"Armosta te olette pelastetut uskon kautta,

Sirkka-Iita

ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja, ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi"

10. "Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme."

Kirje efesolaisille 2:

1. "Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,

2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,

3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;

4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,

5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa - armosta te olette pelastetut -

6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,

7. osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.

8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja."

3

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vain Jeesus yksin,

      hän mulle riittävi:"

      16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

      18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

      Joh. 3: 16, 17, 18

      • Joh.3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Näinhän se on. usein meistä uskovaisista kuitenkin lähtee sellainen tuoksu, että tehtävämme muka on Raamatun avulla tuomita.

        // Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja. //

        Emme voi edes omalla kohdalla tukeutua lainkuuliaisuuteemme, vaan lainrikkojina tarvitsemme armoa armon päälle, ihan jokainen.

        Raamattu ei ole "Kristuksen kirje", vaan me olemme. Millainenko kirje? Sellainen, että meistä näkyy Jumalan armo raadollista ihmistä kohtaan.

        Ps. 87:7 Veisaten, karkeloiden sanotaan:
        "Kaikki minun lähteeni ovat sinussa".

        Miksi saatamme jaksaa avioliitossa rakastaa ja rakastaa myös kateellisia vihamiehiä? Siksi, että ammennamme voimaa Herrasta. Ulkoapäin voimaa pitää tulla, muutoin ehtyy tarmomme. Jos vain ammennamme toinen toisistamme, kaikki sairastuvat hengelliseen anemiaan ja rakkaus on pian loppuun kulutettu.

        antti


    • SYNTISEN RUKOUS:

      Oikeassa olet, armon tarve kestää niinkauan kun elämme tässä ajassa, kukaan ei tule niin täydelliseksi, että selviäisi ilman Jumalan armoa Kristuksessa.

      "RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ, tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Ja
      tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

      Rakas ISÄ, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

      Katkaise synnin ja saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
      Pane minuun Kristuksen kalliin veren merkki, sillä sen yli ei mikään paha voi minua lähestyä.

      Rakas Jumala, minä haluan antaa sinulle hoitoosi henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi iankaikkisesti.

      Turvaudun uskossa yksin Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika, minun Lunastajani !

      Jeesus Sinä olet Herrani ja Vapahtajani nyt ja iankaikkisesti !

      Tahdon uskoa koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen:

      Sinä Jeesus Kristus olet Jumalan Poika, minun Lunastajani, tahdon uskoa sen, että olen uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja saan otaa Jumalan armon vastaan Jeesus sinun nimessäsi; AAMEN."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe