Parturi jolla näkemystä

paspartuu

Onko Kuopiossa sellaista parturia, joka osaisi leikata miesten hiukset ilman että asiakkaan pitää itse osata sanoa miten pitäisi leikata. Siis että parturi tietäisi miten hiukset kannattaa leikata että näyttäisi hyvältä, voisi esim. ehdottaa tiettyä mallia jne. En minä ainakaan osaa sanoa että kuinka paljon leikataan ja mistä.

39

4672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cittarin KP:llä on tullut käytyä, ihan ok.

      • paspartuu

        Ja miksi ja mikä on Sittari?

        Poistoon tuollaiset kommentit, tarvitsen oikeita vastauksia!


      • bo jon no jo on
        paspartuu kirjoitti:

        Ja miksi ja mikä on Sittari?

        Poistoon tuollaiset kommentit, tarvitsen oikeita vastauksia!

        Citymarketin kauppakeskus. KP


      • paspartuu
        bo jon no jo on kirjoitti:

        Citymarketin kauppakeskus. KP

        KP = Konkurssipesä?


    • jogofojo

      Jos täältä tollasia kyselet, niin tuskin susta lasten kateltavaa saa edes leikkuu puimurissa.

    • Stevie Wonder...

      Se olisi tosiaankin hyvä jos parturilla olisi näkemys kunnossa, saattaisi muuten sohia saksilla asiakkaaltakin näkemykset epäkuntoon...

      • Vonderin Steve

      • höheitiedä

      • pian 40v kalkkis
        höheitiedä kirjoitti:

        Kaveri ei tiedä mikä on Cittari, ooksä jostain museosta joku jauhokalkkis ?

        Olis kysyny edes että Päivärannan vai Kolmisopen cittari...


    • uusivakioasiakas

      Käy kokeilemassa männistön papeteeta. Just kävin itse siellä ekan kerran ja osasi leikata hyvin päähän sopivan tukan. Itse en oikein tiennyt millainen olisi sopinut, mutta parturi osasi asiansa ja olen tyytyväinen lopputulokseen.

      • uusivakioasiakas

        Ja ennen olin KP:n vakio asiakas, mutta käynnit siellä loppui siihen kun parempaa jälkeä tuli itse parturoimalla nuliksi. Siellä on taso mennyt alaspäin ja hinta taso ylöspäin.


      • ei porkkanaa
        uusivakioasiakas kirjoitti:

        Ja ennen olin KP:n vakio asiakas, mutta käynnit siellä loppui siihen kun parempaa jälkeä tuli itse parturoimalla nuliksi. Siellä on taso mennyt alaspäin ja hinta taso ylöspäin.

        KP:han on armeijassa lääkärinlausunto, kelpaa palvelukseen eli keppiä tuli :D


    • Vakioasiakas

      Parturiliike Niemi, torikatu 24. Leo osaa asiansa vuosikymmenten kokemuksella. Hintakin on kohtuullinen.

    • IsoMunaMajurissa

      Kampaamo samu?
      M-room?
      KK's?
      Kampaamo Alex?

    • Tyytyväinen

      Kolmisopen Citymarket, KP parturi-kampaamo. Parturi nimeltä Aune osaa leikata miesten hiukset.
      www.salonkp.fi

      • 1+8

        Kolmisoppi on tuolla Huitsin Nevadassa. Kuka sinne eksyy?


      • monestikäynyt

        Samoin Jenny.


    • pitkäthiukset

      Mikä olisi edullinen parturi Kuopiossa miehelle? 30 euroa perusleikkauksesta on mielestäni hieman liikaa...pitäisi myös osata leikata. =)

      • 10+19

        Toini Tolkki Minna Canthin kadulla


      • bad VFM

        Nykyäänkö kiskovat jo 30e? Ei helv... onneksi olen jo toista vuotta leikannut hiukseni itse, kotiparturikone on jo maksanut itsensä ainakin tuplasti takaisin.
        Minusta parikymppiäkin on jo liikaa.

        Suomessa kaikki on jo niin kallista että joka asiassa rahalle saa huonon vastineen, bad value for money.


    • afet4

      niip'

      • ???

        Ja missä päin Kuopiota tuo on?


    • vakkari kävijä

      Salon mini lady, petonen.

      • Petonen joo

        Eihän sinne uskaltaudu petokaan.


    • Anonyymi

      Kp parturi: huono, hidas ja kallis.

      • Anonyymi

        Oikeella parturilla täytyy olla näkemys mitä ehdottaa asiakkaalle.
        Hyväksyy tai sitten ei. Mahdollisuus pitkäaikaiseen asikassuhteeseen.

        Mikä on oikea hinta? Miten muodostuu? Ahneudella vai ahkeruudella
        tehdään tulosta ja millä aikavälillä? Voiko suositella kaverille?
        Yrittäjällä vastuu työntekijästä muuten saa helposti kilpailijan.


    • Anonyymi

      Johnny Depp leikkaa hyvin.

    • Anonyymi

      Halavin tukanleikkuu on kun männöö Petosella huastamaan riitoo että tulloo turpaan niin jotta tukka lähtöö.

    • Anonyymi

      Olen käynyt nykyään arabien kympin partureissa. He eivät kysele vaan leikkaavat mielensä mukaan.

      • Anonyymi

        Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.

        Mitä rasistista siinä oli, päinvastoin, siinä kehuttiin arabipartureita, jotka tekevät duuninsa edullisesti ja nikottelematta.


      • Anonyymi

        Savolainen menee vaikka henkensä uhalla kunhan vain saa halavalla kuten Sulo Vilen.


    • Anonyymi

      joskus 2000-luvulla kävin keskustassa eräässä parturissa ja vaikutti, että parturinaista selvästi vitutti jokin, saksetkin oli tylsiä kun repi hiuksia niin älyttömästi, teki mieli sanoa, että sen hiuksen mikä ei lähde juurineen, saa katkaistakin...
      No en ole siinä parturissa enää toiste käynytkään...

      • Anonyymi

        olikohan se ollinpuistossa?


    • Anonyymi

      Yleensä se on niinpäin, että parturi /kampaaja ei tee niin kuin asiakas haluaa, vaan vääntää oman näkemyksensä
      Tästä on kokemusta niin minulla kuin miesystävälläni

    • Anonyymi

      Finnpulpilla ei ole uskovaisia.

    • Anonyymi00051

      Parturi

    • Anonyymi00052

      UP!

    • Anonyymi00053

      Mitä kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe