KEURUUN MASA ON HULLU

Raine Ylösjoki

Näin kerran Kelon Matin Keuruun ABC:n pullopalautuksen luona. Hän astui siellä paikallista naista rynkyttäen tätä palautuskonetta vasten keskellä päivää, ja sanoi vielä minulle: "KATSO, KUN PIKKU-MASA MENEE NAISEEN."

Tämän jälkeen Masa sanoi homman tehneen "KUTVANAA", ja lähti kävelemään kohti tankkauspisteitä. Matti lähti Mazdallaan liikkeelle niin, että bensaletku jäi kiinni. Veti perässään koko aseman vittuun - kyseessä oli Nosturiauto.

Tiettävästi Masa on ainoa kaveri, jota ei aikanaan hyväksytty Joutsan Pommin voimailujaoston jäseneksi. Matti nosti heti 150kg suorille ja herätti pelkoa Joutsalaisissa sulkapalloilijoissa samalla kurssilla.

Kuulemma Masaa ei kiinnosta, haluaako nainen vai ei. Masalle riittää, että Masa haluaa.

14

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Botswana Renegade

      Yksi asia tässä pistää eniten mietityttämään:

      MAZDAKIN TEKEE NOSTURIAUTOJA?!

      Kilpailu kovenee kun japanin valmistajatkin lähteneet mukaan. Olen yhdestä asiasat katkera jenkeille (Sory, Americas):

      Olisitte saatana laittanu niin ison pommin sinne fukushimaan ettei olis jääny ku kuoppa mereen tosta paskasta valtiosta!

      • Ziigmund

        Reijo Kemppi ei katteliskaan Mazdan nostureihin päin. Hakis aseen vittu!


    • pul up to ur bumber

      Kelon Matti oli jo lapsena hullu. Muistan kun hän noin 5-6 vuotiaana keräsi saman ikäisitä lapsista porukan ja halusi näyttää heille erään tempun. Haki vessapaperia kotoa, kiipesi palotikkaita pitkin noin 3m korkuiselle katoksella ja paskasi sieltä alas.


      Siis miksi vitussa hän näin teki, siinä muut kakarat katsoivat kun Mie...eikun siis Kelon masa paskasi alas katokselta.

      • Anonyymi

        Hyi...


    • Pentti Ylösjoki

      Kuuluisa: "PASKAA RÄYSTÄÄLTÄ, SANO RAUSKANEN"-tapaus.

      Ei ole ainoa lajiaan.

      Me Ylösjoet - me vihaamme tätä Keloa.

      Masa on v-ituttanut meitä niin pitkään.

      Masa sekaantuu aina asioihin, jotka eivät hänelle kuulu. Muistan kun kerrankin tyttäreni nähdessään Masa ryömi heti pöydän alle ja yritti sieltä pää edellä suoraan pil-luun.

      Siis tuosta noin vaan, ilman ainoatakaan keskiolutta. Korillisen juotuaan hän pääsikin jo kolmospesälle, ja hänestä tuli vuodeksi perheeni riesa ja vävypoikani. Kuulemma kova poika piikkaamaan ja keräämään maksuhäiriömerkintöjä.

      Maksoin kerran Masan ulos takuilla Mäntän putkasta ja Masa kiitti ajamalla autollani ylinopeutta ja kiipeämällä poliiseja pakoon lyhtypylvääseen. Masa oli notkea siis myös halutessaan. Kerran hän työnsi minut kalliolta päin vieressä olevan männyn ennalta teroitettua oksaa votkapäissään. Tein rikosilmoituksen, mutta konstaapelinainen oli Masan "ykkösjoukkoa" ja sanoi että tällaisesta panomiehestä on turha tehdä mitään valituksia, vit-tu kipeänä virnuili minulle.

    • Pentti Ylösjoki

      Kun selitin asiasta ystävälleni joka on psykiatri, hän sanoi että Masasta on tullut minulle pakkomielle ja olen skitsofreeninen. Uskalsi jopa väittää, että koko Masa olisi toinen persoonani.

      Kirottu olkoon Keuruun Kivinyrkki.

      Menin eilen metsään jahtaamaan hirviä ja voin vannoa, että pöllötkin huhuilivat Masan nimeä siellä. "KEEEE-LOOOO, HU-HUUUUUU, KEEEE-LOOOOO".

      Pöllöt eivät ole Keuruulla enää sitä, miltä ne vaikuttivat. Olen varma, että Masalla on jotain tekemistä niiden kanssa. Ne huhuilevat öisin, ja tekevät oksalta toiselle lennellen U-väistöjä. Ikivanhaa pöllökunnan Stalinin harjoittamaa neukkutaktiikkaa.

