olen ihastunut suomenruotsalaiseen mieheen... onko kellään kokemusta niistä? kannattaako aloittaa suhteen? ovatko ne hyviä sängyssä?
suomenruotsalainen mies?
8
1249
Vastaukset
- Cherbourg
Onkohan tämä provo? Miten ihmeessä voi tehdä sellaisia yleistyksiä kuin "suomenruotsalaiset ovat/eivät ole hyviä sängyssä" Ota itse selvää, kukaan täällä ei voi tietää kannattaako sinun aloittaa suhdetta ko.mieheen.
- Mieltä
Taidat vaan olla valmiiksi rakastunut? Minulla on suvussa myös muiden ohella kyseisiä henkilöitä. Ihan tavallisia ihmisiä.Paitsi miniä. Hän on ihana. Asunut puolet elämästään Tukholmassa ja Göteborissa .Mutta se on taas poikani asia miten sängyssä menee :)
- matti
näin suomenruotsalaisena voin sanoa että on kivoja ja ei niin kivoja s.ruotsalaisia. voin myös sanoa että on kivoja ja ei niin kivoja suomenkielisiäkin. Ja uskallan myös sanoa että on kivoja ja ei niin kivoja amerikalaisia, ruotsalaisia, ranskalaisia j.n.e.... et silleen.
- ei suomiruotsalainen
Ainakin suomenruotsalaiset osaavat suomea paremmin kuin suomalaiset ruotsia. Joten ainakin tässä asiassa ovat fiksumpia kuin suomalaiset.
- Göran
ei suomiruotsalainen kirjoitti:
Ainakin suomenruotsalaiset osaavat suomea paremmin kuin suomalaiset ruotsia. Joten ainakin tässä asiassa ovat fiksumpia kuin suomalaiset.
on kyllä syytäkin...
Ainiin, anteeksi vain mutta ärsyttää aivan tolkuttomasti kun suomenruotsalaiset sotkevat puheeseensa suomea ja ruotsia sekaisin, päättäisivät kumpaa puhuvat. Aivan karsealta kuullostaa kun useimmiten juuri kirosanat tuppaavat tulemaan suomeksi niin että oikein pistää korvaan 0.o
- neiti
No he ainakin pukeutuvat paremmin. Tämä johtuu siitä että suomenruåtsal. tienaavat enemmän ja ovat päässeet suhteessa muihin kansalaisiimme parempiin virkoihin. Tämä taas johtuu siitä et s-ruotsalaisten ei tarvi kuin kävellä korkeakouluihinsa sisään. "Bättre folk."
- keski-ikäinen "suomine...
Suomenruotsalaisiltakin vaaditaan korkeakouluihin hyvät arvosanat tai onnistuminen pääsykokeissa aivan kuten suomenkielisiltä. Suomessa koulunsa käynyt tosin päässee helpohkosti Ruotsin yliopistoihin. Kaikki ruotsinkieliset eivät todellakaan ole "bättre folk", joten yleistäminen ei ole fiksua. Kielestä riippumatta ihminen voi olla rikas tai köyhä. Lopuksi: ruotsinkielisille pojille/miehille kelpaavat kyllä tällaiset tavalliset "suomineidotkin". Kemiaako?
- Jååjåå
Suomenruotsalaisissa miehissä on paljon sellaisia kuulemani mukaankin, jotka ovat ylimielisiä ainakin tavallisille suomineidoille, jotka eivät ole heidän bätre fålkeaan eli suomenruotsalaisia tai ruotsinsuomalaisia tai peräti aitoja ruotsalaisia. En tiedä mistä johtuu, että he eivät arvosta suomineitoja vaan pitäisi olla suomenruotsalainen jotta he arvostaisivat? Aika monet ovat epäkohteliaita ja itseään täynnä olevia. Luulevat saavansa kaikki naiset jotka vain haluavat. Kokemuksia kannattaa sinun kuitenkin hankkia ihan itse.
Toki poikkeuksia on, mutta harvassa:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069