yhdenkään kuvaa tai juttua löytyy vielä HYMYstä niin täältä/ sieltä pesee.
      Kyseessä Simo, Vesku, Spede.

      • Rankaisee

        Hiljaa! Musta Käsi -järjestö on yhä, ja tulee aina olemaan.


    • ....................

      Yliarvostettu taiteilijana mielestäni, ja laulunsa kuulostaa minusta vaikealta, eikä sillä hyvällä tavalla (vaivalloiselta).

      Ja koska ensimmäisenä näin hänet Turhapurona, on minulla sen jälkeen ollut runsaasti vaikeuksia ottaa häntä vakavasti.

    • bronto bronto

      Naiset ovat vaihtuneet jne. Tuskin on löytänyt sisäistä rauhaa vieläkään. Ihmisenä pidän, en taiteilijana.

      • naama patskaks

        Eiks Loiri vetänyt jotain kukkoilevaa Mr.Finlandia pataan joskus 90 luvulla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe