Tilasin viime viikolla blue tomatosta cruiser laudan ja sitä ei ole tullut vaikka toimituksessa sanottiin että "toimitusaika 2-5 päivää" eikä oo tullu ilmotusta edes että onko se lähtenyt Edes
blue tomato..
9
1123
Vastaukset
- NNhG
Kiitos tiedosta.
- tyttö
Se tuli viime viikon perjantaina
- Riina758
En suosittele tilaamaan Blue Tomato:sta mitään.
Oma kokemukseni kyseisestä kaupasta syys-lokakuussa 2016.
Tilasin Vansin tennarit. Lähettivät minulle ihan kakkoslaatuiset kengät. Toisessa kengässä oli selvästi näkyvät valkoiset liimajäljet pitkin kengän kangasta.
Ilmoitin tästä heille sähköpostilla ja he vastasivat minulle, että saat uuden parin ja me maksamme sinulle 15e postikuluja ja ilmoita jos postikulut ovat suuremmat.
Lähetin heille kengät takaisin, koska mielestäni viesti oli lupaus, että minulle maksetaan ainakin 15 euroa. Kenkien lähetys maksoi 27 euroa.
Uudet kengät tulivat ja sain vihdoinkin kengät ilman liimatahroja. He pyysivät minua lähettämään maililla postin kuitin, jotta voivat maksaa postikuluja 15 euroa. Lähetin kuitin ja sanoin, että minusta on reilua, että maksaisitte minulle 27 euroa, koska lähetitte minulle liimatahraiset kengät. He vastasivat minulle, että maksamme postikulut vain jos meiltä tilaa 200 eurolla.
Surkeinta asiakaspalvelua, jota olen elämässäni saanut. Asiakas maksaa siitä, että he lähettävät täysin kakkoslaatuista tavaraa! En olisi lähettänyt kenkiä takaisin, jos olisin tennyt, että meininki on tällaista. - ewweewewew
Toimtuksissa kestää ja kestää..
- 6kk
Samat kokemukset!
- huijarikusettaja
Tuskin sieltä mitään tulee kun tässä 7 kuukautta venannut
- Rahatkankkulankaivoon
Eivät lähetä tuotteita!
- bluetomaattiii
plue tomaatti taitaa olla loppunut???? En löytänyt sivuja ainakaan.
- mielikuvituskohillaan
Sininen tomaatti. Kuulostaa lupaavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197