      Joskus jopa tuntuu, kuin seinällä olevalla hirvenpäällä olisi Masan silmät. Se tuijottaa minua kuin Asikainen punnituksessa.

      • Raine Ylösjoki

        "Me Ylösjoet - me vihaamme tätä Keloa"

        Vähän raju ilmaisu. Minulle Masa on aina ollut toveri. Ja se lyhtypylväsjuttu oli pelkästään sitä että Matti leikki vaikeasti tavoiteltavaa. Kyseessä oli Masan ja Naiskonstaapelin välinen seksuaalinen leikki.

        Älkää uskoko kaikkeq, mitä Pena puhuu. Se vaimon sisko ketä Masa piikkaa, on Penan nykyinen vaimo. Ja minä tunnen sielujen sympatiaa koska hänellä on nyt paljon Penaa parempi panomies.

        AVE KELO, SIEG MASA! ARRIBA KESKI-SUOMI!


      • Masa_76_Keuruu
        Raine Ylösjoki kirjoitti:

        "Me Ylösjoet - me vihaamme tätä Keloa"

        Vähän raju ilmaisu. Minulle Masa on aina ollut toveri. Ja se lyhtypylväsjuttu oli pelkästään sitä että Matti leikki vaikeasti tavoiteltavaa. Kyseessä oli Masan ja Naiskonstaapelin välinen seksuaalinen leikki.

        Älkää uskoko kaikkeq, mitä Pena puhuu. Se vaimon sisko ketä Masa piikkaa, on Penan nykyinen vaimo. Ja minä tunnen sielujen sympatiaa koska hänellä on nyt paljon Penaa parempi panomies.

        AVE KELO, SIEG MASA! ARRIBA KESKI-SUOMI!

        JAHA tekipäs kutvanaa kuulla Penan nuppivioista

        Batman-hyppy kyrpä ojossa ylimmältä kehäköydeltä akan päälle! Karasoo! Harasoo!

        Omia en vituta mutta muita kyllä

        On minussa moneksi. Italialainen serkkuni ZANUSSi aina ikuisesti nussi


    • sipulitsoppaan

      PENAKO VEI MASAN EUKON??? MISSÄ SEPPO??? HELVETTI!!!


      ainiin :D nyt muistan. hetki pitikin miettiä et ketäs nämä ny olikaa.

    • niinikoski

      sekasin tää masa on ollu aina. jo sillon kun 80-luvun alussa yritti kännissä osallistua kaikenmaailman kisoihin vaikka alla oli pelkkiä selkä saunoja. niinkun tää näytösmatsi perkiömäkeä vastaan, ola veteli molemmilta puolin tätä puliukkoa joka ei kahden erän jälkee edes tienny kuka oli. senki tän juopon faija kääns jotenki voitoksi muka

      • Åke Blomqvist

        Masa voitti Olan massapistein 115-113. Kelo 115kg, Perkiömäki 113 kiloa elämän iloa.

        Olan iskut olivat kovia joo, mutta suurin osa osui munuaisiin, niskaan, kiveksiin ja käsivarsiin. Niistä ei voi antaa pisteitä.

        Masa sen sijaan nojaili, sitoi ja kuristi Olaa taitavasti. Lyöden hänen iskujensa sekaan omia puhtaita osumiaan.

        Käsittääkseni Masa vei myös jatkoilla epävirallisen miehuuskokeen. Ola yritti vongata perspillua appelsiinin kokoiset tissit omaavalta kehätytöltä, eikä saanut.

        Masa ei vonkaa. Masa tyrmää ja astuu tyrmätyn. Kivikovalla Keuruun heppihirviöllä.


    • doctorcosta

      nyt on joku selkeästi kännissä näppäimistön ääressä, Keuruun piimäpötsihän ei ole ikinä painanut yli 75 kiloa. Tuomas Vähä-Köyrin sanoin. "Mistä tunnistaa entisen sm-tason nyrkkeilijän? 170 senttiä, 70 kiloa, pallomaha ja narukädet.

      • vilppulasta

        Jokainen Masa on laulun arvoinen ja jokainen naaras on Masan piikkauksen tarpeinen.


      • Anonyymi
        vilppulasta kirjoitti:

        Jokainen Masa on laulun arvoinen ja jokainen naaras on Masan piikkauksen tarpeinen.

        Pitää yhä paikkansa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe