...tämä kissa ja hiiri -leikki.Olen tällä hetkellä niin väsynyt elämääni, etten halua enää mitään kikkailuja vaan suoraa toimintaa ja lämpimään kainaloosi nukkumaan...
Joko lopetetaan...
14
2281
Vastaukset
- bigbird
se mulle passaa. Soita mulle?
- Minä
En soita, usko jo.
- mimmi
Sopii mulle varsin hyvin,eikö se tullut jo selväksi?!
- Real Minä
Tule vaan viekkuun.
Heti! :) - blackbird
Ei nyt vielä lopeteta. Tämähän on vasta alussa.
- Voihan..
tahtoisin minäkin mutta kun minusta ei taida olla siihen.
- bluebird
Tänään halusit näemmä olla saalistaja, et innostunut kun en lähtenytkään leikkiin mukaan.Minähän sanoin jo että nyt riittää...
Huomenna toivottavasti on parempi päivä, onhan!?- möllög
Mitä järkeä näissä viesteissä on? Jotkut tuntuvat pitävän itsestään selvänä et toisessa päässä on etsitty tyyppi. Mustakin tuntuu et toi viesti vois tarkoittaa mua mut tä on niin epäloogista et kieltäydyn lähtemästä tällaisiin mukaan.
- teuvo
möllög kirjoitti:
Mitä järkeä näissä viesteissä on? Jotkut tuntuvat pitävän itsestään selvänä et toisessa päässä on etsitty tyyppi. Mustakin tuntuu et toi viesti vois tarkoittaa mua mut tä on niin epäloogista et kieltäydyn lähtemästä tällaisiin mukaan.
älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa..
- auringonpaiste
on hieno päivä.
- teuvo
älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa..
- Vesku
En edes viitsi uskaltaa ajatella että olisin sittenkin saanut sinut pitämään minusta, kun en ole mikään ihmemies, ihan tavallinen lantalude vaan. En välttämättä kykenisi loihtimaan tähtiä taivaallesi, mutta siitä voit olla varma että parhaani tekisin. Jos se ei riittäisi niin en olisi kyllin hyvä sinulle. Sen olen valmis hyväksymään, enkä sitä ihmettelisikään.
En tiedä tilannettasi tarkemmin, eikä se minulle kuulukaan, mutta sen tiedän että olet edelleen minun mielestäni omaa luokkaasi. Jos jossain joskus kohdataan niin riennä vain syliini jos siltä vain tuntuu. Minulta et pahaa sanaa tule saamaan. Tuskin pystyisin puhumaankaan vähään aikaan..
Haluaisin lopettaa tämän jo, mutta välillä vaan tulet taas mieleeni. Mielummin hetkittäin iskevä kaipuu kuin pelkkä tyhjyyden tunne. Jos se on ainoana vaihtoehtona en edes haluaisi parantua, vaikka niin tässä tuntuu pikkuhiljaa käyvän.
Ihan sama, et sinä täällä palstalla kuiteskaan ole, miksi olisitkaan?- vaikka juurikas
älä parannu ikinä..ennemmin tällanen "suhde" ku kuukauden pituset suhteet joiden jälkeen ei olla väleissä ollenkaan..vaikka ohan tää välillä aika turhauttavaa..
-ja noloa kun ikävä iskee toiselle ennemmin ku toiselle..valitettavasti..
- auringonpaiste
Otatko yhteyttä, soitatko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944