Joko lopetetaan...

bluebird

...tämä kissa ja hiiri -leikki.Olen tällä hetkellä niin väsynyt elämääni, etten halua enää mitään kikkailuja vaan suoraa toimintaa ja lämpimään kainaloosi nukkumaan...

14

2281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bigbird

se mulle passaa. Soita mulle?

• Minä

En soita, usko jo.

• mimmi

Sopii mulle varsin hyvin,eikö se tullut jo selväksi?!

• Real Minä

Tule vaan viekkuun.
      Heti! :)

• blackbird

Ei nyt vielä lopeteta. Tämähän on vasta alussa.

• Voihan..

tahtoisin minäkin mutta kun minusta ei taida olla siihen.

• bluebird

Tänään halusit näemmä olla saalistaja, et innostunut kun en lähtenytkään leikkiin mukaan.Minähän sanoin jo että nyt riittää...
      Huomenna toivottavasti on parempi päivä, onhan!?

• möllög

Mitä järkeä näissä viesteissä on? Jotkut tuntuvat pitävän itsestään selvänä et toisessa päässä on etsitty tyyppi. Mustakin tuntuu et toi viesti vois tarkoittaa mua mut tä on niin epäloogista et kieltäydyn lähtemästä tällaisiin mukaan.

• teuvo
        möllög kirjoitti:

Mitä järkeä näissä viesteissä on? Jotkut tuntuvat pitävän itsestään selvänä et toisessa päässä on etsitty tyyppi. Mustakin tuntuu et toi viesti vois tarkoittaa mua mut tä on niin epäloogista et kieltäydyn lähtemästä tällaisiin mukaan.

älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa..

• auringonpaiste

on hieno päivä.

• teuvo

älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa..

• Vesku

En edes viitsi uskaltaa ajatella että olisin sittenkin saanut sinut pitämään minusta, kun en ole mikään ihmemies, ihan tavallinen lantalude vaan. En välttämättä kykenisi loihtimaan tähtiä taivaallesi, mutta siitä voit olla varma että parhaani tekisin. Jos se ei riittäisi niin en olisi kyllin hyvä sinulle. Sen olen valmis hyväksymään, enkä sitä ihmettelisikään.

En tiedä tilannettasi tarkemmin, eikä se minulle kuulukaan, mutta sen tiedän että olet edelleen minun mielestäni omaa luokkaasi. Jos jossain joskus kohdataan niin riennä vain syliini jos siltä vain tuntuu. Minulta et pahaa sanaa tule saamaan. Tuskin pystyisin puhumaankaan vähään aikaan..

Haluaisin lopettaa tämän jo, mutta välillä vaan tulet taas mieleeni. Mielummin hetkittäin iskevä kaipuu kuin pelkkä tyhjyyden tunne. Jos se on ainoana vaihtoehtona en edes haluaisi parantua, vaikka niin tässä tuntuu pikkuhiljaa käyvän.

Ihan sama, et sinä täällä palstalla kuiteskaan ole, miksi olisitkaan?

• vaikka juurikas

älä parannu ikinä..ennemmin tällanen "suhde" ku kuukauden pituset suhteet joiden jälkeen ei olla väleissä ollenkaan..vaikka ohan tää välillä aika turhauttavaa..
        -ja noloa kun ikävä iskee toiselle ennemmin ku toiselle..valitettavasti..

• auringonpaiste

Otatko yhteyttä, soitatko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen