Naisen orgasmi

H.Moilanen

Olen seurustellut naisystäväni kanssa reilun vuoden. Ongelmaksi on alkanut muodostua sellainen, että naiseni estää oman orgasminsa. Kymmeniä kertoja on käynyt esin antaessani hänelle suuseksiä, hän orgasmin lähestyessä käskee minun lopettaa nuolemisen, ja väkisin vääntäytyy tilanteesta pois, Samoin on käynyt yhdynnässä, jos hän on oikein kiihkoissaan ja nautiskelee ja orgasmi on lähellä tulla , hän väkisin vääntäytyy tilanteesta pois, että yhdyntä keskeytyy eikä orgasmia tule. Hän perustelee käytöstään sillä, että häntä hävettää ja nolottaa näyttää oma orgasmi, hän ei edes masturboi sitä itselleen minun nähden, minun kyllä on pitänyt monet kerrat se tehdä hänen katsoessa, ja muutenkin yhdynnässä olen lauennut. Tuntuu niin hölmöltä, että jos seksi tuntuu hyvältä, ja siitä nauttii niin paljon että orgasmeja tulee, niin ne täytyy estää, ei saa saada orgasmia! Onko kellään teillä tullut samaa tilannetta vastaan? Mitä asialle voi tehdä?

1

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naarassusi

      Naisesi on varmaan nähnyt orgasmeja netissä ja tullut siihen tulokseen, ettei näytä hyvältä orgasmin pyörteissä. Seksitilanteen pitää olla hyvin turvallinen ja rauhallinen, ennenkuin nainen voi ns vain antaa mennä sata lasissa.
      Itselläni oli nuorempana toisenlainen syy. ennen orgasmia tulee tunne niinkuin pissattaisi. pelkäsin pissaavani sänkyyn, joten jarruttelin niin, ettei orgasmia tullut.
      Sitten kerran, jo päälle 3-kymppisenä, tilanne oli otollinen, ja olin niin kiihottunut, etten huomannut alkaa jarruttelemaan. Sen jölkeen en ole enää kuvitellut pissaavani sänkyyn, vaan antanut tulla mitä nesteitä hyvänsä. Tosin ei pissaa olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe