Venäläisomisteisten satamien välttäminen

SuomiSuomiSuomi!

Veli-vänäläinen taas näyttänyt kyntensä maailmassa joten eiköhän vältetä venäläisten rantapaikkoja ensi kaudella. Vai vieläkö joku on sitä mieltä että ei Venäjä enää minnekään hyökkää ja Suomen puolustuvoimat voidaan ajaa alas? Suomi suomalaisille ja rahat myös!

20

614

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putin vaihtoon

Jaa minkä takia? Hyvä ratkaisuhan tuo on ollut tuoda rahat, tai jopa koko perhe Suomeen. Yrittäjistähän täällä on pulaa. Pitää vaan opetella maan tavoille, niin kuin useimmat opetteleekin.
      Ei venäläisissä mitään vikaa sinänsä.
      Putin vaan pois vallasta ja demokratia sielläkin jylläämään.

• Taas uusi alue

• göggmggöf

Jännä että suomalaisille vapaa kilpailu ja avoin mielin asenne kestää ja kestää. Venäläiset vetää kotiin päin minkä kerkiää, kaiken maailman lakeja säädetään joilla syrjitään länsimaita ja suositaan kotimaista. Suomalaiset kärsivät muiden eurooppalaisten maiden ohella. Ja täällä vain mussutetaan kuinka hienoa että ryssä tekee bisnestä suomessa, vie suomalaisten työpaikat. Voi tsiisus sentään! Onko suomalaisten itsetunto niin huono että omia puolia ei uskalleta pitäää?

• Isot maat on isoja
        Taas uusi alue kirjoitti:

"Venäjä on useaan otteeseen todennut olevansa valmis ja halukas puolustamaan kansalaisiaan ulkomailla."
        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2014/10/01/vanha-lupaus-uusi-alue-venalaisia-puolustetaan-ulkomailla/201413605/12?n=1

Miten tämä eroaa USA:sta?

• Olemme myös naapuri
        Isot maat on isoja kirjoitti:

Miten tämä eroaa USA:sta?

Venäjä puolustaa kansalaisiaan vain naapurimaissaan. USA on puolustanut muiden maiden kansalaisia diktaattoreiltaan.

• verot pois

Nuoremmilla ikäpolvilla olisi nyt paremmat olot jos olisimme osa venäjää, verotus on venäjällä huomattavasti kevyempää. Pohjoskoreasakin on kevyempi verotus kuin suomessa.

• ryssit

Nuorempi ikäpolvikin kuolisi terveysongelmiin jo keski-iässä jos olisimme osa Venäjää, ja valtion budjetista menisi 32% asevoimille nykyisen 3% sijasta. Ynnämuuta. Pohjois-Korealaisella ei ole mitään verotettavaakaan

• lyssikästä

Mutta onkos se sorvi24 airistolta. Koko Suomea vastaan, toivo putlerissa ja kimissä

• xlomzmxlxl

Samaa mieltä. Venäläisten aloittama pakotteiden kierre iskee suomalaisiin esim. liha- ja maitotuottajiin, miksi ihmeessä kantaisin euroja venäläisten rantaravintoloihin Suomessa? Herätkää nyt jumaliste todellisuuteen ja tukekaa suomalaisia! Kummasti poliitikkojen kanta puolustoivoimien resursseista muuttunut syksyn aikana....

• Rjussa

No missä näitä venäläisten omistamia satamia on. Onko listaa että osais välttää.

• 11+8

Listaa esiin vaan, että osaan ruveta SUOSIMAAN venäläisomisteisia. MTK-mafian jyväjemmarit joutavat minun puolestani hirteen joka jätkä. Samoin ne poliitikot, jotka näin lama-aikanakin haluavat törsätä verovaroja turhiin aseisiin.

Koittakaa nyt pellet tajuta, että Suomi ei ole Ukraina, edes Putinin silmissä! Eikä se meille kuulu, vaikka Putler valtaisi suoraan koko Ukrainan, samoja venäläisiä ne ovat kaikki vaikka yksi murrealue yrittääkin esittää olevansa eri porukkaa.

Ja fakta on, että Suomen talouselämän AINOA toivo ovat Venäjän markkinat. Joten kannattaa pysyä kavereina, muuten täältä sammuvat valot parissakymmenessä vuodessa.

• pellehermanni*
        11+8 kirjoitti:

Listaa esiin vaan, että osaan ruveta SUOSIMAAN venäläisomisteisia. MTK-mafian jyväjemmarit joutavat minun puolestani hirteen joka jätkä. Samoin ne poliitikot, jotka näin lama-aikanakin haluavat törsätä verovaroja turhiin aseisiin.

Koittakaa nyt pellet tajuta, että Suomi ei ole Ukraina, edes Putinin silmissä! Eikä se meille kuulu, vaikka Putler valtaisi suoraan koko Ukrainan, samoja venäläisiä ne ovat kaikki vaikka yksi murrealue yrittääkin esittää olevansa eri porukkaa.

Ja fakta on, että Suomen talouselämän AINOA toivo ovat Venäjän markkinat. Joten kannattaa pysyä kavereina, muuten täältä sammuvat valot parissakymmenessä vuodessa.

Venäjä myös oli tunnustanut Ukrainan itsenäisyyden jo aikaa sitten mutta tunki vaikutusvaltaansa maahan kaikin keinoin pitkän aikaa eikä nyt halua päästää maata otteestaan. En mene venäläisten Suomessa omistamiin satamiin.

• mitä maksoi
        11+8 kirjoitti:

Paljonkohan tuostakin viestistä maksettiin?

• 11+8
        mitä maksoi kirjoitti:

Paljonkohan tuostakin viestistä maksettiin?

Minulle ei tarvitse maksaa, sillä olen rehellinen. Toisin kuin te NATO:n ja USA:n perseennuolijat.

• halpaa
        11+8 kirjoitti:

Minulle ei tarvitse maksaa, sillä olen rehellinen. Toisin kuin te NATO:n ja USA:n perseennuolijat.

Sitten olet niinsanottu hyödyllinen hölmö, Putlerin propagandatehtailun helppo maali.

• eheiii
        halpaa kirjoitti:

Sitten olet niinsanottu hyödyllinen hölmö, Putlerin propagandatehtailun helppo maali.

Ei se propagandatehtailun maali ole. Se on propagandatehtaan tuotantokoneistoa. Ja sille maksetaan keskustelupalstoilla ahkeroimisesta.

Itsensä rehelliseksi mainostaminen on aina aivan erityisen vakuuttavaa...

• World is my home

Suksi Siperiaan, natsi-pelle!

• siperia siperiana

"World is my home", heh :D Pro-Venäjä trolli.

• .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

edelleen kukaan ei tiedä venäläis-omisteisia rantapaikkoja ja satamia kun puhuvat puuta heinää osaan kyllä käyttää isoja kirjaimia , .

• VeneMiesTaas

Houtskarissa olikohan nimeltään Saariston lomakeskus? Paikan rannasta lähtee rengastien lautta Iniöön. Toinen Korppoossa Rumar Strand. Kolmas Paraisilla, niillä on useita tuliteriä mökkejä saaristossa, osassa mm. helikopterikenttä. Tekevät tappiota raskaasti mutta rahaa löytyy uusiin kohteisiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1723
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      763
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      547
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      51
      532
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe