Lintujen poistaminen kattorakenteista

Pulu

Mitä tekisin puluparvelle joka pitää majaa välikaton sisällä, paikassa johon ei ihminen pääse? Niillä on pääsy sinne yhdestä pienestä aukosta joka olisi helppo tukkia mutta miten ensin saa sisällä olevat linnut pois? Savustamalla? Tila on melko suuri ja lintujen ei voi antaa jäädä sinne.

3

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Aiheeseen, siis kyseisiin "kiusankappaleisiin" liittyen haluaisin minäkin vastauksen... Onko jollain ideoita millä saisin pulut pysymään pois parvekkeelta. Kakkaa on joka paikassa, kukkaset pöllytetty ja nypitty, mullat levitetty useaan kertaan jne pulujen toimesta. (Parvekelaseja ei ole mahdollista hankkia.)Eivät häiriinny vaikka sisällä liikutaan, ikkunaan koputetaan.

      • lintu

        Jos laittaisit parveekkeelle,esim. täytetyn haukan istumaan kaiteelle,tai johonkin siihen että on sateen suojassa,kun pulut näkevät täytetyn haukan tuijottavat silmät en usko että laskeutuvat silloin siihen. meillä on täytetty haukka ja jos sen kanssa edes kävelee pihalla,pitää sitä muka käsillä kaikki pikkulinnut ja muut alkavat varoittamaan ja lentävät kauhuissaan pois.

        sitä helpompi keino,on koittaa yllättää pulut itse teossa kun istuvat parvekkeella,yllätät ne ja kiljaiset kunnolla että ne pelästyvät,kun olet onnistunut pelästyttämään ne muutaman kerran tuskin enään palaavat..


    • Anonyymi

      www.birdsoff.fi lintupiikit tehoaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe