Syötkö valmisruokia?

lauri-liian laiska

Minä syön, maksalaatikkoa, lihaperunalaatikkoa, perunasalaattia, punajuurisalaattia, sun muita maukkaita ja heti valmis-murkinoita.
LIdlin pottumuusijauheesta saa hyvää muusia.
Saarioista en rakasta, mutta usein antejaan syön.
Pizza on hyvää, mutta nykyisin tehty jostain korvaavista tuotteista. Juustokkeesta, kinkukkeesta.

19

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiruokaa..

      Kyllä olet laiska ihminen, kun et itse vaivaudu ruokiasi tekemään.

      Taisi aloitus olla pelkkää sanahelinää......provo :(

      • lauri-liian

        Taitaa meitä laiskoja olla muita kuin minä, kauppojen valmisruokaa ajatellen.

        Mistä sinä tiedät minun laiskuuteni syitä?


      • kotiruokaa...
        lauri-liian kirjoitti:

        Taitaa meitä laiskoja olla muita kuin minä, kauppojen valmisruokaa ajatellen.

        Mistä sinä tiedät minun laiskuuteni syitä?

        Nöyrä anteeksipyyntö, jos loukkasin.


      • lauri-l
        kotiruokaa... kirjoitti:

        Nöyrä anteeksipyyntö, jos loukkasin.

        Älä välitä, ei välittänyt Villekään.


    • äijä.

      -tottakai valmisruokia, ei sitä elämää viitsi tuhlata ruuanlaittoon...:)

    • Kotikokki***
      • lauri-l

        Ei kai niitä kukaan pelkästään syö.


      • äijä.
        lauri-l kirjoitti:

        Ei kai niitä kukaan pelkästään syö.

        -niin, eikai kukaan pelkästään kotona tehtyä ruokaa syö?....;)


      • ruuan tuoksut...
        äijä. kirjoitti:

        -niin, eikai kukaan pelkästään kotona tehtyä ruokaa syö?....;)

        Niinpä niin....voihan sitä käydä välillä naapurissakin syömässä :)


      • Vai mitä
        ruuan tuoksut... kirjoitti:

        Niinpä niin....voihan sitä käydä välillä naapurissakin syömässä :)

        Ei elämästä selviä hengissä, vaikka söis mitä ei säis mitään!


      • ei tarvi
        Vai mitä kirjoitti:

        Ei elämästä selviä hengissä, vaikka söis mitä ei säis mitään!

        Tarviiko ihminen muuta kuin makkaraa?


      • Ei tarvi muuta
        ei tarvi kirjoitti:

        Tarviiko ihminen muuta kuin makkaraa?

        Reikä auki ja bratwurtia sisään, se on siinä!


    • ent. siivoojaparka

      Yksin asuessa syön monestikin valmisruokaa. Tänäänkin vetäisin menemään purkillisen Felixin itävaltalaista gulaschsoppaa. 3 min. mikrossa ja maukas ruoka oli syöntivalmista. Sellaistakin jos alkaisi itse valmistamaan raaka-aineista, niin menisi ikä ja terveys, eikä mitään takeita, että siitä tulisi syömäkelpoista.

      Kaikenlaisia laatikoita kyllä tykkään käryyttää itse uunissa ja yleensä niin paljon kerrallaan, että jää jaettavaksi ennakkoperintönä lapsillenikin.

    • Kotiruokaa tykkään valmistaa ja syödä..

      Purkkihernekeittoa käytän joskus, terästän sen aina jauhelihalla tai savukinkulla ja runsaalla sipulilla...niin ja kermalla.

      Salaatteja joskus ostan, juuri punajuurisalaattia, pitäis kyllä senkin valmistusta kokeilla.

      Maksalaatikkoa ostan koiralle ja sitten me molemmat syödään sitä, ihan hyvää se on.

      Perunamuusijauheet on aikas tahnaksisia, pitää olla tosi hätätilanne, että niitä laitan, lisäilen niitä tosin piirakkataikonoihin.

      Hyvä juttu kun on valmisruokia jos laiskottaa...

      • Sillisalaatti.-,.-

        Sillisalaatin teko on ainakin helppoa. Keittää punajuuret, porkkanat ja perunat, kuorii japalastelee, sipulirenkaita ja herkkukurkun palasia sekä sillin palasia ja sekoittaa keskenään ja antaa vähän aikaa vetäytyä, ja aaahh!


      • ap.

        Hernerokan teemme aina itse. Ihan alunalusta asti, keltaisista herneistä ja sianlihasta.

        Harvoin enää tulee keitettyä, sitä syöden tulee niin tönkkiintynyt olo, kuin olla saattaa.
        Jollain lailla mahan tilavuus on vanhemmiten pienentynyt.

        Saarioisten punajuurisalaatti on huonontunut, etikkaista kuin mikä, ennen se oli perunaisen herkullista.


      • Sillisalaatti.-,.- kirjoitti:

        Sillisalaatin teko on ainakin helppoa. Keittää punajuuret, porkkanat ja perunat, kuorii japalastelee, sipulirenkaita ja herkkukurkun palasia sekä sillin palasia ja sekoittaa keskenään ja antaa vähän aikaa vetäytyä, ja aaahh!

        Sillisalaatti on hyvää juuri tehtynä,
        mutta sitten kun punajuuri värittää kaiken muun,
        niin...ei niin hyvää

        Tuleekos usein sillisalaattia tehtyä?

        Itse teen sitä taas ensi jouluksi, tai jospa jo pyhämiestenpäiväksi.


      • Sillisalaatti.-,.-
        rosaliiin kirjoitti:

        Sillisalaatti on hyvää juuri tehtynä,
        mutta sitten kun punajuuri värittää kaiken muun,
        niin...ei niin hyvää

        Tuleekos usein sillisalaattia tehtyä?

        Itse teen sitä taas ensi jouluksi, tai jospa jo pyhämiestenpäiväksi.

        Silloin tällöin sitä tekaisen. Ei tarvitse olla joulukaan.


    • kätevästi

      Minä ostin mikroaaltouunin v.-85 ja sen jälkeen en ole edes yrittänyt kokata itse.
      Sitä ennen yritin ja sitten menin ulos syömään;)

      Nuo melkein valmiit ovat ihan OK sapuskaa, sinappia, ketsuppia, currya,tms päälle
      ja sitten ääntä kohden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe