Onko Kuopiossa sellaista parturia, joka osaisi leikata miesten hiukset ilman että asiakkaan pitää itse osata sanoa miten pitäisi leikata. Siis että parturi tietäisi miten hiukset kannattaa leikata että näyttäisi hyvältä, voisi esim. ehdottaa tiettyä mallia jne. En minä ainakaan osaa sanoa että kuinka paljon leikataan ja mistä.
Parturi jolla näkemystä
35
4162
Vastaukset
Cittarin KP:llä on tullut käytyä, ihan ok.
- paspartuu
Ja miksi ja mikä on Sittari?
Poistoon tuollaiset kommentit, tarvitsen oikeita vastauksia! - bo jon no jo on
paspartuu kirjoitti:
Ja miksi ja mikä on Sittari?
Poistoon tuollaiset kommentit, tarvitsen oikeita vastauksia!Citymarketin kauppakeskus. KP
- paspartuu
bo jon no jo on kirjoitti:
Citymarketin kauppakeskus. KP
KP = Konkurssipesä?
- jogofojo
Jos täältä tollasia kyselet, niin tuskin susta lasten kateltavaa saa edes leikkuu puimurissa.
- Stevie Wonder...
Se olisi tosiaankin hyvä jos parturilla olisi näkemys kunnossa, saattaisi muuten sohia saksilla asiakkaaltakin näkemykset epäkuntoon...
- höheitiedä
Vonderin Steve kirjoitti:
Kaveri ei tiedä mikä on Cittari, ooksä jostain museosta joku jauhokalkkis ?
- pian 40v kalkkis
höheitiedä kirjoitti:
Kaveri ei tiedä mikä on Cittari, ooksä jostain museosta joku jauhokalkkis ?
Olis kysyny edes että Päivärannan vai Kolmisopen cittari...
- uusivakioasiakas
Käy kokeilemassa männistön papeteeta. Just kävin itse siellä ekan kerran ja osasi leikata hyvin päähän sopivan tukan. Itse en oikein tiennyt millainen olisi sopinut, mutta parturi osasi asiansa ja olen tyytyväinen lopputulokseen.
- uusivakioasiakas
Ja ennen olin KP:n vakio asiakas, mutta käynnit siellä loppui siihen kun parempaa jälkeä tuli itse parturoimalla nuliksi. Siellä on taso mennyt alaspäin ja hinta taso ylöspäin.
- ei porkkanaa
uusivakioasiakas kirjoitti:
Ja ennen olin KP:n vakio asiakas, mutta käynnit siellä loppui siihen kun parempaa jälkeä tuli itse parturoimalla nuliksi. Siellä on taso mennyt alaspäin ja hinta taso ylöspäin.
KP:han on armeijassa lääkärinlausunto, kelpaa palvelukseen eli keppiä tuli :D
- Vakioasiakas
Parturiliike Niemi, torikatu 24. Leo osaa asiansa vuosikymmenten kokemuksella. Hintakin on kohtuullinen.
- IsoMunaMajurissa
Kampaamo samu?
M-room?
KK's?
Kampaamo Alex? - Tyytyväinen
Kolmisopen Citymarket, KP parturi-kampaamo. Parturi nimeltä Aune osaa leikata miesten hiukset.
www.salonkp.fi- 1+8
Kolmisoppi on tuolla Huitsin Nevadassa. Kuka sinne eksyy?
- monestikäynyt
Samoin Jenny.
- pitkäthiukset
Mikä olisi edullinen parturi Kuopiossa miehelle? 30 euroa perusleikkauksesta on mielestäni hieman liikaa...pitäisi myös osata leikata. =)
- 10+19
Toini Tolkki Minna Canthin kadulla
- bad VFM
Nykyäänkö kiskovat jo 30e? Ei helv... onneksi olen jo toista vuotta leikannut hiukseni itse, kotiparturikone on jo maksanut itsensä ainakin tuplasti takaisin.
Minusta parikymppiäkin on jo liikaa.
Suomessa kaikki on jo niin kallista että joka asiassa rahalle saa huonon vastineen, bad value for money.
- afet4
niip'
- ???
Ja missä päin Kuopiota tuo on?
- vakkari kävijä
Salon mini lady, petonen.
- Petonen joo
Eihän sinne uskaltaudu petokaan.
- Anonyymi
Kp parturi: huono, hidas ja kallis.
- Anonyymi
Oikeella parturilla täytyy olla näkemys mitä ehdottaa asiakkaalle.
Hyväksyy tai sitten ei. Mahdollisuus pitkäaikaiseen asikassuhteeseen.
Mikä on oikea hinta? Miten muodostuu? Ahneudella vai ahkeruudella
tehdään tulosta ja millä aikavälillä? Voiko suositella kaverille?
Yrittäjällä vastuu työntekijästä muuten saa helposti kilpailijan.
- Anonyymi
Johnny Depp leikkaa hyvin.
- Anonyymi
Halavin tukanleikkuu on kun männöö Petosella huastamaan riitoo että tulloo turpaan niin jotta tukka lähtöö.
- Anonyymi
Olen käynyt nykyään arabien kympin partureissa. He eivät kysele vaan leikkaavat mielensä mukaan.
- Anonyymi
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
Mitä rasistista siinä oli, päinvastoin, siinä kehuttiin arabipartureita, jotka tekevät duuninsa edullisesti ja nikottelematta.
- Anonyymi
Savolainen menee vaikka henkensä uhalla kunhan vain saa halavalla kuten Sulo Vilen.
- Anonyymi
joskus 2000-luvulla kävin keskustassa eräässä parturissa ja vaikutti, että parturinaista selvästi vitutti jokin, saksetkin oli tylsiä kun repi hiuksia niin älyttömästi, teki mieli sanoa, että sen hiuksen mikä ei lähde juurineen, saa katkaistakin...
No en ole siinä parturissa enää toiste käynytkään...- Anonyymi
olikohan se ollinpuistossa?
- Anonyymi
Yleensä se on niinpäin, että parturi /kampaaja ei tee niin kuin asiakas haluaa, vaan vääntää oman näkemyksensä
Tästä on kokemusta niin minulla kuin miesystävälläni
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232